ناصر الخلیفی قطری مالک باشگاه پاریسن‌ژرمن می‌گوید به حضور بازیکنانش لیونل مسی و کیلیان امباپه در فینال جام جهانی افتخار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارتا، ستاره برزیلی فوتبال زنان، بعد از ناکامی تیمش از صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 در کنفرانس خبری اشک ریخت.
کاپیتان تیم ملی استرالیا آمادگی خود را برای حضور در بازی های این تیم در جام جهانی اعلام کرد.
مارتا، بازیکن تیم زنان برزیل که 6 بار عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرده، به دنبال تثبیت رکورد خود به عنوان بهترین گلزن تاریخ جام جهانی زنان است.
جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، می‌گوید این نهاد خود را پایبند به حمایت از اکوسیستم فوتبال باشگاهی می‌داند.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
لیونل اسکالونی دیگر تردیدی ندارد که لئو مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و گفت که تلاش خواهد کرد او در جام جهانی 2026 نیز به میدان برود.
اتفاقات رخ داده در قطر باعث شده تا بسیاری از رسانه‌ها این دوره را برترین جام جهانی تاریخ بدانند.
پدری از اینکه تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی توانست قهرمان جام جهانی شود خوشحال است و البته گفت که ناراحتی عثمان دمبله را کاملا درک می کند.
هافبک تیم ملی انگلیس معتقد است کاپیتان آرژانتین برای اثبات بهترین بودن در تاریخ نیاز به قهرمانی جام جهانی نداشت.
نقش مدیریت عالی و تصمیمات درست شیمون مارسینیاک در تبدیل شدن دیدار امشب آرژانتین و فرانسه به یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام جهانی را نباید دست کم گرفت.
اینفانتینو همچنین با اعلام اینکه جام جهانی قطر بهترین جام جهانی تاریخ بوده است، اضافه کرد: این دوره از رقابتها بهترین دوره جام جهانی بوده است.
در حال سپری کردن روز‌های پایانی یکی از بهترین ادوار جام جهانی هستیم.
لیونل مسی با پاس گلی که در دیدار امشب آرژانتین مقابل هلند داد موفق شد نامش را به عنوان بهترین پاسور تاریخ مراحل حذفی جام جهانی ثبت کند.
سرمربی دوست‌داشتنی کرواسی در رکوردی رویایی تیم ملی کشورش را برای دومین دوره متوالی به نیمه‌نهایی جام جهانی رساند.
جانی اینفانتینو بار دیگر تاکید کرد که جام جهانی 2022 قطر بهترین جام جهانی تاریخ فوتبال است.
چهارسال پیش در این روزها حمیدرضا صدر ستون نویس ثابت ورزش‌سه برای این رقابتها بود.
تغییر غیرمنتظره ترکیب ایران در بازی برابر ولز ستاره درخشان تیم کی‌روش بود.
جیانی اینفانتینو رییس فیفا در گفت‌وگویی اختصاصی با beIN SPORTS گفت میزبانی قطر از جام جهانی، جهان را به خود خیره خواهد کرد.
در دیدار افتتاحیه جام جهانی المعز علی به دنبال شکستن رکورد بهترین گلزن تاریخ قطر است و اکوادور نیز نمی‌خواهد روند کلین‌شیت‌های متوالی‌اش قطع شود.
کارشناسان شبکه اسکای اسپورتس نظرات جالبی در مورد برندگان و بازندگان جام جهانی 2022 داشتند.
پله با ۷۷ گل بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل است. نیمار اکنون با ۷۵ گل زده در رده دوم قرار دارد و در قطر رکورد پله را خواهد شکست.
تیم‌ملی ایران با دو رتبه صعود به جایگاه بیستم رنکینگ فیفا صعود کرد.
فابیو کاپلو از هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمین تاریخ یاد کرده و می‌گوید انگلیس با در اختیار داشتن ستاره کارآمدی مثل او یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ