مرتضی کیا، فعال رسانه‌ای در صفحه توییتر خود نوشت: وحید اشتری در دادگاه تجدید نظر بابت پرونده موسوم به سیسمونی گیت به ۱۴ ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
رییس سازمان ثبت احوال گفت: برای این تجمیع دستگاه‌های مختلف به زیرساخت‌های گوناگون نیاز دارند، اما با بانک ملی ایران تفاهم کردیم، ظرف مدت سه ماه با توجه به کارگروهی که تشکیل شده است نیاز‌های مربوط به این اقدام را فراهم کنیم و ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، این کار در مدت سه ماه انجام شود.
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران این استان به بازخوانی زوایای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداخت.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر دانشجو یا هیات علمی با بورسی که از ما گرفته به خارج از کشور رفت، ولی آنجا ماند و به ایران برنگشت، باید دو برابر بورسی که داشته به ما هزینه بپردازد. این هزینه هم به قیمت روز گرفته می‌شود یعنی اگر تغییر قیمت رخ داده، باید مطابق با قیمت روز میزان دو برابر مبلغ بورسی که دریافت کرده بوده را پس بدهد.
تسنیم نوشت: شنیده‌ها حاکی است که تروریست دستگیرشده‌ی روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است.
امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
جزییات کشف و انهدام شبکه ضدایرانی موساد در استانبول توسط سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) امروز رسانه‌ای شد.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به این موضوع که پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است، عنوان کرد: شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن اینکه از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
سردار هادیان فررئیس پلیس راهور فراجا گفت: تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال از پل واوان به سمت حرم مطهر از ساعت ۲۳ امشب ممنوع خواهد شد.
سردار هادیانفر آزادراه قم تهران به برخی محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها طی این دو روز با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
کرمانشاه- در ادامه مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان در استان‌های مختلف، قصه این مسمومیت‌ها به کرمانشاه و یک دبستان دخترانه رسید که این حادثه ۱۵ دانش آموز را روانه بیمارستان کرد.
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان سازمان بازرسی قرار گرفته است.
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران امروز وزیر بهداشت را عازم قم کردند تا به عنوان نماینده دولت موضوع را از نزدیک و با جزییات بیشتری به صورت میدانی مورد بررسی قرار دهند.
رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: در پی صدور اعلان قرمز متهمان و اعلان به کشور‌های عضو اینترپل سیستم قضائی پلیسی آن کشور محدودیت‌های شدیدی برای آنان ایجاد کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در ایام آخر هفته را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، سهام عدالت را وثیقه کن وام بگیر!، تداوم ریزش ارزش سهام عدالت، کدام شرکت‌ها شفاف سازی کردند؟، بورس فردا چگونه خواهد بود؟، دامنه نوسان این ۱۱ نماد احتمالا تغییر کند!، جزئیات عرضه‌های خودرو در بورس کالا، ۳ نماد تعلیق شدند، چرا با محدودیت‌های اینترنت بورس تعطیل نشد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها را تشریح کرد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ