پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد مدارس خصوصاً در مقطع ابتدایی در این روزها که مدارس به دلیل آلودگی هوا غیرحضوری شده از شاد مجدداً استفاده بیشتری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان امروز دوباره مشکی می‌پوشد، محمد عجمی‌پور ستاره جوان صنعت نفت در سانحه تصادف جانش را از دست داد.
با حضور خرمی شاد به جای رستمی صنایع مس ایران در بالاترین سطح مدیریت با تغییر همراه است.
شبکه «شاد» در ایام ماه مبارک رمضان مسابقه محیطی «شهر خورشید» را در نمایشگاه بین‌­المللی قرآن کریم برگزار می‌­کند و هر شب به یک برنده، جایزه یک میلیون تومانی می ­دهد.
کشور‌های برتر عبارتند از: فنلاند، دانمارک، ایسلند، هلند، سوئد، نروژ، سوئیس، لوکزامبورگ، نیوزیلند، اتریش، استرالیا، کانادا، ایرلند، آمریکا، آلمان، بلژیک، جمهوری چک، انگلستان و لیتوانی.
محققان، کشورهای سراسر جهان را بر اساس ۶ عامل پیچیده رتبه‌بندی می‌کنند؛ حمایت اجتماعی، درآمد، سلامت، آزادی، سخاوت و عدم وجود فساد. آنان همچنین دو معیار بدبختی را دنبال می‌کنند که حول محور جمعیتی است که ارزیابی‌های پایینی از زندگی و رتبه‌بندی پایینی از زندگی دارند.
آخرین شب ماه رمضان در کشور‌های آسیای جنوبی به عنوان چاندرات (شب ماه) شناخته می‌شود. در این شب مردم به پیشواز عید فطر می‌روند و خانواده‌ها و دوستان گردهم جمع می‌شوند و شیرینی بین هم پخش می‌کنند. همچنین مردم کشور‌های بنگلادش، هند و پاکستان در چاندرات ببرای خرید و تفریح به خیابان‌ها می‌روند و دختر‌ها با حضور در جواهر فروشی‌ها و غرفه‌های حنا روی دست‌هایشان حنا می‌گذارند.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که حضور در اردوهای تیم ملی در ایام نوروز سختی های خاص خودش را دارد گفت: امیدواریم با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دل مردم را شاد کنیم.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که حضور در اردوهای تیم ملی در ایام نوروز سختی های خاص خودش را دارد گفت: امیدواریم با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دل مردم را شاد کنیم.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که حضور در اردوهای تیم ملی در ایام نوروز سختی های خاص خودش را دارد گفت: امیدواریم با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دل مردم را شاد کنیم.
دختران آینده دار هاکی روی یخ ایران به مناسبت روز جهانی «دختران هاکی» شب شاد و مفرحی را خلق کردند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نخبگان ایرانی یک شبکه آموزشی ایرانی با جستجوگر فارسی تولید کرده‌اند که می‌توانیم این امکان را در اختیار نیکاراگوئه قرار دهیم
کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی شاد استفاده می‌کنند جهت استفاده بهتر از این سامانه ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را در آدرس SHAD.IR به روز رسانی کنند.
کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی تر شاد استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را در آدرس SHAD.IR به روز رسانی کنید.
کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها، از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR به‌روزرسانی کنند.
قاسم زاده گفت: فاز اول شادبوم را برای محتوا‌های آموزشی و کمک آموزشی که به صورت VOD هستند، راه اندازی کردیم که مبنای درآمدزایی آن نیز بر اساس ترافیک است که با تولیدکننده تقسیم می‌شود.
اوضاع به قدری تغییر کرده بود که برخی مسئولان دانشگاه‌ها برای روز دانشجو کیک ویژه سفارش می‌دادند و در میانه مراسم‌های مفرح و شاد آن را برش می‌زدند و میان حضار توزیع می‌کردند و عجیب اینکه با همراهی خیل دانشجویانی مواجه می‌شدند که خودشان را به همایش‌های شاد روز دانشجو می‌رساندند تا فضایی شاد را تجربه کرده و خوش بگذرانند!
خانواده پروین امروز یکی از بهترین های خود را از دست داد، مربی باشگاهی که فوتبال را برای آموزش به جوانها دوست داشت.
وزیر خارجه کشورمان پیروزی پر افتخار تیم ملی کشورمان را تبریک گفت.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدفمان در جام جهانی شاد کردن مردم ایران است.
توافق هسته‌ای همراه با افتخار اوباما با ایران که توسط دونالد ترامپ لغو شد در میانه تمدید و فروپاشی قطعی معلق است و به یک معما تبدیل شده است.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شاد کردن دل هواداران در این شرایط را امری لازم و ضروری دانست.
زمانی که خسته هستید، احساس راحتی و شادی سخت است، بنابراین داشتن یک خواب خوب شبانه برای سلامتی شما حیاتی است. مطمئن شدن از خواب کافی و سالم یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن احساس بهتر و زندگی سالم‌تر است.
جیووانی سیمئونه، مهاجم ناپولی در نیمه اول دیدار این تیم مقابل لیورپول گلزنی کرد. او که پسر دیه‌گو سیمئونه است امسال تابستان به ناپولی پیوست.
مهرداد محمدی می گوید شاد بودن دل مردم برایش از حضور در جام جهانی مهمتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ