مشهد ـ شورای شهر مشهد مقدس با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در مشهد موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد- «حسن موحدیان» برای سومین بار به عنوان رئیس شورای شهر مشهد انتخاب شد.
مشهد _ حسن موحدیان برای سومین بار به عنوان رئیس شورای شهر مشهد انتخاب شد.
مشهد ـ اعضای شورای اسلامی شهر مشهد انزجار خود را از هتک حرمت به قرآن کریم اعلام کردند و خواستار برخورد قاطعانه با عاملان شدند.
سخنگوی شورای شهر مشهد درباره مخالفان طرح رایگان شدن اتوبوس و حذف من کارت گفت: ما این آمادگی را داریم که در هر مناظره و گفت وگویی با هر شخص حقیقی و حقوقی که مخالف طرح رایگان کردن اتوبوس است شرکت کنیم و با دلیل، مدرک و مستندات و ارقام تحلیلی نشان دهیم منافع این کار برای عموم مردم بسیار زیاد است.
در هشتادمین جلسه علنی شورای شهر مشهد تصویب شد تا تغییر نام بلوار صابر منشعب از بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حد فاصل میدان احسان تا میدان شهدای نیروی هوایی به نام «شهید ابومهدی المهندس» نامگذاری شود.
مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه در حال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه درحال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همزمانی فرآیند انتخاب شهردار مشهد با ایام سال نو و بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، موجب شد که به این موضوع، اوایل سال آینده ورود کنیم.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرآیند انتخاب شهردار درحال پیش رفتن است علیرغم اینکه شهرداری به صورت سرپرستی اداره می‌شود، در روند اداره شهر هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه سرپرست شهرداری با تمام توان فعالیت می‌کند، گفت: ما نیز تا زمان قانونی قطعاً باید شهردار را انتخاب و مراحل قانونی انتصاب را دنبال کنیم.
حاجی بگلو گفت: کمیته سفر‌های خارجی براساس مصوبات و مقررات زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند. همچنین مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند.
ملی‌پوش پاراتنیس روی میز درخصوص اتفاق عجیبی که برایش رخ داده، توضیحاتی را ارائه کرد.
روز گذشته ویدیویی از مهرداد محمدپور، قهرمان تنیس روی میز معلولین منتشر شد که لحظه توقیف خودروی پرایدش را گزارش می کرد!
مشهد ـ جلسه علنی شورای شهر مشهد امروز شاهد مراسم وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس بود.
مشهد ـ نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شورای ششم در تلاشیم یک کارخانه نوآوری در حاشیه شهر مشهد با نگاه توسعه‌ای در مناطق کم برخوردار احداث شود.
مشهد ـ نائب‌رئیس شورای شهر مشهد گفت: آتش نشانی از نظر ایمنی پارکینگ«هشت آباد» در مشهد را تایید نکرده است.
مشهد ـ یکی از اعضای شورای شهر مشهد که اخیراً دستگیر شده بود، با قید وثیقه آزاد شد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیر بازداشت یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد هستیم و زمانی که پرونده و تحقیقات به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد.
مشهد ـ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر جاده‌های منتهی به شهر مشهد برای تردد زائران وضعیت مناسبی ندارند.
علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در گفتگو با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه حل آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری‌های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول‌هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق شود. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.
مشهد ـ رئیس کمیسیون حاشیه شهر در شورای شهر مشهد از مطالعات اولیه احداث دومین بزرگراه در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم توجه جدی تر دولت به پروژه قطار شهری مشهد گفت: قطار شهری مشهد در جهت خدمت رسانی به زائران نگاه ملی می‌طلبد.
مشهد ـ عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهردار مشهد باید پاسخگو باشد که در این مدت جذب چند سرمایه گذار به نتیجه رسیده است، آن هم در شرایطی که باید فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن شود.
مشهد ـ شورای شهر مشهد مقدس با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در مشهد موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ