محققان الگوریتمی ابداع کرده اند که موسیقی مونوفونیک را به یک محرک ملموس مانند ارتعاشات تبدیل و در فرد واکنش احساسی ایجاد می کند. این ارتعاشات به وسیله دستگاهی روی مچ به انسان منتقل می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم‌های پیشرفته‌تر دیگر که از رادار یا سنسور اولتراسونیک برای تشخیص حضور کودکان در خودرو استفاده می‌کنند، نسبتا نادر هستند و خودرو‌های کمتری به آن مجهز می‌شوند.
طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی و سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف در احکامی، مدیر فناوری پارک علم و  فناوری، مدیر پشتیبانی پارک علم و فناوری و عضو و دبیر پارک علم و فناوری دانشگاه شریف را منصوب کرد.
(ویدئو) یک فناوری جدید در مترو چین/ اسکن کف دست به جای اسکن بلیط
انتصابات جدید در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر
علی‌بابا امروز از مدل هوش مصنوعی زایای خود پرده برداشت. این محصول با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بزرگ است که می‌تواند پیش‌نویس نامه‌ها را بنویسد، برنامه سفر‌ها را تدوین کند، خلاصه گزارش‌ها و ایمیل‌ها را به شما ارائه نماید و کار‌های بسیار بیشتری انجام دهد.
متاورس و واقعیت مجازی همه چیز را تغییر نمی‌دهند. با این وجود، برخی از جنبه‌های اینترنت مانند همکاری گروهی، آموزش و توسعه رویداد‌های مجازی را تغییر خواهد داد.
۲ سناتور آمریکایی تصمیم دارند لایحه ای ارائه کنند که به دولت اجازه می دهد محصولات فناوری خارجی مانند اپ تیک تاک را ممنوع یا مسدود کند.
وال استریت ژورنال فاش کرد وزارت خزانه داری آمریکا مشغول آماده سازی یک برنامه  جدید است که سرمایه گذاری در بخش های خاصی از کشورهای متخاصم را ممنوع می کند.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: علاوه بر احداث ۶ شهرک فناوری در سطح کشور، مجوز ایجاد ۴۰ شهرک فناوری جدید نیز دریافت شد.
کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان که فناوری‌های نو را در تولید به کار بگیرند از سیاست‌های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی همچون تسهیلات و سهیمه نهاده بیشتر برای تولید برخوردار می‌شوند.
در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ فناوری هولوگرافی نوینی معرفی شد که جایگزین تماس های ویدئویی خواهد شد و هولوگرافی تمام قد و واقعی از فرد را ایجاد می کند.
مراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
مهندسان دانشگاه MIT رکورد جدیدی برای انتقال داده بین ماهواره و زمین ثبت کردند.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا تصمیم دارند تیمی ۴۰ نفره تشکیل دهند و کارشناسان فناوری را استخدام کنند تا قوانین جدیدی را برای کنترل شرکت های بزرگ فناوری وضع کنند.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با ستاد توسعه فناوری نانو تفاهم نامه ای در راستای توسعه محصولات و اکتشافات علمی جدید منعقد کردند.
فیفا از یک فناوری جدید دیگر در جام جهانی قطر رونمایی کرد.
سیستم‌هایی ابداع شده که در قالب آنها از پهپادهای «خوب» برای از کار انداختن پهپادهای «دشمن» استفاده می‌شود و یکی از جدیدترین آنها مانع سقوط پهپادهای خنثی شده نیز می‌شود.
شرکت دل فناوری جدیدی را به ثبت رسانده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از لپ‌تاپ، گوشی‌های خود را به صورت بی‌سیم شارژ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ