صرفه جویی در مصرف آن هم برای گاز محدود به مردم و جامعه نمی‌شود بلکه دارای مسائلی است که باید از لحاظ زیر ساختی مورد توجه قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبی های پایتخت یکی از بدترین دوران ورزشی خود را چه در مستطیل سبز و چه در باشگاه می گذرانند، آنها به برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت نیاز دارند.
معاون گردشگری کشور گفت: برای تحقق احکام حوزه گردشگری در لایحه برنامه هفتم توسعه و در نهایت رشد این حوزه نیاز است به نوعی کشور به کارگاه رونق و توسعه صنعت گردشگری تبدیل شود.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
در برنامه هفتم توسعه به رشد تولید مسکن توجه ویژه ای شده است که با توجه به نبود زیرساخت ها این امر با مشکلات زیادی رو به رو است.
وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت،در تابستان امسال برق مورد نیاز ۵۸۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی که معادل ۹۰ درصد صنایع کشور را تشکیل می‌دهند،بدون محدودیت تامین می‌شود.
بانک‌های بزرگ آمریکا ممکن است با افزایش ۲۰ درصدی سرمایه مورد نیاز خود مواجه شوند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای تربیت ۴۰ هزار معلم در سال گفت: آموزش و پرورش به تحول نیاز دارد.
سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۰ سال ایران گفت: کشورهای آسیایی با برنامه ریزی موفق در حال کار کردن هستند.
مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی می‌توان با برنامه ریزی بهتر، لیگی پویا و جذاب برای کمک به تیم ملی داشته باشیم.
ظاهراً دولت آمریکا دیگر علاقه‌ای به بازگشت به توافقنامۀ احیای برجام ندارد و به‌جای آن، دو گزینۀ دیگر را پیشنهاد می‌کند. گزینۀ نخست یک توافق کوتاه‌مدت است، به‌صورتی که در کنار کنترلِ برنامۀ هسته‌ای ایران، نظام تحریم‌ها نیز از هم نپاشد و به‌عنوان ابزاری برای دستیابی به یک توافق بلندمدت به خدمت گرفته شود. گزینۀ دوم، توافقی بلندمدت و همراه با تمدید برخی محدودیت‌های مربوط به برنامۀ هسته‌ای ایران است که تاریخ انقضای آن‌ها طبق متن برجام نزدیک است.
اردستان-فرماندار شهرستان اردستان گفت: باید در حوزه عمرانی شهرستان اردستان بسیار قوی برنامه ریزی و کار کنیم چراکه در این حوزه هنوز از بسیاری جهات عقب هستیم.
نگاهی به مباحث مطرح شده در برنامه فوتبال برتر شب گذشته
رییس سازمان خصوصی‌سازی با حضور متفاوتش در برنامه فوتبال برتر به سرعت تبدیل به کانون اصلی بحث‌های میان هواداران شد.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: الگوی کشت برای ۱۵ محصول اساسی نیاز به ۷۲ همت منابع مالی و ۶۰ همت تسهیلات دارد.
جمعی از پژوهشگران دانشگاه شریف موفق به طراحی و ساخت پدفیلتر تصفیه هوا شدند که بدون نیاز به دستگاه تصفیه هوا در محیط‌های داخلی مانند ادارات و منازل نیز قابل استفاده است.
هندبالیست جوان تیم ملی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی بهتر روند موفقیت های این رشته در جهان ادامه داشته باشد.
هندبالیست جوان تیم ملی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی بهتر روند موفقیت های این رشته در جهان ادامه داشته باشد.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری از تلاش برای فراهم کردن شرایط ثبت نام و برگزاری انتخابات این فدراسیون برای تعیین رئیس آینده خبر داد.
مربی بدنساز تیم ملی تکواندو گفت: دوستان منتقدی که به برنامه بدنسازی تیم ملی ایراد می‌گیرند پیشینه علمی خود در خصوص بدنسازی را بگویند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: جبران آسیب‌های وارده به حوزه آموزش در دو سال کرونایی نیاز به مطالعه، برنامه ریزی و راهکار عملی دارد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد: باید برای خروج از بحران در اوکراین راه منطقی پیدا کنیم.
جلیلی محبی، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این برنامه تلویزیونی مدعی شد که سال ۹۸ جلسه ای در حوزه ریاست آقای رئیسی(رئیس سابق قوه قضائیه) برگزار شد و گفتند اگر اقدامات دادسرا و گشت ارشاد ادامه پیدا بکند رای آقای رئیسی کاهش می یابد!
جلیلی محبی، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این برنامه تلویزیونی مدعی شد که سال ۹۸ جلسه ای در حوزه ریاست آقای رئیسی(رئیس سابق قوه قضائیه) برگزار شد و گفتند اگر اقدامات دادسرا و گشت ارشاد ادامه پیدا بکند رای آقای رئیسی کاهش می یابد!
یک کارشناس بسکتبال معتقد است که در حال حاضر، اصلی‌ترین نیاز لیگ برتر ایران جذب اسپانسرهای قدرتمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ