بررسی وضعیت تولید ۱۱ محصول منتخب معدنی در ۵ ماه امسال نشان می دهد که ۷ محصول معدنی افزایش تولید و ۴ محصول کاهش تولید داشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاکنون حدود ۴۰۰ محصول با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در حوزه های مختلف صنعتی و تجاری توسط شرکت های دانش بنیان تولید و به بازار عرضه شده است.
سمنان- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه طرح جهش تولید دیمزارها در دستور کار است، گفت: این طرح برای ۱۰ محصول استان برنامه‌ریزی شده است.
بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده ۳۴۶ شرکت دانش بنیان، بیش از ۱۱۰۰ محصول نانویی تولید کرده اند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: مقاله شروع یک مسیر است در زنجیره تولید علم مقاله نیز یک حلقه واسط است و باید دانش تولید شده ادامه پیدا کند و به محصول، خدمت یا دستورالعمل منجر شود.
اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال مزین به «مهار تورم، رشد تولید» دولت باید نگاه علمی و کارشناسی را در کنار تلاش مضاعف در دستور کار قرار دهد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
شرکت نفت پارس از خط تولید محصول جدید Flowmax ATF Multiplex ؛ روغن چند منظوره گیربکس های اتوماتیک رونمایی و این محصول را به بازار عرضه کرد.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تاکنون شرکتهای دانش بنیان با صنایع مختلفی پروژه مشترک تعریف کرده اند که بر اساس امار حدود ۴۰۰ پروژه موفق را به کارفرماها و شرکای صنعتی خود تحویل داده‌اند.
معاون برنامه واقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: میانگین راندمان آب درکشور پایین است و به ازای هر متر مکعب آب مصرفی در بخش کشاورزی فقط یک کیلو گرم محصول برداشت می‌شود.
معاون برنامه واقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: میانگین راندمان آب درکشور پایین است و به ازای هر متر مکعب آب مصرفی در بخش کشاورزی فقط یک کیلو گرم محصول برداشت می‌شود.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های ایران خودرو با اعلام این‌که در سری نخست قصد داریم مدل توربوشارژ موتور EFP را تولید کنیم، گفت این پیشرانه روی خودرو دنا پلاس توربوشارژ نصب خواهد شد؛ این نسخه از دنا پلاس به امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نسبت به قبل مجهز خواهد بود. وی افزود به‌واسطه بهینه‌سازی‌هایی که روی این موتور انجام شده، قدرت و گشتاور تولیدی موتور EFP نسبت به موتور EF۷ توربو قدیمی افزایش پیدا کرده است.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
صحبت‌های فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از روند تولید خودرو و بازار این محصول در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از تولید بیش از ۱۸۰ محصل فناورانه در این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است ۵۰ داروی تولید شده جدید در این دانشگاه رونمایی شود.
تبریز- وزیر جهاد کشاورزی از تولید ۵ میلیون تن محصول کشاورزی کشور در آذربایجان شرقی خبر داد.
سید جواد ساداتی نژاد گفت: تولید محصول سالم وظیفه و هویت کشاورز ایرانی است و به این منظور ما باید نهال سالم و گواهی شده در اختیار کشاورزان قرار دهیم.
‌ دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از تولید هزار و ۲۰۰ قلم محصول نانویی در ۱۸ حوزه صنعت خبر داد.
افزایش تولید محصول انار در خوزستان
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد از ۳۲ فناوری به دست آمده در بخش شیلات ۴۰ محصول دانش‌بنیان در حوزه فرآوری آبزیان تولید شده است.
قم- رئیس عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع گفت: امروز جمهوری اسلامی بیش از ۸۰۰ محصول دفاعی و نظامی را تولید و در بسیاری از این محصولات نیز به خودکفایی رسیده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال چند محصول جدید در صنعت خودروسازی و اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال چند محصول جدید در صنعت خودروسازی و اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.
بازار فناوری نانو در ایران به دو حوزه محصولات و تجهیزات فناورانه تقسیم می شود و در حال حاضر ۱۱۹۰ محصول ایران ساخت در این دو عرصه ثبت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ