رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از افتتاح طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۴ روستای خوزستان همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیگیری انجام سفرهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از همکاری جهاد دانشگاهی و این معاونت در چند طرح کلان ملی و پیشرفت خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی در این طرح‌ها بازیگر اصلی بوده است.
دبیرکل جنبش جهاد و سازندگی عراق از تلاش‌های آمریکا برای بحران سازی در عراق و تکرار سناریوی سال ۲۰۱۹ خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی از ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح کشاورزی قراردادی در آینده ای نزدیک خبر داده است.
وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اجرای طرح ملی «شهر مولد کشاورزی» گفت: جلسات هماهنگی این طرح ملی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و وظایف نهادهای مجری برای ایجاد ۵ شهر ابلاغ شده است.
کرمان- «حجت الاسلام رئیسی» برای افتتاح چند طرح بزرگ آبرسانی و برق به استان کرمان سفر کرد و در جمع مردم از جبران عقب ماندگی ها به ویژه در زمینه تنش آبی با کار جهادی در دولت سیزدهم خبر داد.
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۱۵۲۶ طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۷۶۹۴۵ میلیارد ریال در کشور افتتاح می‌شود.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارها از ۶۷۰ هزار هکتار آغاز شده و در حال حاضر از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار عبور کرده است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اجرای ۱۹۳ طرح مشاغل خانگی در بخش کشاورزی استان گفت: این طرح‌ها در زمینه پرورش گل و گیاهان زینتی، توسعه گلخانه و سایر موارد است.
اهواز - عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان در قالب طرح جهاد آبرسانی با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح شد.
وزیر نیرو گفت: تعداد روستاهای مشمول طرح جهاد آبرسانی در سال جاری افزایش می‌یابد.
سمنان- معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح جهش تولید در ۲۰ هزار هکتار اراضی دیم استان خبر داد و گفت: جهاد تسهیلات خوبی برای توسعه این نوع کشت در نظر گرفته است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نقش رسانه‌های تصویری، مکتوب و مجازی در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال بسیار مهم و حیاتی است.
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیروبا اشاره به پیشرفت ۳۰درصدی پیشبرد پروژه‌های جهادآبرسانی روستایی،گفت:براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است تا پایان سال به هزار روستا آبرسانی شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح ارتقا بهره وری محصولات راهبردی در کنار تاکید بر خودکفایی موضوع تولید محصول سالم نیز دنبال می شود.
قم- وزیر جهاد کشاورزی از اجرای طرح شهرهای مولد کشاورزی در ۵ نقطه از جنوب کشور خبر داد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کشاورزان استان استقبال خوبی از کشاورزی قراردادی داشته‌اند و علاوه بر حوزه زراعت، در بخش‌های دیگر مثل باغبانی و دام و طیور انجام می شود.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در استان کشاورزان استقبال خوبی از کشاورزی قراردادی داشته‌اند و علاوه بر حوزه زراعت در بخش‌های دیگر مثل باغبانی و دام و طیور انجام می شود.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه ما تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور، به عنوان یک اقدام مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با جدیت اجرا می‌شود.
مشهد ـ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲۷ طرح حوزه کشاورزی و دامپروری در خراسان رضوی با اعتبار ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال افتتاح شد.
مجری طرح کشت فراسرزمینی جزئیات اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: فقط چهار محصول ذرت، سویا، جو و دانه‌های روغنی شامل کلزا و آفتابگردان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ