سرپرست فدراسیون دوومیدانی به اظهارات یکی از ورزشکاران این رشته که تصاویری از سوسک در غذایش و گربه در اتاقش منتشر کرده بود، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم ملی والیبال احتمال تغییرش در کادر فنی تیم ملی والیبال را رد کرد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال ایران گفت: پیگیر مشکلات تیم آویژه مشهد هستیم و ورود لیموندیس به لیگ هم نیازمند برخی شرایط است.
وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به شایعه درگیری بازیکنان این تیم پس از شکست در دربی فینال جام حذفی واکنش نشان داد.
واکنش سرپرست استقلال به ممنوعیت قرارداد دلاری با ساپینتو
میلاد تقوی، دبیر فدراسیون فوتبال ایران، در گفت و گو با ورزش سه به شایعات به وجود آمده در رابطه با سرپرست تیم ملی واکنش نشان داد.
رئیس سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
حیدر رضایی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال با محمد ربیعی و باشگاه مس رفسنجان برای حضور این مربی در تیم امید تماس برقرار کرده‌اند.
سرپرست تیم مس کرمان در واکنش به اتفاقات دیدار با نفت در آبادان خواهان بررسی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شد.
سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌ُسواری به رد صلاحیت سرپرست این فدراسیون واکنش نشان داد.
سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌ُسواری به رد صلاحیت سرپرست این فدراسیون واکنش نشان داد.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سعید علی حسینی اعلام کرده که فدراسیون به نامه‌هایش پاسخ نداده و مطابق با قرارداد به تعهداتش عمل نکرده است.
وزیر ورزش در خصوص اداره تعداد زیادی از فدراسیون ها با سرپرست می گوید دوران سرپرستی در فدراسیون‌ها دوران بدی نیست.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی در واکنش به اتفاقات اخیر پیرامون تیم اسلحه سابر، هرگونه اختلاف نظر ودخالت فنی را رد کرد و گفت: با همفکری سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ می شود.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی در واکنش به اتفاقات اخیر پیرامون تیم اسلحه سابر، هرگونه اختلاف نظر ودخالت فنی را رد کرد و گفت: با همفکری سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ می شود.
سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به زمان برگزاری دربی واکنش نشان داد.
سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به غیبت نماینده این فدراسیون در اجلاس جهانی و تاکید بر عدم کم کاری در این مورد گفت: ثبت‌نام برای حضور نماینده ایران باید در اردیبهشت‌ انجام می‌شد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت، هتل و زمین تمرینی انتخاب شده برای تیم ملی در قطر مناسب نبوده است.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به ادعای یکی از رکابزنان درباره جایزه مسابقات تور ایران - آذربایجان توضیحاتی داد.
مسئول سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادات سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی اگر ادامه بدهد، می‌گویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بود و چه اتفاقاتی افتاد.
سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شرکت مدنظر برای کمک داور ویدئویی روسی نیست، به بحث تایید مذاکره‌اش با علی دایی و همچنین دلخوری مهدی مهدوی کیا واکنش نشان داد.
سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی به اتفاقاتی که برای دوومیدانی کاران در قونیه رخ داد، واکنش نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ