علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست،
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فخاری تصریح کرد: مساله دیگر این است، که وقتی دولت برای جبران کاستی‌ها در بازار به قیمت‌گذاری روی می‌آورد، به مسئولیت‌های دولتی خدشه وارد می‌شود و این به افزایش فاصله دولت و تولیدکننده می‌انجامد.
استاندار تهران گفت: ما برای بخش‌های مختلف جریانات سیاسی، گروه‌ها و احزاب که قانونی هستند و اجازه فعالیت در سطح کشور را دارند، به خصوص تهران- مانعی نمی‌بینیم و به محض تقاضای آن‌ها ظرفیت‌های لازم برای تامین مکان، بحث‌های ایمنی و امنیتی آن‌ها صورت می‌گیرد.
معاون استاندار و فرماندار تهران اعلام کرد: استعفای داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه ۲۵ خرداد بوده و تمدید نخواهد شد.
استاندار تهران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی تهران بزرگ گفت: آرامش امروز ما نشان از نمره قبولی فراجا در عملکرد است.
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه دومین شورای معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده و اعترافات فرد ضارب، این اتفاق کاملا یک حادثه شخصی بوده و باید در این ردیف نیز رسیدگی شود.
بر اساس اعلام هواشناسی، در هفته آتی با توجه به وزش باد و بارش برف و باران هوای پایتخت به حالت استاندارد بازخواهد گشت.
در حالی که آخر هفته گذشته همه ماجرای نامه وزیر نفت برای تعطیلی تهران در دو روز ابتدای هفته قویا تکذیب می‌کردند، اما روز شنبه با اعلام استانداری تهران ادارات پایتخت تعطیل شد.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه، به منظور مدیریت مصرف گاز، واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل بوده و امکان بازدید از این مجموعه وجود ندارد.
شفیقی معاون توسعه و منابع استانداری تهران گفت: فردا شنبه، هیچ مدرسه ای بجز پایه دوازدهم حق برگزاری امتحان را ندارد.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه،واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل است.
شفیقی معاون استاندار تهران گفت: ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می‌نمایند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران شنبه حضوری است.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است و همچنین برخی از کارمندان دولت در این دو روز دورکاری می کنند.
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبات کارگروه آلودگی هوا تمام مدارس و دانشگاه های استان تهران بجز دماوند، فیروزکوه و پردیس در ۳ روز ۲۷ تا ۲۹ آذر غیر حضوری هستند.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
تهران- معاون استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران دوشنبه و سه شنبه مجازی شد.
در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، همه مقاطع تحصیلی پایتخت در روز‌های شنبه و یکشنبه نوزدهم و بیستم آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس روز سه شنبه غیر حضوری شد.
محسن منصوری گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.
استاندار تهران به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از موزه ملی فرش ایران بازدید کرد.
منصوری گفت: غرب استان تهران با جمعیت حدود ۴ میلیون نفر و ترکیبی از اقوام و استان‌های مختلف کشور، بافت خاصی دارد و در این روزها مجموعه فرماندهی انتظامی برای تحقق امنیت زحمات ویژه کشیدند.
استاندار تهران گفت: ببینید دشمن چقدر ناامید شده است که یکی از سردمداران اغتشاش از خارج از کشور با عوامل داخلی شان تماس گرفته و گفته بود به هر ترتیب که می‌توانید نگذارید آتش آشوب‌ها خاموش شود، حتی اگر در یک بن بستی یک سطل آشغال آتش بزنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ