کرمان- «حجت الاسلام رئیسی» برای افتتاح چند طرح بزرگ آبرسانی و برق به استان کرمان سفر کرد و در جمع مردم از جبران عقب ماندگی ها به ویژه در زمینه تنش آبی با کار جهادی در دولت سیزدهم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت باید پاسخ دهد آیا این مردمند که همیشه باید سختی بکشند وفشار را تحمل کنند تا دولت خرجش را دربیاورد و کسری بودجه اش یا اثر تحریم‌ها براقتصاد راجبران کند یا این دولت است که وظیفه بدیهی تامین رفاه مردم بردوشش قرارگرفته است؟ احتمالا جای مردم و دولت عوض نشده است؟
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شاخص‌های رهبر انقلاب در ارزیابی عملکرد مجلس بحث مأموریت مجلس است که مهم‌ترین وظیفه مجلس قانون‌گذاری است.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
رئیس مجلس گفت: مهمترین وظیفه و رسالت مجلس قانون‌گذاری است و نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم که آیا مجلس نظام مسائل و مشکلات را دقیقاً می‌شناسد یا نمی‌شناسد.
رئیسی نمایندگان مجلس را بهترین مشاورین دولت در اداره کشور در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: مردم از اختلاف و بگو مگو و حاشیه‌سازی به شدت خسته شده‌اند، امروز وظیفه دولت و مجلس این است که با حل مسائل مردم و فراهم کردن زمینه آسایش و نشاط آنان، موجبات افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم کنند.
احمدی اظهار کرد: اگرچه بنده می‌دانم رئیس جمهور از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس است، ولی وظیفه دولت این است که از قانون اساسی و احکام شریعت حراست کرده و آن‌ها را اجرا کند.
مردم برای چندمین بار امتحان خودشان را خوب پس دادند. نوبت مسوولین است که در لبیک پیام رهبر فرزانه انقلاب در جهت رفع مشکلات وتنگنا‌ها تلاش کنند.
رییس جمهور بر حل مشکلات اقتصادی و علاج تورم به عنوان وظیفه دولت تاکید کرد.
رئیسی به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که حقایق جامعه ایران را به درستی به هیئت حاکمه فرانسه منتقل کند و این مساله را وظیفه اصلی خود بداند.
رئیس جمهور به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که انتقال صحیح حقایق جامعه ایران به هیئت حاکمه فرانسه را وظیفه اصلی خود بداند.
همتی نوشت: وظیفه رئیس جمهور حل مشکلات و کاستن از رنج مردم است نه رنج بیشتر بردن.
رئیسی از درگاه خداوند دوام توفیقات سردار احمدرضا رادان را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت کرد و آمادگی دولت را در جهت پشتیبانی از نیرو‌های خدوم انتظامی کشور اعلام نمود.
همین نماینده در زمانی که دولت حسن روحانی بر سر کار بود، نماینده مجلس بود وای کاش توضیحی می‌داد تا متوجه می‌شدیم که از کدام ابزار قانونی برای انجام وظیفه نظارتی نمایندگی در قبال دولت روحانی بهره برده است.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: تربیت سرمایه انسانی تراز تمدنی و تولید فکر دو وظیفه اصلی دانشگاه ها در جمهوری اسلامی است.
رئیس‌ جمهوری در نشست مشترک هیات دولت با استانداران کشور گفت: وظیفه وزرا و استانداران است که بر نحوه تعامل با مردم در ادارات، نظارت کنند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع‌مقدس گفت: رهبر انقلاب هم در ریل گذاری و هم سیاست‌گذاری برای اداره امور کشور و هشدار دادن به موقع به وظیفه خود عمل کردند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان تهران گفت: وظیفه بنیاد ملی نخبگان هدایت استعدادهای برتر است.
رئیس جمهور اظهار داشت: ریشه پیشرفت‌های عظیم در دانشگاه‌ها است و اساساً حقد و کینه دشمن از دانشگاه و تلاش برای ایجاد اختلال در این نهاد مهم کشور نیز از همین مسئله نشأت می‌گیرد لذا اساتید دانشگاه وظیفه دارند پیشرفت‌های کشور را هم برای دانشجویان و هم برای عموم جامعه تبیین کنند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی استاندارد گفت:جلوی کم‌فروشی رسمی گرفته شود. زمانی ترازو بود و خریدار وزن کالا را می‌دید اما حالا این وظیفه سازمان استاندارد است.
مهاجری نوشت: خب. فرض کنیم خواص به وظیفه شان عمل نکردند، شما که به وظیفه تان عمل کرده اید چه فایده‌ای برای ملت داشته اید؟
رییس جمهور با بیان اینکه روابط عمومی‌ها رسالت سختی دارند، گفت: بسیاری از خواص در قضایای اخیر مردود شدند و وظیفه شرعی و قانونی خود را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند. وقتی سوال می‌کنیم چرا حقایق را برای مردم نمی‌گویید؟ پاسخ می‌دهند که از جوسازی می‌ترسیم.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انجام وظایف دستگاه‌های اجرایی در تسهیل سفر زائران اربعین هیچ منافاتی با مردمی بودن این مناسبت ندارد، اظهار داشت: وظیفه دولت در این مسیر، نظارت، حمایت و تسهیل‌گری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ