سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران امروز وزیر بهداشت را عازم قم کردند تا به عنوان نماینده دولت موضوع را از نزدیک و با جزییات بیشتری به صورت میدانی مورد بررسی قرار دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر بهداشت گفت: اگر وضعیت دمای هوا طوری باشد که برای سلامت مردم صدمه ایجاد کند، ما مجدد بررسی‌های لازم را انجام و پیشنهادمان را ارایه خواهیم داد.
بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام عواملی که می‌تواند باعث شود که کمبود دارو ایجاد شود را در یکی-دو هفته اخیر کاملاً از بین برده‌ایم، کمبود ۲۰۰ قلم دارو درست نیست.
عین اللهی با بیان اینکه سامانه‌هایی در حوزه وزارت بهداشت راه اندازی شده که این سامانه‌ها نیز به روز فرآیند‌ها را رصد می‌کنند در خصوص بحث قیمت گذاری نیز گفت: در این زمینه حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعال در حال کار بوده و ما اخیرا ۸ شرکت را به صورت موقت پلمب کرده ایم و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفاتی که داشته اند تعطیل شده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست هستند، گفت: وزارت نیرو در حال بررسی راهکاری است که برداشت آب در چاه‌های حفرشده در کشور (چاه‌های مجاز و غیرمجاز) برای مدت زمان مشخصی (مثلاً یک یا دو سال) متوقف شود.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رشد جمعیت در کشور به ۴ درصد رسید، اما متاسفانه این عدد به ۱.۵ رسیده است، به اندازه افراد جامعه تولید مثل نداریم، در چند سال آینده به سمت پیری جمعیت میرویم و قطعا این مسئله یک بحران است، از علما درخواست داریم که نیرو‌های متدین و انقلابی را به فرزندآوری دعوت کنند.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت گفت: درباره خبر تجهیز بیمارستان‌های اندونزی باید گفت ما قرار است صادرات انجام دهیم و پول آن را دریافت کنیم که افتخاری برای کشور است که برخی این خبر را وارونه منعکس کردند.
وزیر بهداشت با تاکید بر تداوم مراقبت‌های کرونایی گفت: توصیه من به مردم این است که حداقل سالی یک بار واکسن کرونا را تزریق کنند، همانطور که هرساله شاهد انجام واکسیناسیون آنفلوآنزا برای افراد پرخطر در شهریور و مهر هستیم.
وزیر بهداشت در سخنانی در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: در حال حاضر نه بودجه و نه پولی هست و در عین حال مشکلات بسیار زیاد است؛ اگر مرد میدان هستید، وسط بیایید و کار کنید.
بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی سینا شیراز افزود: با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی برای حوزه تجهیزات پزشکی و دارو‌های گران قیمت تصویب شد و در سال جاری هیچ گونه نگرانی در این حوزه نخواهیم داشت.
بررسی سوال نماینده مهریز و بافق از وزیر بهداشت و درمان و بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی با حضور وزیر نفت در دستور کار جلسات علنی هفته آینده نمایندگان قرار دارد.
پناهی که عضو اصلی کمیته علمی تخصصی بررسی این ماجرا نیز بوده است تصریح کرد: این موضوع با تاکید ویژه وزیر بهداشت، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است و تاکنون مشخص شده، ترکیبات مواد شیمیایی، جنگی نیست و هیچ نشانه‌ای از مسری بودن ندارد.
هفته آینده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی می‌شود.
به رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته برای از حد نصاب انداختن استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دقایقی قبل طرح استیضاح بهرام عین اللهی مورد بررسی قرار گرفت و به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.
روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آن‌ها بودند، به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین اللهی، وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک و در پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: به وزارت بهداشت و پزشکی قانونی دستور داده شد علت فوت یکی از دستگیر شدگان در پلیس امنیت اخلاقی را پیگیری کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته جاری جهت پاسخگویی به سوال یکی از نمایندگان در مجلس حضور می‌یابد.
این روز‌ها در سامانه کدال گزارش عملکرد نماد‌ها و میزان سود تقسیمی و زمان پرداخت این سود‌ها به سهامداران منتشر می‌گردد، نماد‌های پالایشی نیز از این گزارش‌ها مستثنی نبوده اند، روز‌های گذشته دو اطلاعیه مهم از دو نماد پالایشی منتشر گردید که هر کدام می‌تواند برای سهامداران این نماد‌ها حائز اهمیت باشد.
سوالات چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت و درمان در جلسه علنی هفته جاری مجلس بررسی می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 31 خردادماه) طبق روال همیشگی از بُعد نظارتی، اقدامات دولت را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند، بهداشت و درمان که همواره مبحث پر دغدغه مردم و وکلای مردم است امروز محور اصلی گفت‌وگو ها بود به نحوی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به دو سوال در نشست علنی حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ