سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه کارلوس کی‌روش برای بازی مقابل آمریکا در جام جهانی را تشریح و از چند بازیکن به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی به اظهارات یکی از ورزشکاران این رشته که تصاویری از سوسک در غذایش و گربه در اتاقش منتشر کرده بود، واکنش نشان داد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از نبود هواداران تیمش در بازی با آلومینیوم و وضعیت استادیوم آزادی به شدت انتقاد کرد.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان با انتقاد از کشتی‌گیرانی که روز مسابقه تیم را ترک کرده‌اند گفت این برخوردها علاوه بر پایین آوردن شانس تیم‌داری گل‌گهر در لیگ برتر، حتی ممکن است منجر به جمع کردن آکادمی ما شود.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که حضور علیرضا بیرانوند در این تیم منتفی شده است.
رئیس سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
بعد از اعتراض سرپرست و کادر فنی تیم استقلال به انتقال بازی پیکان – پرسپولیس به استادیوم آزادی سازمان لیگ بیانیه ای صادر و تاکید کرد این تصمیم با موافقت باشگاه استقلال گرفته شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: منزلت معلمان با رتبه بندی حفظ نمی شود اما خودمان رتبه بندی را خراب کردیم خودمان هم اصلاحش می کنیم.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.
رهبر انقلاب در دیدار معلمان گفتند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است...
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان بازی به انتقاد از شرایط برگزاری مسابقه تیمش برابر ملوان پرداخت.
سرپرست باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد داور دربی گفت: اصلا از قضاوت داور راضی نیستم چرا که به سود پرسپولیس گرفت.
سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک با یادآوری اینکه بازی های پاراآسیایی اولویت این کمیته است نسبت به عدم تخصیص ویژه به کاروان ایران در اعتبارات سال آینده انتقاد کرد.
سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک از بودجه این کمیته در سال 1402 انتقاد کرد.
سرپرست آلومینیوم پس از دیدار با هوادار، به انتقاد از عملکرد داور این مسابقه پرداخت.
سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال در دوران ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم، امروز در گفت‌وگویی به دفاع از عملکرد فدراسیون در آن دوره پرداخت.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه کارلوس کی‌روش برای بازی مقابل آمریکا در جام جهانی را تشریح و از چند بازیکن به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
سرپرست اسبق پرسپوليس با انتقاد از بحث‌های شکل گرفته در خصوص بسته شدن حساب این باشگاه به واسطه شکایت وی، توضیحاتی ارائه داد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد بانک ها در بحث پرداخت تسهیلات وام نوسازی بافت‌های فرسوده، گفت: در حال حاضر بانک‌ها از پرداخت این تسهیلات به متقاضیان امتناع می کنند.
حمید استیلی از رفتار فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ و پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به او انتقاد کرد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داوری دیدار این تیم برابر پیکان گفت: خواب‌هایی برای استقلال دیده‌اند که درحال تعبیر است.
سرپرست تیم فوتبال استقلال به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برتر در مورد حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ پرداخت.
سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی به اتفاقاتی که برای دوومیدانی کاران در قونیه رخ داد، واکنش نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ