فرمانده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران این استان به بازخوانی زوایای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نائب رئیس کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیاتی از عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ پرداخت.
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
محمد هادی ایمانیه در خصوص آخرین جزئیات حادثه تروریستی شاه چراغ گفت: داعش طبق آخرین اخبار مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت و ۳۰۰ فشنگی که این تروریست به همراه داشت و همزمانی با اذان مغرب نیت شوم این تروریست را مشخص می‌کند.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات معاون امداد و نجات هلال احمر استان فارس از حضور و روند امدادرسانی در محل حادثه شاهچراغ را مشاهده می‌کنید.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات درگیری در کلانتری ۱۶ زاهدان گفت: در این حمله، ۴ تروریست معاند با پوشش ارباب رجوع درب کلانتری آمده بودند
معاون امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: عامل انتحاری در کار نبوده است، عوامل تروریستی از نارنجک استفاده کردند.
زاهدان- معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تشریح کرد.
زاهدان- معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تشریح کرد.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جزئیات حمله گروهک تروریستی به مرز مشترک بین ایران و پاکستان که منجر به شهادت ۵ مرزبان ایران شد را تشریح کرد.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند
عوامل حمله مسلحانه تروریستی در محله خانه ‌اصفهان اعدام شدند.
نویسنده و سیاستمدار برجسته روسیه که از حمله تروریستی روز شنبه جان سالم به‌در برده است، جزئیات تازه‌ای از این حمله را به اشتراک گذاشت.
دستگیری عوامل حمله تروریستی « ایذه» از جمله جدیدترین عملیات «مأموران نوپو» این مردان سیاه پوش انتظامی کشور است که فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور آن را تشریح کرد.
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
ایذه- معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان جزئیات جدید از حمله تروریستی عصر چهارشنبه ایذه را تشریح کرد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه توضیحاتی درباره عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق ارائه کرد.
خطیب وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند شب گذشته با رعایت اصول پدافند غیرعامل، عامل دوم اقدامات تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
غروب امروز چهارشنبه 3 نفر فرد مسلح وارد صحن حرم مطهر شاهچراغ شدند و به سمت زائران رگبار گلوله بسته اند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستانِ عراق وارد کشور کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ