یک وکیل دادگستری ضمن انتقاد از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: باید به کسانی که هوادار گذشته آقای تاج هستند تبریک و به مردم تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال اسلوونی در آخرین بازی خود در جام واگنر مقابل فرانسه شکست خورد.
ثبت ملی بافت تاریخی شیراز، تایید طرح طبیعتگردی آشوراده، تعطیلی موزه‌ها در آخر هفته، انتخاب ۸ روستای کاندید بهترین روستاهای گردشگری از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران طی نامه‌ای، ضمن تبریک بابت انتخاب حسین سلاح‌ورزی به ریاست اتاق ایران بر آمادگی این سفارت برای همکاری همه‌جانبه در راستای منافع دو کشور تأکید کرد.
آمارهای جدید نشان می‌دهد که مصدومیت‎‌ها در واقع تفاوت بین آرسنال و منچسترسیتی را برای انتخاب قهرمان فصل اخیر لیگ برتر انگلیس مشخص کرده است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: عاشق استقلال هستم و بابت انتخاب جواد نکونام به هواداران تبریک می‌گویم.
جیر چرم نرم‌تر و بافتی رقیق تری دارد و معمولاً برای کمربند‌های معمولی استفاده می‌شود. این نوع چرم نسبت به چرم تمام دانه، دوام کمتری دارد، اما می‌تواند بافت و سبکی را به لباس شما اضافه کند. کمربند‌های برزنتی نیز یک انتخاب محبوب برای لباس‌های غیررسمی، به خصوص در فصول گرما هستند.
بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
«رونی جکسون» که علاوه بر سابقه طبابت در کاخ سفید یکی از نماینده‌های کنگره آمریکا هم هست در گفت‌وگویی با شبکه خبری فاکس‌نیوز از کاخ سفید بابت نامزد شدن مجدد جو بایدن برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ انتقاد کرد.
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
نگرانی موجود بابت از دست رفتن حضور در بازی‌های آسیایی با تاخیر ایجادشده در انتخاب سرمربی تیم امید از بین رفت.
ویتور ماگالیس چند روز پس از انتخاب کارلوس هرناندز برای کمک به این مربی اسپانیایی به عضویت نساجی مازندران در آمده است.
مسی ها از فدراسیون خواسته‌اند بهترین داور برای این بازی انتخاب شود
علیرضا منصوریان بار دیگر مقابل تیم سابق خود استقلال شکست خورد. به این ترتیب نخستین باخت این مربی که سه هفته قبل به جای جواد نکونام انتخاب شد، امروز در خانه این تیم رقم خورد. ساپینتو با این پیروزی در جدول رده‌بندی 46 امتیازی شد و از پرسپولیس عبور کرد
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا به لیونل مسی بابت انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دنیا تبریک گفت.
شنبه رئال مادرید در برنابئو میزبان اتلتیکو است و خیل مانسانو قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت. اتلتیکو از این بابت عصبانی است.
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فجر، انتخاب چهار شهر و روستای جهانی، باز شدن مرزهای ویتنام به روی گردشگران ایرانی و تداوم موضوع بافت شیراز از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری این هفته بود.
محمدرضا مهدوی از شرایط نساجی در فصل جاری و شرایط چمن ورزشگاه شهید وطنی گفت.
سرپرست هیئت کشتی تهران مبنای کار این هیئت را عدم تمرکز مسابقات در تهران دانست و عنوان کرد که این مسابقات هیچ‌گونه اعتراضی بابت داوری و مسابقه نداشت.
تیم پرستاره کم بی دردسر نیست و اولین دردسر آن این است که سرمربی برای انتخاب ترکیب دچار چالش می شود.
تیم ملی بسکتبال در حالی پیگیر اردوهای خود برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی است که شیوع یک ویروس میان ملی‌پوشان نگرانی‌هایی را بابت آمادگی برای حضور در این پنجره ایجاد کرده است.
تیم ملی بسکتبال در حالی پیگیر اردوهای خود برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی است که شیوع یک ویروس میان ملی‌پوشان نگرانی‌هایی را بابت آمادگی برای حضور در این پنجره ایجاد کرده است.
وحید بیاتلو بعد از ترک تیم دریای بابل به عنوان سرمربی خوشه طلایی ساوه انتخاب شد.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
این مجموعه در عرصه کميت و کیفیت قطعات خودرو از رشد خوبی برخوردار بوده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ