بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان تهران طی امروز و فردا صاف و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید همراه است و دمای پایتخت در ابتدای هفته آینده کاهش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش تدریجی دمای تهران تا چهارشنبه خبر داد.
امروز گرمترین روز هفته در تهران است و دمای پایتخت به حدود ۳۷ درجه هم می‌رسد، اما به تدریج روند کاهشی دما (البته نه خیلی زیاد) از فردا در پایتخت آغاز می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید دربیشتر نواحی و کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز در مناطقی از آذربایجان غربی بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد.
ناظریان گفت: با نزدیک شدن دمای هوای پایتخت به عدد ۴۰ درجه سانتیگراد، طی دو روز نخست هفته؛ برق ۷۰ دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی توجه بوده اند قطع شد.
ناظریان گفت: با نزدیک شدن دمای هوای پایتخت به عدد ۴۰ درجه سانتیگراد، طی دو روز نخست هفته؛ برق ۷۰ دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی توجه بوده اند قطع شد.
کاهش نسبی تندی باد تا صبح فردا (۲۴ خردادماه) هم‌زمان با افزایش تردد خودرو‌ها سبب افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد خواهد شد. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند، هرچند احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن ناشی از افزایش دما در ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما در پایتخت انتظار می‌رود.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به احتمال وقوع توفان لحظه‌ای و رگبار شدید باران همچنین کاهش دما در تهران هشدار داد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان ابری است و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. از فردا روند کاهشی دمای هوای پایتخت آغاز می‌شود.
سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در نخستین روزهای بهار در پایتخت خبر داد.
امروز شاهد بارش‌ در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، کرمان، هرمزگان، خراسان‌رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی خواهیم بود.
هواشناسی تهران اعلام کرد: برای امشب و روز شنبه همراه با کاهش ابر، در اکثر نواحی استان، وزش باد، گاهی وزش باد شدید (به ویژه روز شنبه و نواحی جنوبی و جنوب غربی) را شاهد خواهیم بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش محسوس دمای هوا و بارش باران تا ۳ روز آینده در تهران ادامه دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه افزایش آلاینده‌ها را در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی خواهیم داشت اعلام کرد: شاخص هوای تهران همچنان برای همه افراد جامعه ناسالم است و پیش بینی می‌شود دمای هوای پایتخت نیز کاهشی باشد.
کاهش دمای هوای تهران طی هفته جاری
کارشناس سازمان هواشناسی استان تهران اعلام کرد: هفته آینده دمای تهران به زیر ۱۰ درجه می‌رسد.
به گزارش سازمان هواشناسی گستره بارش‌ها را در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و رضوی شاهد خواهیم بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطقی از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی به صورت رگبار پراکنده خواهد بود که گاهی با وزش باد شدید موقتی همراه است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. همچنین از فردا در پایتخت شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. همچنین از فردا در پایتخت شاهد کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ