بخشی از آب سیلاب‌های افغانستان به سمت کشورمان رهاسازی شده که با سرعتی نسبتا خوب به سمت ولایت نیمروز افغانستان و سپس خاک ایران در حال حرکت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: پس از انجام تحقیقات فنی و با پیگیری‌های پلیس این شهرستان، متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شده است.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.
نمایندگان در واکنش به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور مبنی بر عدم همراهی مقامات سیاسی و بخشداران و فرمانداران با نمایندگان در سال منتج به انتخابات مجلس؛ خواستاربرکناری رییس ستاد انتخابات کشور شدند. همچنین استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد بیش از ۱۰۰ نماینده برگه استیضاح وحیدی را امضا کرده اند. هرچند برخی نمایندگان معتقدند بعید است یک چنین استیضاحی در مجلس عملی شود.
تربت حیدریه ـ مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مجلس ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح‌های عمرانی و همچنین تجهیزات مدارس و هنرستان‌های این شهرستان جذب شده است.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، گفت: پس از سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهرستان شاهرود و پیگیری‌های صورت گرفته، پنج میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستای قطری تصویب شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت افزایش مهارت آموزی در زندان آبادان تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های ویژه در این خصوص و مشکلات زندان آبادان را انجام دادم.
پیگیری‌های مستند حاکی است که سید محمد خاتمی، درخواست رسمی برای عفو طولابی را مطرح می‌کند. اصل نامه معاونت حقوقی رییس‌جمهوری که در اختیار روزنامه اعتماد قرار گرفته و سایر اسناد و مدارک مرتبط با این پرونده، نشان می‌دهد که ریشه اصلی عفو طولابی از اتهامات سنگین نیز همین نامه بوده است.
باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار اطلاعیه‌ای از موافقت شورای تامین شهرستان برای ورود زنان خبر داده که البته فدراسیون با این موضوع مخالفت کرده است.
پیگیری‌های ما نشان می‌دهد این بازیکن جزو بازیکنان باتجربه آبی‌ها محسوب می‌شود و بازی ملی هم در کارنامه خود دارد. نام این بازیکن به دلیل مسائل حقوقی نزد ما محفوظ خواهد ماند.
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی آیت‌الله مروی اتخاذ نشده و ادعای ایجاد اختلال در مدیریت آستان قدس رضوی به واسطه شرایط جسمانی آیت‌الله مروی صحت ندارد.
دادستان تهران با اشاره به پیگیری‌های گسترده امنیتی - قضایی برای کشف عاملین اصلی مسمومیت‌ها گفت: دو شعبه ویژه در دادسرای تهران برای برخورد با دروغ‌پراکنی‌ها و ترویج شایعات بی‌اساس تشکیل شد.
به گفته‌ی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با پیگیری‌های یگان حفاظت شهرستان خمینی شهر و همراهی یگان حفاظت استان موفق شدند شیر ماده‌ای را که در بررسی اولیه کمتر از یکسال سن دارد را در باغ شخصی در خمینی شهر کشف نمایند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: چند ماه است که در کمیسیون درباره موضوع حجاب و عفاف در حال بررسی مسائل هستیم. این پیگیری‌ها نیز اصلاً ارتباطی با موضوعاتی که اخیراً مطرح شده است، ندارد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: پس از پیگیری‌های مستمر، سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب این شهر تأمین اعتبار شد.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد مدارس خصوصاً در مقطع ابتدایی در این روزها که مدارس به دلیل آلودگی هوا غیرحضوری شده از شاد مجدداً استفاده بیشتری می‌کنند.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد علاوه بر تولید لوازم خانگی برند های مشهور در ایران ظاهرا نوکیا نیز در ایران اقدام به تولید گوشی موبایل می کند.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم و گشایش ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مالی، تکمیل پروژه خانه جوان در این شهرستان پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد.
مهدی تاج در حکمی مشاور امور مجامع و مسئول پیگیری‌های ویژه فدراسیون را منصوب کرد.
نماینده اهواز در مجلس با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر در پی آلودگی هوا افزود: در پیگیری‌ها عنوان شد که این آتش‌سوزی‌ها در بخش عراقی تالاب هورالعظیم بوده و دود آن به سمت خوزستان می‌آید که به دولت تذکر داده‌ام فکری به حال این آتش‌سوزی‌ها و دود ناشی از آن کند تا چنین شرایطی در خوزستان رخ ندهد.
پیگیری‌های اولیه نشان می‌دهد علی کریمی با برنامه‌ریزی اکثر املاک و دارایی‌های خود در ایران را فروخته یا واگذار کرده است.
رحیمی با اشاره به اینکه «مهسا امینی» اهل سقز بود، گفت: ما در حال انجام پیگیری‌ها درباره این حادثه هستیم و در کنار خانواده ایشان هستیم. دادستانی هم دستور بررسی حادثه را داده است. ان‌شاءالله ابعاد قضیه تا ساعات آینده روشن‌تر می‌شود.
کرخه- نماینده مردم کرخه در مجلس گفت: پس از جلسات و پیگیری‌های فراوان مجوز احداث بیمارستان در شهرستان کرخه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور گرفته شد.
جلال رشیدی کوچی: از همان ابتدای امر که آن فیلم منتشر شد و ایشان دستگیر شدند، پیگیری‌هایی انجام دادیم. بعد از آن هم در تلویزیون مصاحبه‌ای داشتند و شبهات قوی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید در مدت بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشند. این مباحث را داریم پیگیری می‌کنیم،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ