سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه کارلوس کی‌روش برای بازی مقابل آمریکا در جام جهانی را تشریح و از چند بازیکن به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، سیاست این باشگاه در قبال خرید رومئو لاویا را شرم‌آور دانست.
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است که رفت و برگشت بیرانوند از پرسپولیس کار درستی نبوده است.
روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا در شماره امروز خود، با انتشار تصویری از مهدی طارمی، از علاقه رم به این بازیکن خبر داد.
کنایه المیرا شریفی مقدم، مجری صداوسیما به اقدام غیرقانونی مالکان برای استخدام شرخر علیه مستاجران را در ویدئوی زیر ببینید.
بازیکنان قدیمی سرخابی‌ها تعریف جدیدی از پیشکسوتان و مصاحبه‌هایشان دارند.
کاپیتان پرسپولیس پس از قهرمانی در فوتبال ایران، در گفتگویی به دنبال کشف برخی از اتفاقات است که زیر پوست فوتبال رقم می‌خورد.
دوایت یورک این باور که منچستریونایتد زیر نظر اریک تن‌هاخ پیشرفت کرده را زیر سوال برد و گفت، تن‌هاخ بیشتر از سولسشر باخته است.
صفحات هوادارای و خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کردند.
ویلیام گالاس، مدافع سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، در انتقادی بی‌رحمانه توانایی‌های دفاعی الکساندر زینچنکو را زیر سوال برد و گفت، دفاع چپ آرسنال در بازی با سیتی به مشکل می‌خورد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: خُرد و خمیر شدیم زیر قطار پیشرفت دولت رئیسی، التماس می کنیم متوقفش کنید!
شریعتمداری نوشت: باید از دستیار محترم پرسید که؛ اگر کسانی مفاد اصول یادشده در قانون اساسی را زیر پا بگذارند و به حق مسلم دیگران تجاوز کنند، باید به هنجارشکنی خود ادامه دهند و هیچ مرجعی حق ندارد به عنوان جریمه آن‌ها را از برخی حقوق تصریح شده در اصول مورد اشاره محروم کند؟! و آیا از نگاه و منظر ایشان، نادیده گرفتن مفاد این دو اصل جرم تلقی نمی‌شود؟! اگر پاسخ مثبت است که مجرم باید جریمه شود و اگر پاسخ ایشان به این پرسش منفی است!
انتخاب جدید فدراسیون فوتبال برای پرورش و توسعه تیم فوتبال زیر 14 سال ایران می‌گوید برای موفقیت به کمک همه نیاز دارد.
در روزهایی که علی فتح‌الله‌زاده به شدت در فضای مجازی و کانال‌های هواداری استقلال زیر ذره‌بین قرار گرفته، یک اتفاق قدیمی، سوژه انتقاد از مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارشناسان فروش اموال مازاد دولت را مصوبه‌ای غیرشفاف و خلاف قانون اساسی می‌دانند که در راستای زیر پا گذاشتن قوانین صورت می‌گیرد، ولی متأسفانه هیچیک از سران سه قوه حاضر به پاسخگویی در این مورد نشدند.
خبرنگار عمانی استدلال برانکو درباره دعوت نشدن مهاجم سابق سپاهان را زیر سوال برد.
وزیر خارجه روسیه از آمریکا به دلیل ارعاب دیگر کشورها برای عدم همکاری با مسکو انتقاد کرد.
مدیرعامل تراکتور نسبت به انتخاب داور تهرانی برای دیدار این تیم مقابل استقلال انتقاد کرد.
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از دستمزد خارجی‌های فوتبال ایران کی‌روش و لوکادیا را به باد انتقاد گرفت.
بررسی‌های انجام شده حکایت از وجود ۱۲۰ گسل فعال در کشور دارد و رخداد‌های لرزه‌ای در ایران ناشی از فعالیت بعضی از گسل‌های فعال ایران هستند که در قسمت بالایی پوسته قرار دارند. به اعتقاد دکتر ندیم، محقق حوزه زلزله‌شناسی، مرز بین صفحه عربستان و صفحه اوراسیا از فلات ایران در زیر رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران و در امتداد دریای عمان در جنوب ایران می‌گذرد. علاوه بر این گسل بزرگ، بسیاری از گسل‌های فعال دیگر در فلات ایران وجود دارند که می‌توانند زمینلرزه ایجاد کنند.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحبت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.
هنوز دو ماه از اجرای بند «د» تبصره «۱۶» قانون بودجه ۱۴۰۱ نگذشته بود که شورای پول‌واعتبار در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف به افشای اطلاعات مربوط به تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بانک‌ها کرد. مصوبه‌ای که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. بانک مرکزی هم، سردرگمی مخاطبان از حجم گسترده و غیرضروری اطلاعات را دلیل تعیین آستانه مشخص برای افشا اطلاعات عنوان کرد!
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مبتلایان تب کریمه کنگو، بدون علائم هستند، تصریح کرد: افرادی که دچار علائم می‌شوند در فاز اولیه دچار تب ناگهانی، لرز، سردرد، درد عضلانی، درد عضلات شکم و کمر، گیجی، حالت تهوع، استفراغ و پرخونی مخاط می‌شوند. اگر بیماری وارد فاز حاد شود، خونریزی زیر پوستی، کبودی بدن، خونریزی داخل ملتحمه چشم، خونریزی مخاط، خونریزی از مجاری بدن و در نهایت درگیری چندین ارگان بدن مثل سیستم گوارشی، ادراری و تنفسی بروز می‌کند که اگر درمان مناسب انجام نشود، ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.
مرتضی سرمدی، قائم مقام سابق وزارت خارجه گفت: معتقدم آنچه پیش از خروج ترامپ از توافق جامع هسته‌ای ایران و در نفی برجام در کشورمان صورت گرفت به هیچ وجه منصفانه نبوده است. یعنی به صورت غیرعادلانه‌ای در داخل کشور دستاورد یک مذاکرات برد- برد زیر سووال رفت و از ارزش و اعتبار آن کاسته شد. به هوای اینکه بتوانند در رقابت‌های سیاسی داخلی حریف را از میدان به در کنند. اما در حقیقت همان کسانی که در حال از میدان به در کردن رقیب بودند نمی‌دانستند طنابی را به دست و پای خودشان می‌پیچند که مشکلات آن، بعد‌ها گریبانگیرشان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ