روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهیدرا مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخت‌ترین لحظات برای گزیزه فتحی فعال محیط‌ زیست دیدن کوله‌برانی بود که برای اطفای حریق آمده بودند؛ مردانی که در اوج فقر هستند، اما نسبت به محیط‌زیست احساس مسوولیت می‌کنند: «کسانی که ۶ ماه بود اجاره خانه نداشتند، اما آمده بودند اطفای حریق کنند. خانه و زندگی را کنار گذاشته بودند و با مسوولیت کار می‌کردند. آن لحظات واقعا گریه می‌کردم.»
هنگامی که اوپنهایمر با ترومن در کاخ سفید ملاقات کرده بود به او گفت:"آقای رئیس جمهور، احساس می کنم دست هایم خونین شده است". این جمله باعث عصبانیت ترومن شد. او بعدا اوپنهایمر را یک دانشمند که "بچه ای گریان" است توصیف کرده بود.
میدان پارس جنوبی یکی از حیاتی ترین میدان های مشترک است که بخش عظیمی از گاز کشور را تامین می کند هم اکنون عمر چاه های آن از نیمه گذر کرده و لزوم حفاری چاه های جدیدی در این میدان احساس می شود.
ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی برزیل می‎‌گوید رابطه دوستانه‌اش با کارلو آنچلوتی در اورتون مانند یک پدر و پسر بوده است.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد گفت: در فاینورد احساس می کنم در خانه هستم و با یکی از خاص‌ترین گروه‌ها کار کردم.
سرپرست نائب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: به درخواست مسئولین فدراسیون کاراته و به دلیل آنکه به این رشته دینی احساس می‌کردم، همکاری خود را از سر گرفتم.
سرپرست نائب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: به درخواست مسئولین فدراسیون کاراته و به دلیل آنکه به این رشته دینی احساس می کردم، همکاری خود را از سر گرفتم.
داوید آلابا از اینکه در رئال کنار کریم بنزما به میدان می رود، احساس غرور می کند.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از ابتدای سال تا امروز ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله اول مورد تایید قرار گرفت
نوید رجایی گفت: وقتی مسئولان توانایی تصمیم گیری در مورد عرضه خودرو در بورس را ندارند و چند بار تایید و بعد از آن تکذیب می شود سرمایه احساس خطر کرده و ترجیح میدهد در بازاری موازی وارد شود.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
سرمربی آرسنال ضمن ستایش شاگردانش به خاطر پیروزی مقابل برایتون تاکید کرد که در برخی نقاط به ویژه دفاع، نیاز به بهبود احساس می شود.
عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فرانسه می گوید از ویروسی که در اردوی تیم‌شان شایع شده ترسی ندارند.
محققان الگوریتمی ابداع کرده اند که موسیقی مونوفونیک را به یک محرک ملموس مانند ارتعاشات تبدیل و در فرد واکنش احساسی ایجاد می کند. این ارتعاشات به وسیله دستگاهی روی مچ به انسان منتقل می شوند.
پوردستان گفت: به نظرم ما در این حادثه واقعاً خویشتن‌داری کردیم و خود من احساس می‌کردم جای آن دارد که عربستان سعودی در این فتنه‌ها از طریق نیرو‌های نیابتی و ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد یک سیلی محکمی بخورد. اما، به نظر من مسئولان ما مانند همیشه خویشتن داری کرده و بزرگواری کردند. اما، عربستان بداند که خویشتن‌داری هم بالاخره حدی دارد.
لوکا یوویچ می گوید از اینکه برای رئال بازی کرده احساس غرور می کند ولی اعتراف کرد که پیوستنش به رئال زود بود.
احساسم اینست که من ظرف دو سه سال اخیر همه انتقادهایی را که به ذهنم می رسید همراه با راه حلها با مسئولان و عالیترین سطوح سیاسی مطرح کردم و به تعیبر شاعر آنچه شرط بلاغ بود گفتم و اگر تاکنون شنیده نشده، پس از این هم شنیده نخواهد شد و من باید به تکرار مکررات رو بیاورم که برای همه ملال آورست.
اوا دختر ٢٠ ساله‌ای است که طی چند روز از ناحیه گوش احساس درد می‌کرده و بعد از مراجه به دکتر، متوجه وجود یک بچه مار در گوشش می شود.
بندرعباس - رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: گاهی مغروق شدن کشتی‌ها در این منطقه این احساس رو ایجاد می کند که خلیج فارس را تبدیل به گورستانی از کشتی‌ها کرده است.
سرمربی نساجی با همان ادبیات خاص خود، به استقبال جدال با ملوان رفته و از هواداران قائمشهری خواست با حمایت ویژه‌شان در راستای اهداف این تیم برای موفقیت کمک کنند.
من در زمین مسابقه این احساس را داشتم که خطایی رخ نداد ولی وقتی فیلم را دیدم، نظرم تغییر کرد. اگر جای داور بودم رشید مظاهری را اخراج می‌کردم.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهید را مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش ۵۶ درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای امسال تا روز نهم خردادماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
پیکاپ جدید پادرا دیزل محصول ایسوزو نیست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ