نام محمد آرام در پرونده دیواندری دیده می‌شود و این فرد در دور زدن تحریم‌ها به صورت عملیاتی نقش داشته داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظام جدید ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد جدی دولت حمایت از تولید کنندگان کاغذ است، بانک مرکزی و بانک‌های عامل را مکلف کرد ارز و تسهیلات مصوب مورد نیاز را در اخیار آنها قرار دهند.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: دانش‌بنیان‌ها موجب ۲ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی سالانه در حوزه دارو شده اند و در حوزه امنیت غذایی و پزشکی نیز دستاوردهای خوبی داشته اند.
معاون اول رئیس جمهور، دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا نسبت به اولویت‌بندی در ثبت سفارش و درخواست ارز اهتمام جدی داشته باشند.
رئیس فدراسیون فوتبال در پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور را به‌عنوان یکی از برنامه‌های خود در نظر گرفته است.
قالیباف در آغاز جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: باتوجه به اهمیت مسائل ارزی در کشور که لازمه یک هماهنگی جدی و قوی بین دولت و مجلس برای سامان دادن این بازار است، امروز از ساعت ۸ صبح تا این لحظه، مجلس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی جلسه غیرعلنی داشت.
معاون وزیر ورزش گفت: دوچرخه سواری به غیر از یک دوره در تمام دوره‌های بازی‌های آسیایی مدال گرفته و برای همین از ارزش زیادی برای ما برخوردار است.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه وضعیت ارزی خوب است، گفت: به دنبال ایران قوی هستیم و باید در بحث مدیریت بحران سرمایه‌گذاری کرد، این بحث کلیدی در اداره کشور است.
معاون وزیر صمت گفت: برگشت ارز حاصل از صادرات یکی از دغدغه های صادرکنندگان است که رفع این مشکل از طریق واردات شمش طلا برای صادرکنندگان محصولات غیرخام و نیمه خام در دولت در دستور کار دولت است.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای قیمت های پایه ارز وارداتی نهاده های دامی، دانه سویا و انواع روغن خام را ابلاغ کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تصمیم گرفتیم تا دو سال نرخ ارز کالاهای اساسی را ثابت نگه داریم تا با تنش جدی در قیمت‌ها مواجه نشویم.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، از کاهش ۹۰ درصدی تعهد ارز حاصل از صادرات مرکبات و گوشت مرغ خبر داد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو با راه اندازی دفتر بومی‌سازی و راهبری شرکت‌ها در این حوزه، تاکنون یک میلیارد دلار صرفه جویی ارزی حاصل از بومی سازی را رقم زده است.
معاملات ارز پس از برکناری معاون ارزی بانک مرکزی، با نوسان محدود دلار و رشد یورو در بازار توافقی همراه شده است.
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد. معاونی که بزرگترین اشتباهش، حذف اداره صادرات به عنوان متولی برگشت ارز حاصل از صادرات بود که در نوع خود خیانتی نابخشودنی به حساب می آید.
رئیس کل بانک مرکزی طی حکمی امروز محمد آرام را به عنوان معاون ارزی بانک مرکزی منصوب کرد.
با حکم رئیس کل بانک مرکزی، محمد آرام به سمت معاون ارزی بانک مرکزی منصوب شد.
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد و جای خود را به آرام داد.
با حکم رئیس کل بانک مرکزی، محمد آرام به سمت معاون ارزی جدید بانک مرکزی منصوب شد.
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد و جای خود را به آرام داد.
معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از تصویب پیشنهاد کمیته اقدام ارزی مبنی بر حل مشکل ارزی تعهدات صادرکنندگان فاقد ارز سال ۱۳۹۷ در قالب مصالحه ریالی خبر داد.
معاون قضایی دادستان کل کشور در نامه ای به معاون اول رییس جمهور خواستار تسویه مطالبات ارزی بیش از ۲۶۰ میلیون یورویی واردکنندگان نهاده های دامی شد.
معاون علمی و فناوری گفت: بیش از ۴۵۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی حاصل از عدم واردات اقلام بومی‌سازی شده، برای کشور حاصل خواهد شد.
به گفته معاون سازمان غذا و دارو، در طرح جدید هزینه بیماران دارای نسخه برای خرید دارو افزایش نمی‌یابد، ولی تولیدکننده با قیمت جدید دارو‌ها را می‌فروشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ