سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی به اتفاقاتی که برای دوومیدانی کاران در قونیه رخ داد، واکنش نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهره جالب یوشوا کیمیش حین گشت و گذار در توکیو به سوژه ای برای هواداران در شبکه های اجتماعی تبدیل شد.
گواردیولا در سطح بین المللی مشهور است و میلیون ها دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد. سفر او به مصر احتمالاً باعث افزایش بازدید از این کشور به عنوان یک مقصد گردشگری خواهد شد.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
بهار امسال وقتی فردی به نام رومان نوواک در جستجوی قارچ در جمهوری چک، در دل طبیعت مشغول گشت و گذار بود، به چیزی به مراتب مهم‌تر از قارچ برخورد: یک تکه فلز که از خاک بیرون زده بود. آقای نوواک آن را از خاک بیرون کشید و متوجه شد که تیغه یک شمشیر است. او شروع به کندن زمین کرد و نه تنها به یک شمشیر رسید بلکه یک تبر برنزی هم پیدا کرد.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۵ خردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۵ خردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
هنگامی که در حال گشت و گذار در اطراف خرابه های باستانی هستید احتمالا انتظار دارید که چند تکه به جا مانده از وسایلی که مردمان قرون پیش از آن استفاده می کردند و در آن منطقه سکونت داشتند را پیدا کنید. با این وجود، باستان شناسان در سایتی باستان شناسی به تازگی چیزی به دست اورده اند که اگر تاریخ آنجا را نمی دانستید ممکن بود انتظار آن را نداشته باشید.
ظاهراً نمای بیرونی تویوتا تاکوما ۲۰۲۴ از وب سایت تویوتا درز کرده است؛ تنها یک عکس منتشر شده در Reddit نشان می‌دهد که احتمالاً یک Tacoma TRD Pro در حال گشت و گذار در جاده‌ها است.
سفر تبلیغاتی لیونل مسی به عربستان به قدری برای مسئولان پی اس جی و کادر فنی عجیب بود که باعث خشم آنها شده است. اکیپ خبر از تنش و درگیری بین دو طرف داده است.
کرج چنار‌های فراوانی هم دارد؛ بنابراین بهار است در گشت و گذار خود به نقاط مختلف ایران به درختان و اقلیم این نقاط هم توجه کنیم. به عنوان نمونه امامزاده حسین روستای گوراب کرج چناری ۷۰۰ ساله دارد.
اهواز - نوروز امسال برای خوزستان خاطره‌انگیزتر از همیشه شد و رونق گشت و گذار در این استان بعد از سال‌های سخت کرونایی، نوید روزهای خوش گردشگری را می‌دهد.
رئیس جمهور سابق آمریکا به ویدئوی جدیدی که از یورش حامیان وی به ساختمان کنگره این کشور در ششم ژانویه ۲۰۲۱ منتشرشده، واکنش نشان داد.
او قبول داشت که با توجه به حضور پررنگ‌تر گشت ارشاد در خیابان‌ها نارضایتی‌هایی به وجود آمده و امکان دارد حتی یک زن چادری هم با این برخوردها مخالفت کند اما نمی‌توان از چارچوب‌ها گذر کرد و آزادی محدود به روسری نمی‌ماند. خان محمدی در مورد امکان داشتن یا نداشتن برگزاری رفراندوم در مورد حجاب هم گفت: رفراندوم نیاز ندارد که!
دو جزیره‌ی بزرگ و زیبا دارد که به هر دوی آن‌ها ماریتا (Marietas) می‌گویند و در سمت غربی این کشور قرار گرفته اند. این جزایر خالی از سکنه هستند و اهالی بومی و افرادی که همیشه در آن‌ها زندگی کنند، ندارد، اما مکان‌هایی فوق العاده و بکر برای گشت و گذار و سفر‌های رمانتیک است. در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با ساحل مخفی ماریتا در مکزیک بیشتر آشنا شوید.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره های گذشته حتما می تواند برای شما هم جذاب باشد.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره‌های گذشته حتما می‌تواند برای شما هم جذاب باشد.
استوری همسر لوکادیا در اینستاگرام نشان می‌دهد که او بهمراه فرزندان در مرکز خرید مشغول گشت و گذار و خرید سال نو میلادی است و بیماری وجود ندارد!
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
چند ساعت گشت و گذار در مسافرخانه‌های جنوب شهر تهران که قصه‌های عجیب و البته مشابهی دارند. درِ بیشتر اتاق‌ها را که باز کنی، رویای رسیدن به تهران دراز به دراز روی تخت خوابیده. اینجا یکی از ده‌ها مسافرخانه میدان راه‌آهن است با ۳۵ اتاق.
ریکاردو ساپینتو بعد از برد در برابر ذوب آهن تصمیم گرفت 48 ساعت در اصفهان بماند تا گشت و گذاری در نصف جهان داشته باشد.
امیری‌ فر در واکنش به اینکه احمدی‌نژاد ردیف بودجه جدا برای گشت ارشاد در نظر گرفته بود گفت: خیر هر رئیس جمهور منابع مالی در اختیار دارد که احمدی‌نژاد از طریق همان منابع به گشت ارشاد کمک و از آن دفاع می‌کرد اما حالا با گذر زمان برای دیده شدن حرف خود را عوض کرد.
مقبلی متولد سوم تیر ۱۳۶۲ خورشیدی، خلبان و سرگرد نیروی دریایی آمریکا و فضانورد ایرانی-آمریکایی ناسا است. وی بیش از دو هزار ساعت پرواز با ۲۵ نوع هواپیمای مختلف را در سابقه کاری خود دارد.
امروز ۹ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروئی و بهداشتی لقمان با حضور ۸۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
گشت و گذار معنادار جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده اروپایی مذاکرات احیای برجام در خیابان‌های تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ