مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کمبودهای مدارس خراسان رضوی با روش‌هایی از جمله فروش اموال مازاد برطرف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس آخرین ارزیابی ها، چیزی قریب به ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت تولیدی برق کشور در نتیجه کاهش توان نیروگاه‌های برقابی در فصل گرم سال، از مدار خارج می‌شود که این موضوع سبب می‌شود تا شدت فشار بر نیروگاه‌های برق فرسوده حرارتی افزایش یابد و کمبود‌ها در حوزه تولید برق در کشور به نحوی جدی و آشکار خود را نشان دهد. البته که انتظار می‌رود با تشدید بحران تغییرات اقلیمی در ایران و جهان، آسیب‌ها در حوزه تولید برق از مبدا نیروگاه‌های برقابی نیز تشدید شوند.
معاون اول رییس جمهور گفت: برای تنظیم بازار و رفع کمبودهای گذشته چاره ای جز جهش در تولید مسکن نداریم.
تجهیزات و کمبودهای آن از مواردی بود که در جریان بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیروکمان مطرح شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برای خدمت رسانی به هموطنان در مراسم اربعین تصمیم بر آن شد برای پوشش کمبودهای حمل و نقل از ظرفیت تاکسی اینترنتی هم استفاده شود.
مرسدس در مورد کاستی‌های ماشین جدیدش برای فرمول یک 2023 توضیحاتی داد.
رسلان‌مالکی گفت: دولت سیزدهم از ابتدای کار خود به دنبال جهش تولید مسکن و جبران‌کمبودهای مسکن‌ بوده است.
مشکلات مالی فدراسیون فوتبال بار دیگر باعث شد تا این فدراسیون برای جبران کمبودهای خود به حساب سازمان لیگ فوتسال دست بزند و مبلغی بیش از ۲ میلیارد تومان از این سازمان برداشت کند.
شهردار منطقه ۱۸ تهران با بیان اینکه سرانه ورزشی در این منطقه نیم‌ متر است، گفت: به‌ دنبال جبران کمبودهای موجود در حوزه سرانه‌ها هستیم.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: اینک تلاش رئیس جمهوری رفع کمبودهای بجامانده از دولت قبل و لذا شاهد ایجاد زیرساخت‌های اساسی و از جمله برقراری تماس‌های دیپلماتیک و سفرهای خارجی هستیم.
طبق آمار در مقایسه با سنوات گذشته تأمین ارز حوزه‌های مذکور کاهش چشمگیری داشته است و ادامه روند کنونی منجر به کمبودهای شدید دارویی در ماه‌های آتی خواهد شد.
رییسی گفت: تامین یارانه نقدی و کالابرگ معادل ۳۶۰ همت دیده شده است. تامین یارانه نان پیش بینی شده است. تولید خودرو مد نظر است و کمبود‌ها با واردات جبران می‌شود. البته اساس کار توجه به تولید خودرو با کیفیت است.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بر اساس اظهارات رئیس کمیسیون و طبق بررسی‌های صورت گرفته، بانک مرکزی در موضوع کمبودهای دارویی از نظر تأمین ریال و نقدینگی بیش از همه قصور دارد.
ساخت مسکن های یک طبقه یا ویلایی در برخی از شهرها امکان پذیر خواهد بود اما در همه شهرها نمی توان خانه های ویلایی ساخته شود.
کارشناسان مسکن بر این باورند که طرح خودمالکی می تواند بخشی از کمبودهای مسکن را جبران کند و قیمت مسکن را نیز کاهش دهد.
عضو کمیسیون مجلس گفت: ساخت 1میلیون واحد در هر سال کمبودهای مسکن را برطرف نمی سازد اما می تواند کمی مشکلات را کمتر کند و طرح خانه های ویلایی طرحی برای حل مشکلات در شهرهای کوچک است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور روحانیون بیشتر به برگزاری نمازهای جماعت اختصاص می‌یابد و تأثیر چندانی روی روند ما ندارد و کمبودهای فعلی را پوشش نمی‌دهد.
دکتر بهرام عین‌اللهی گفت: مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی شدند و اپیدمی آنفلوآنزا بالا رفت و کمبود‌هایی ایجاد شد. به صورت فوریتی تامین و توزیع آنتی‌بیوتیک را از ابتدای هفته شروع کردیم و ان‌شاءالله تا فردا یا پس فردا دارو به میزان کافی تامین می‌شود.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
شلمچه- معاون اول رئیس جمهور از تأمین ۱۶ هزار دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار در دو نوبت در راستای رفع کمبودهای در کشور عراق خبر داد.
زلزله اندیکا به نوعی موجب شد تا کمبودهای این منطقه بیش از پیش دیده شود اما وسعت محرومیت‌های اندیکا و میزان تخریب مدارس ضرورت اقدامات بیشتر را نشان می‌دهد.
زلزله اندیکا به نوعی موجب شد تا کمبودهای این منطقه بیش از پیش دیده شود اما وسعت محرومیت‌های اندیکا و میزان تخریب مدارس ضرورت اقدامات بیشتر را نشان می‌دهد.
جمعی از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور شرکت‌کننده در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری نماز جمعه با نوشتن نامه‌ای از مقام معظم رهبری نسبت به تذکرات و راهنمایی‌های معظم له قدردانی کردند.
زاکانی شهردار تهران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران حضور پیدا کرد و در جریان نیازها و کمبودهای اردوی قهرمانان ایرانی قرار گرفت. در این بازدید یکی از همراهان زاکانی برای بوسه بر پای حسن یزدانی خیز برداشت که یزدانی مانع شد!
به نظر می‌رسد امید مردم به قوه قضاییه نسبت به گذشته بیشتر شده است و از این جهت باید از زحمات و خدمات شما همکاران قضایی تقدیر کنم؛ شما کارکنان و مسئولان قضایی علی‌رغم مشکلات و کمبودهای موجود و حجم کار سنگینی که دارید الحمدلله در خدمت رسانی به مردم توفیق داشته اید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ