اما وضعیت هوای تهران در روزهای آینده چگونه است؟ پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد آلودگی هوای تهران طی روزهای آینده ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با وزش باد و گاهی افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه در نواحی جنوب غربی و شمال شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.
علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست،
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
سسما که در فولاد و نساجی نیز سابقه همکاری با نکونام را دارد، به عنوان عضو جدید کادرفنی در کنار نکونام حضور خواهد داشت.
شهریار- مدیرعامل آبفا غرب تهران با بیان این که مشکل فشار در شهریار هفته آینده به طور کلی رفع می شود، از مردم تقاضا کرد با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف آب، به آبرسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
در حالی که گزارشات هواشناسی حاکی از افزایش دما در تابستان است، مازیار غلامی گفت: برای هفته آینده از شنبه (۱۷ تیرماه) تقویت هوای گرم در تهران پیش‌بینی می‌شود. این افزایش دما در مناطق شمالی به ۴۰ تا ۴۲ درجه سانتیگراد و در نیمه جنوبی استان به ۴۲ تا ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مسیر تهران - شمال در تعطیلات هفته آینده یک طرفه نخواهد شد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان تهران طی امروز و فردا صاف و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید همراه است و دمای پایتخت در ابتدای هفته آینده کاهش می‌یابد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روز جمعه و هفته پیش رو، شاهد ورود سامانه بارشی جدید و گردوغبار در برخی از استان ها خواهیم بود.
آسمان استان تهران، در ۵ روز آینده صاف تا نیمه ابری خواهد بود.
بر اساس اعلام هواشناسی، در هفته آتی با توجه به وزش باد و بارش برف و باران هوای پایتخت به حالت استاندارد بازخواهد گشت.
شهردار تهران از ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تهران تا سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.
پیش‌بینی بارش در تهران طی اوایل هفته آینده
آلودگی هوای تهران تا یکشنبه هفته آینده
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید!
از عصر شنبه تا روز چهارشنبه هفته آینده به دلیل جو نسبتاً پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به مسائل مختلفی که در محدوده بوستان دانشجو و ساختمان تئاتر شهر وجود داشت همچون چاقوکشی و قمه کشی‌ها و با توجه به کارکرد این محدوده؛ این موضوعات آسیب‌هایی را وارد می‌کرد و از سوی دیگر نیز مطالبه هنرمندان نیز ساماندهی فضای اطراف ساختمان تئاتر شهر و بوستان دانشجو بود. بر همین اساس مقرر شد این ساماندهی انجام شود.
اکثر دانشجویان دانشگاه تهران که در طول دو هفته اخیر توسط مراجع مسئول بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند.
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه از صبح امروز همزمان با فعالیت مراکز آموزشی، تقویت نیروی انسانی در سطح شهر و گشت زنی‌ها را برای رفع انسداد آغاز کردیم، گفت: از هفته آینده پیش‌بینی می‌شود که ترافیک تهران ۳۰ درصد افزایش یابد.
کاهش تدریجی دمای تهران تا اوایل هفته آینده
در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه داد.
در زمستان سال گذشته بود که زمزمه‌هایی مبنی بر وضع عوارض صادراتی مطرح شد، اما این تصمیم به مرحله نهایی نرسید تا اینکه در روز دوشنبه هفته گذشته مورخه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ وزارت صمت مصوبه‌ای را ابلاغ نمود که بیانگر اجرایی شدن این عوارض بود. این تصمیم چه تبعاتی را به همراه خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ