رئیس قوه قضاییه گفت: فرصت خدمتگزاری سریع می‌گذرد، باید ببینیم چه کاری انجام می‌دهیم که در قضاوت‌ مردم عملکرد مثبت و مفید داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه بیان کردند: اگر کسی که به دادگستری مراجعه میکند با اخم شما مواجه شود، ولو به کارش هم رسیدگی شود، با دل‌شکستگی از آنجا بیرون میرود و اثر سوء دارد.
پیروز حناچی گفت: دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که اگر شما گزینه «من زن هستم» را انتخاب می‌کردید نرم‌افزار شما را نمی‌پذیرفت.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
کارشناسان متعددی از سال ۱۳۸۳ به مسوولان وقت اعلام کرده بودند اگر افغانستان کنترل خود را بر آب عملیاتی کند، به ایران آب تخصیص داده نمی‌شود و باید دنبال منابعی جایگزین برای مردم سیستان بگردیم. آنچه برای ۴۰ هزار هکتار دشت سیستان، چاه نیمه‌ها و انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان هزینه شد، همه اتلاف سرمایه بوده است
مدیر فنی تیم‌های ملی ژیمناستیک می‌گوید مسئولان ورزش اگر نمی‌توانند کاری کنند از طریق دادگاه عالی ورزش مشکلات را پیگیری کنند تا حقی از ژیمناستها ضایع نشود.
سارا عبدالملکی هدیه عجیب مسئولان شورای شهر محل زندگی خود را توهین آمیز دانست.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی، اگر مسئولی بخواهد به نفع مردم کار کند نباید ملاحظه خستگی خود، ظرفیت محدود نیروی انسانی یا کمبود بودجه را داشته باشد.
معاون سیاسی فرماندار ویژه ری گفت: اگر دست فروشان به تذکرات ما گوش دادند و دیگر در این نقاط حساس و پر تردد شهر سد معبر نکردند و به خیابان‌های فرعی اطراف به کسب و کار خود پرداختند از آن‌ها تشکر بعمل آمده و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهیم کرد و آین آمادگی را داریم که در میدان‌های تره بار غرفه‌هایی را تحویل دهیم تا به کسب و کار خود بپردازند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی گفت: در این بین اگر مسئولی حسب ضرورت بخواهد در فضای مجازی خارجی تعامل داشته باشد و بر اساس ضرورت شغلی اش می‌خواهد در فضای بین الملل پیامی را نشر دهد، ما باید ضوابطی را برای این منظور تعیین کنیم. در مطالعاتی که انجام دادیم دیدیم کشور‌های مختلف این موضوع را در دستور کار داشتنه اند بخشی توانسته اند با سیاست‌های توصیه‌ای این کار را بکنند و بخشی این موضوع را به قانون تبدیل کرده اند.
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: اگر قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ بازگردد، افزایش حقوق سال قبل کارگران را به دولت پس می‌دهیم.
با کمال تاسف باید گفت واکنش مسئولان و دستگاه‌های مسئول به این گرانی‌ها همچون گذشته توجیه گرایانه، انفعالی، تماشاگرانه، غیرموثر، ویترینی و همراه با پاک کردن صورت مسئله بوده و متاسفانه اخیرا پرخاشگرانه هم شده است؛ یعنی برخی مسئولان حتی تحمل پرسش شنیدن برای گرانی‌ها را هم از دست داده اند.
رئیس قوه قضاییه گفت: فرصت خدمتگزاری سریع می‌گذرد، باید ببینیم چه کاری انجام می‌دهیم که در قضاوت‌ مردم عملکرد مثبت و مفید داشته باشیم.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
عبدالکریمی گفت: متاسفانه یگانه شیوه‌ای که حاکمیت با معترضان برخورد می‌کند شیوه مواجهه پلیسی است و این درحالیست که ریشه قضیه پلیسی و امنیتی نیست. اگر نیرو‌های خارجی و معاند قاطی می‌شوند و شرایط را به آشوب و خون و خون‌ریزی می‌کشانند این‌ها براساس آن شکافی است که در جامعه وجود دارد.
مهدی خزعلی برادر انسیه خزعلی خبر داد که نه تنها فرزند انیسه، که دو فرزند کبری خزعلی هم مقیم آمریکا هستند! ... تا به جال فقط نام ۳ نفر از ۵۴۰۰ آقازاده خارج از کشور مشخص شده است و البته هیچ اتفاقی هم نیفتاده است. والدین آنها محکم به مسئولیت خود چسبیده اند، همچنان که بقیه چنین می‌کند اما سوال‌ها در ذهن مردم تمامی ندارد، سوال‌هایی که یکی از آنها همان است که چنارانی در مجلس مطرح کرد: اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟
نماینده سابق مجلس گفت: نمی‌شود به مردم گفت یک کاری کنید و خودمان یک کار دیگر انجام دهیم. اگر آمریکا یا کانادا کشور‌های دشمن هستند پس چرا فرزندان برخی مسئولان به آنجا می‌روند یا بعضی از آن‌ها در کشور‌های غربی با رفاه بالا زندگی می‌کنند و پوشش‌هایی متفاوت از بچه‌های خاک خودمان را دارند.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
دستگاه‌ها طبق قانون باید نیازهای خود و مسیر صدور مجوزها را در درگاه ملی مجوزها وارد کنند، به طوری که متقاضی از این سردرگمی موجود برای اخذ مجوزهای شروع کسب‌وکار در بیاید. استفاده از درگاه ملی مجوزهای کشور با رفع انحصارهای موجود در مجوزهای شروع کسب‌وکار اقدامی در راستای افزایش اشتغال در کشور است.
نه صرفاً در مقوله حجاب و عفاف، بلکه در هر زمینه و موردی، هر بخش و نهادی اعم از نهاد دولتی، نهاد مقننه، قوه قضاییه یا سایر افراد و بخش‌ها، چنانچه اشتباه کرد، نباید بر این اشتباه اصرار ورزد و از اصلاح اشتباه اِبا داشته باشد. نباید بر کار اشتباه پافشاری و یا احیاناً آن را توجیه کرد. اگر کار اشتباهی در جایی صورت گرفت باید در راستای اصلاح گام برداریم و احیاناً موضوع را اعلام کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ