دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرونده کیوان امام‌وردی از دیوان عالی کشور به شعبه هم‌عرض دادگاه انقلاب برگشت.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به این موضوع که پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است، عنوان کرد: شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن اینکه از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است.
رییس کل دادگستری استان اصفهان جزئیاتی از حکم صادره برای توماج صالحی را اعلام کرد.
تعداد ۱۵ نفر از متهمان در اواخر سال گذشته کیفرخواست آن‌ها به دادگاه ارسال و احکام این افراد نیز صادر شده، اما در حال حاضر در مرحله تجدید نظر خواهی قرار داد و با توجه به اینکه هنوز نهایی نشده نمی‌توان احکام نهایی را اعلام کرد.
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
در ابتدای جلسه دادگاه قاضی غیاثی گفت: در وقت مقرر دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل شده است. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آنها در دادگاه حاضر هستند.
سامان متهم ردیف اول پرونده در اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد: به خاطر خانه خیابان ایران زمین با مرد سالخورده، اختلاف پیدا کرده بودیم؛ قصد ما جنایت نبود فقط قرار شد تا او را با کلت کمری بترسانیم اما هنگامی که پزشک سرشناس و همسرش وارد خانه شد؛ پدر این پسر که به دلیل مصرف مواد مخدر در حالت طبیعی خود نبود با سلاح گرم به زن و مرد سالخورده شلیک کردند!
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران با اشاره به جزییات جدید از رأی پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: خطاهای متعددی در فرایند سقوط هواپیما اوکراینی وجود داشته است.
رییس فدراسیون تیروکمان ایران از جزئیات پرونده قضایی کلبه‌های چوبی که جریمه ۳ میلیاردی به دنبال داشت پرده برداشت و در مورد آخرین وضعیت تیم‌ملی تیروکمان قبل از بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک، توضیح داد.
ما سوختیم ولی باید منبع امید برای نسل‌های جدید باشیم/دادخواهی می‌تواند التیامی بر سوگ ما باشد/برای کیان پیرفلک آتش گرفتیم/تنها من مادر خدانور را می‌فهمم وقتی می‌گفت پسرم بهترین پسر دنیا بود/متهم ردیف دهم مسوولیت این فاجعه را متوجه فرماندهان عالیرتبه می‌کند.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان آخرین جزییات پرونده کلانتری ۱۶ زاهدان در رابطه با حوادث روز جمعه هشتم مهر امسال زاهدان را تشریح کرد.
همزمان با رد فرجام‌خواهی دنی آلوز، جزئیات جدیدی از پرونده او منتشر شده است.
همزمان با رد فرجام‌خواهی دنی آلوز، جزئیات جدیدی از پرونده او منتشر شده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس در ارتباط با آخرین وضعیت متهمان این پرونده اظهار کرد: اتهامات وارده به همه متهمان پرونده، اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است. ۴ تن از این متهمان با قرار تأمین مناسب از زندان آزاد شده‌اند و ۳ تن دیگر هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در مورد پرونده تعرض به ۱۵ نوجوان در یکی از تیم‌های پایه مشهد گفت: «امروز شکایت رسمی در دادستانی مشهد ثبت شد.» او ادعا کرد هیات فوتبال از روز اول در جریان ماجرا بوده ولی ابتدا می‌خواسته با صلح و صفا و سپس با تهدید خانواده‌ها ماجرا را حل کند!
متهم ردیف اول با حضور در جایگاه دفاعیات خود را مطرح کرد و توضیحاتی درباره شب حادثه و نحوه عملکرد خود بیان نمود.
باشگاه استقلال قرار است به مساله دو بازیکن آبی‌پوش در کمیته انضباطی باشگاه رسیدگی کند و جرایمی را نیز برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت.
قاضی مهرانفر گفت: طی فرآیند تشکیل پرونده و بررسی آن، محتوای پرونده در اختیار وکلای شاکیان و متهمین بوده و آن‌ها از نزدیک در جریان موضوع هستند و پرونده را مطالعه کردند.
مرتضی کیا، فعال رسانه‌ای در صفحه توییتر خود نوشت: وحید اشتری در دادگاه تجدید نظر بابت پرونده موسوم به سیسمونی گیت به ۱۴ ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان بسیجی البرز روز پنجشنبه برگزار شد.
رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال‌جاری با گزارش یک نزاع خیابانی در پارک شقایق تهران آغاز شد. با حضور مأموران مشخص شد که مرد جوانی از ناحیه کتف و چشم چپ دچار صدمات جدی شده است که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد. چند روز پس از بستری شدن وی در بیمارستان پزشکان اعلام کردند که باید چشم صدمه دیده تخلیه شود در غیر اینصورت چشم دیگرش را هم از دست خواهد داد.
رییس پلیس آگاهی فراجا گفت: این پرونده توسط همکاران ما در شیراز در حال پیگیری است. بحث در این پرونده موضوع فقدان است و غیر از این موضوع چیز جدیدی به دست نیاورده‌ایم.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ