معاون شورای امنیت روسیه در پستی تلگرامی، با اشاره به شکست ضد حملات اوکراین از سرنوشت شومی که در انتظار زلنسکی است، پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های غربی با اذعان به شکست ضد حملات تابستانه (کنونی) ارتش اوکراین علیه مواضع روسیه فاش ساختند که غرب درصدد تدارک ضد حملات جدید کی‌یف علیه مسکو در بهار سال آینده میلادی است.
وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه تمام ضدحملات تاکنونی اوکراین شکست خورده آمار جدیدی از کشته‌شدگان ارتش اوکراین و میزان انهدام تسلیحات نظامی آنها را اعلام کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگویی تلویزیونی دلایل اصلی شکست ضدحملات ارتش این کشور را توضیح داد.
روسای جمهور روسیه و بلاروس امروز یکشنبه در شهر سن‌پترزبورگ دیدار و گفت‌وگو کردند.
یک ژنرال بازنشسته ارتش فرانسه می‌گوید: برتری روسیه در جبهه نبرد مانع موفقیت ضد حملات اوکراین است.
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله  وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند.
سیاستمدار سابق فرانسه هشدار داد اگر ضد حملات اوکراین به شکست بیانجامد، شرایط در این کشور بحرانی‌تر می شود.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد در حملات موشکی دقیق، مرکز اصلی تصمیم‌گیری ارتش اوکراین منهدم و ضدحملات اوکراینی‌ها در چند محور نیز شکست خورده است.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، از آغاز ضد حملات در جنگ علیه روسیه خبر داد. با این حال، زلنسکی از ارائه اطلاعات در مورد جزئیات این حملات خودداری کرد.
وب‌سایت روسی در گزارشی تحلیلی نوشت که بایدن و آمریکا در حمایت از اوکراین سخاوتمندانه عمل کردند، اما در صورت شکست نظامی اوکراین در جنگ با روسیه، همه اینها می‌تواند تغییر کند.
رهبر اپوزیسیون کابینه بنیامین نتانیاهو اظهار داشت دستیابی ایران و آمریکا به هرگونه توافق نشانگر شکست نتانیاهو در تحقق اهداف این رژیم است.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد در حملات چند روز اخیر اوکراین، این کشور متحمل خسارات سنگین شد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفته در جریان عملیات گسترده امشب نیروهای مسلح اوکراین در پنج محور عملیاتی در منطقه دونتسک ضد ارتش روسیه موفق نبودند.
نشریه روسی در تحلیلی با هشدار به سیاست خارجی کمال قلیچداراوغلو ضد همسایگان اقلیمی قدرتمند خود گفت که در صورت شکست اردوغان، ترکیه در مسیر خطرناکی ضد همسایگان خود و همسو با غرب قدم بر می‌دارد.
«عبداللطیف القانوع» ضمن استقبال از عملیات ضد صهیونیستی تل آویو که منجر به زخمی شدن دو نظامیان رژیم اشغالگر شد، این عملیات را مؤید شکست سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی دانست.
ژاوی دیشب با همان سبکی توانست رئال مادرید را شکست دهد که همواره آن را تحقیر کرده و هرگز نیز به رسمیت نمی شناسد.
رفتار جنجالی سرمربی آتالانتا بعد از شکست 2-0 مقابل میلان، در ایتالیا پر سر و صدا شده و او را با موجی گسترده از انتقادها مواجه کرده است.
درست دقایقی پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار شبکه‌های اجتماعی پر شد از مطالب ضد نقیض درباره شکست پرسپولیس.
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه این تیم «تک و تنها» است و از آن به خوبی حمایت نمی‌شود، بابت شکست سنگین برابر استقلال عذرخواهی کرد.
سپاهان توسط مقانلو در چند ارسال توسط زکی‌پور و رامین رضاییان شانس گلزنی داشت که این فرصت ها تبدیل به گل نشد. در مقابل پیکان هم روی ضد حمله دقیقه ۸۶ شانس گل دوم را داشت که دروازه خالی سپاهان باز نشد.
ملوان در چهار دیدار سخت اخیرش، هیچ باختی را متحمل نشده است.
هاشمی گلپایگانی با اشاره به اینکه بودجه‌ای که دشمن در جبهه ضد فرهنگی هزینه می‌کند بسیار بالاست، گفت: بودجه سال گذشته ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای ۴۶۹ شهرستان و ۳۱ استان از مواجب دریافتی مسیح علینژاد کمتر بوده است.
دیه‌گو سیمئونه پس از شکست در دربی مادرید به رئال به خاطر سبک بازی اش کنایه زد و گفت که چشم به ضد حملات داشتند. به سیمئونه همیشه به خاطر این سبک بازی طعنه می زنند.
وزیر خارجه اوکراین با این ادعا که ضدحملات کی‌یف علیه روسیه نشان‌دهنده توانایی اوکراین در تحمیل شکست به مسکو است، از متحدان خود درخواست تسلیحات بیشتر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ