ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، از هواداران سرسخت اشرف حکیمی، ستاره مراکشی این تیم است و به دستور او ماندگار شدن حکیمی در پاریس قطعی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه، اشرف حکیمی و دیمیتری پایت را با محرومیت مواجه کرده است.
همسر اشرف حکیمی که در آستانه جدایی از او است، گفت موقعی با این بازیکن آشنا شده که بازیکن پی‌اس‌جی درآمدی نداشته است.
ستاره مراکشی پاری سن ژرمن با اخراج در دقیقه 20 مسابقه برابر لوریان دست گالتیه را در پوست گردو گذاشت.
مادر اشرف حکیمی، مراکشی ستاره پاری سن ژرمن، به جدایی پسرش از هبه ابوک واکنش نشان داد.
علی در طول تاریخ، تنها انسانی است که در ابعاد مختلف و حتی متناقضی که در یک انسان جمع نمی‌شود قهرمان است. مثل یک کارگر ساده با دست و بازویش خاک را می‌کند و در آن سرزمین سوزان بدون ابزار، قنات می‌کند، مانند یک حکیم می‌اندیشد، همچون یک عاشق بزرگ و یک عارف عظیم عشق می‌ورزد، به سان یک قهرمان شمشیر می‌زند و همانند یک سیاستمدار رهبری می‌کند و مانند یک معلم اخلاق مظهر و سرمشق فضایل انسانی برای یک جامعه است. هم یک پدر است و یک دوست وفادار و هم یک همسر نمونه.
اشرف حکیمی به یکی از دوستان صمیمی‌اش گفته است که برای او تله گذاشتند و اتهام تجاوز اخیر به او کاملا بی‌اساس است.
کریستوف گالتیه تایید کرد که نیمار بازی چهارشنبه برابر بایرن را از دست خواهد داد. او در مورد اتهام تجاوز به اشرف حکیمی هم ترجیح داد حرف نزند.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده‌ای قضایی برای ستاره مراکشی پی‌اس‌جی تشکیل شد.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده ای قضایی برای ستاره مراکشی پی اس جی تشکیل شد.
اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پی‌اس‌جی، آسوده خاطر است و اطمینان دارد که از اتهام تعرض جنسی تبرئه خواهد شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت:باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچگونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی که در آمریکا به سر می‌برند با صورتهای پوشیده در خیابانهای نیویورک قدم زده و عکسی یادگاری گرفتند که مورد توجه قرار گرفته است.
اشرف حکیمی، ستاره مراکش، از درگیری لفظی و فریادهایی که بر سر جانی اینفانتینو زده بود عذرخواهی کرد.
اشرف حکیمی، ستاره مراکش، از درگیری لفظی و فریادهایی که بر سر جانی اینفانتینو زده بود عذرخواهی کرد.
بوسه اشرف حکیمی بر سر مادر خود پس از پیروزی مراکش برابر بلژیک، توجه رسانه‌ها و کاربران توییتر را جلب کرده است.
لوئیس انریکه امروز روی نام سرخیو راموس قلم قرمز کشید و کاپیتان سابق اسپانیا در جام جهانی حاضر نخواهد بود. اشرف حکیمی به این تصمیم او واکنش منفی نشان داد.
اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، معتقد است که اخبار مربوط به تصمیم کیلیان امباپه از این باشگاه شایعه است.
رهبر انقلاب اسلامی ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی اعضای دوره‌ نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند. بر اساس این حکم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی همچنان رئیس مجمع خواهد بود و نامی از حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که در دوره هشتم به عنوان رئیس قوه مجریه و عضو حقوقی در مجمع حضور داشت در میان اعضای دوره نهم دیده نمی‌شود.
اشرف حکیمی، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که لیونل مسی به درخواست او برای دریافت توپ توجه نکرده ناراحت نیست.
حرکت عجیب اشرف حکیمی در دقایق پایانی دیدار پی‌اس‌جی- موناکو نزدیک بود به یک جنجال بزرگ منجر شود.
در تعریف جزای نقدی در حقوق کیفری ایران، قاضی محکوم‌علیه را ملزم به پرداخت مبلغی می‌کند که این مبلغ یک طلب نیست که حکم دادرس جنبه اعلامی داشته و کاشف از مدیون‌بودن محکوم‌علیه تلقی شود، بلکه جزای نقدی حکمی انشائی است. غرض اصلی از الزام مرتکب به پرداخت، تعقیب اهداف ضمانت اجرا‌های کیفری است و وصول نمی‌شود مگر از کسی که حسب قوانین موضوعه مجرم تشخیص داده شود. در هنگام صدور حکم، قاضی نظرش معطوف به مجرم است، شخصیت و اوضاع و احوال و شرایط ارتکاب جرم، مسئولیت و درجه تقصیر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
پس از جلساتی که رئیس فدراسیون مراکش با بازیکنان مطرح تیم ملی این کشور داشت، خلیل هودزیچ از کار برکنار شد.
اخلاص حكیمی در دفاع از مكتب اهل‌بیت(ع) و حقوق محرومان و مستضعفان جامعه، به حدّی بوده كه تا كنون هیچ جایزه‌ای را از هیچ ارگانی نپذیرفته و به برگزاری هیچ آیینی در تجلیل از او و آثارش، رضایت نداده است. واژه‌واژه آثار او، بوی حماسه و خون می‌دهد؛ حماسه‌ی آزادی و برابری، راستی و فرزانگی، توحید و یگانگی، عدالت و جاودانگی‎.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ