سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که حضور علیرضا بیرانوند در این تیم منتفی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی خبر از رسمی شدن انتقال نیمار به این باشگاه داد.
تنها انتقال بزرگ تابستانی فوتبال ایران در دستان پینتو داکوستا، رئیس باشگاه پورتو، است.
انتقال هری کین به بایرن مونیخ به سوژه دعوای اسطوره‌های فوتبال انگلیس تبدیل شده است.
بازار نقل و انتقالات تابستانی بی‌صبرانه در انتظار انتقال کیلیان امباپه است تا دنیای فوتبال تابستانی رکوردشکن را رقم بزند.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد تا حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه های ایتالیا فعلا منتفی شود.
مدافع ملی پوش فصل گذشته پیکان در روز انتقال به گل‌گهر کاپیتان تیم امید شد.
فوتبال ایتالیا در هفته جاری چند انتقال بزرگ را تجربه خواهد کرد.
انتقال علی قلی زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به تیم لخ پوزنان لهستان واکنش‌های زیادی را در این کشور به دنبال داشته است.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌خواهیم در آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
باشگاه های عربستانی می‌خواهند به جای جذب بازیکنان نزدیک به بازنشستگی، در انتقال بازیکنان بزرگ با باشگاه‌های مطرح اروپا رقابت کنند.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که اصرار به انتقال به لیگ اسپانیا داشت و دعوتنامه‌ای از باشگاه اوساسونا دریافت کرد، در نهایت به شکل عجیبی تصمیم خود را تغییر داد و قید لژیونر شدن را زد!
سنگربان تیم فوتبال سپاهان بلافاصله پس از پایان مسابقات با پیشنهاداتی از کشورهای اروپایی مواجه شده و باید درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.
در پنجره زمستانی نام علی قلی‌زاده حول تیم‌های بزرگ لیگ ایران مطرح شد اما انتقال او به فوتبال باشگاهی ایران رخ نداد.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از انتقال به بیمارستان خطر بزرگ را رد کرده اما باید تحت مداوی بیشتر قرار بگیرد.
به طرز شگفت انگیزی، یک مدل بزرگ از توپ رسمی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ در سیدنی با هلیکوپتر حمل و به ساحل بوندی منتقل شد. مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در ماه آگوست ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند آغاز خواهد شد. توپ رسمی این مسابقات با نام OCEAUNZ رونمایی شد. طراحی این توپ از مناظر منحصر به فرد کشور‌های میزبان استرالیا و نیوزیلند الهام گرفته شده و به کوه‌های وسیع در نیوزیلند و ارتباط استرالیا با اقیانوس هند اشاره می‌کند.
دنیای فوتبال به دنبال انتقال بزرگ و نجومی بعدی است. کدام بازیکن با بازیکنان، انتقال 100 میلیون یورویی بعدی بازار نقل و انتقالات خواهند بود؟ می‌توان به 10 نفر اشاره کرد.
بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، حالا شایعات حضور لیونل مسی در الهلال، فضای خبری فوتبال را تسخیر کرده است.
بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، حالا شایعات حضور لیونل مسی در الهلال، فضای خبری فوتبال را تسخیر کرده است.
در صورتی که اتحادیه فوتبال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا منتقل بشود، تیم ملی فوتسال این کشور به عنوان یکی از مدعیان فوتسال جهان می‌تواند از نظر فنی تهدید بزرگی برای ایران و ژاپن باشد.
در صورتی که اتحادیه فوتبال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا منتقل بشود، تیم ملی فوتسال این کشور به عنوان یکی از مدعیان فوتسال جهان می‌تواند از نظر فنی تهدید بزرگی برای ایران و ژاپن باشد.
رئیس اتحادیه فوتبال روسیه از تمایل تمام باشگاههای فوتبال این کشور با انتقال به آسیا خبر داد.
به نظر می رسد که در آخرین روز بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، شاهد یک انتقال مهم از استقلال به تراکتور باشیم.
سسک فابرگاس، ستاره پرافتخار فوتبال اسپانیا برنامه های بزرگی برای درخشش در لیگ دوی ایتالیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ