پزشک باشگاه گل‌گهر درباره آخرین شرایط مصدومیت علیرضا علیزاده توضیح داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مس رفسنجان با جذب جلال علی محمدی و خروج مهرداد رضایی روز نقل و انتقالاتی پرخبری را پشت سر گذاشت.
ساکت الهامی زمانی که سرمربی هوادار بود، بعد از پیروزی تیمش در جام حذفی گفت من با چند تا پیرز‌ن هم این‌ها را می‌برم و مهرداد رضایی در لیگ این‌گونه جوابش را داد. حالا الهامی بعد از پیوستن به مس این بازیکن را از تیم خط زده. رضایی هم علت کنار گذاشته شدنش را این شادی پس از گل اعلام کرده است. / منبع: فارس
مدیران استقلال تا زمان عقد قرارداد با محمدرضا خالدآبادی به علیرضا رضایی اجازه جدایی نمی‌دهند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حاشیه‌های چند وقت اخیر که منجر به دوری او از کادرفنی تیم ملی شد و هک شدن صفحه اجتماعی‌اش گفت: شخصی بر اثر ناآگاهی و عدم اطلاع آن اتفاق را رقم زد اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با من است.
رضایی با اشاره به اینکه دشمن موضوع زن را در ایران هدف قرار داده است چراکه از نوع تربیت زنان، احیای مادری در ایران و فداکاری آن‌ها برای دین و وطن در ترس است اظهار کرد: دشمن از غیرت مردان و حیای زنان ایران در ترس است بنابراین حجاب را دستاویزی قرار داده است برای ایجاد اختلاف در کشور که البته با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهد برد.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تا زمانی که در تراکتور باشد جایی برای کاوه رضایی وجود نخواهد داشت.
ماجرای یک قرارداد عجیب بین ایران و آمریکا به روایت مسعود رضایی، پژوهشگر تاریخ معاصر ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
با توجه به صحبت های صورت گرفته از سوی کاوه رضایی در پایان بازی استقلال – تراکتور، به نظر می رسد بازگشت این بازیکن به جمع آبی ها دست کم در این برهه از زمان منتفی است.
دروازه‌بان استقلال می‌گوید زمانی که بازی نمی‌کند سعی می‌کند به حسینی روحیه بدهد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
مانوئل فرناندز یکی از ستاره‌های خارجی تیم فوتبال سپاهان در فصل جاری به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته همان بازیکن مورد انتظار هواداران شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تیم ما در شرایطی قهرمان جهان شد که زمین، داور و تماشاگر به نفع تیم بوسنی بود.
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولین از اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان بازدید کرد.
حسین دهباشی در پاسخ به توییت محسن رضایی درمورد حملات موشکی زمان جنگ تحمیلی نوشت: موشک‌های رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی نه ساخته دول غربی که همگی «اسکاد بی» و ساخت روسیه بود.
می‌توان گفت ساپینتو و عاطفه رضایی از این نظر دو چهره ویژه حال حاضر فوتبال مردان و فوتسال زنان هستند که با اعتراض‌های متعدد و اخراج توسط داور همچنان نسبت به نوع واکنش‌های خود تجدید نظر نمی‌کنند.
بعد از اتمام حساس‌ترین دیدار سوپرلیگ در هفته ششم، عاطفه رضایی سرمربی مس رفسنجان صحبت‌های جنجالی علیه داور دیدار این تیم مقابل پیکان بیان کرد.
زمان بازگشت کاوه رضایی به ترکیب تراکتور
دومین محکومی که موفق به جلب رضایت شد مرد جوانی بود که دامادشان را به قتل رسانده بود. این جنایت ۳ تیر سال ۸۸ زمانی رقم خورد که زن جوانی با مادرش تماس گرفت و از شوهرش که با او دعوا کرده بود شکایت کرد.
کاوه رضایی که دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شده، ممکن است برای دیدار با سپاهان فرصت حضور در زمین را پیدا نکند.
مدیر کل بهره برداری و عملیات فضایی سازمان فضایی با اشاره به رضایت بخش بودن شرایط ماهواره خیام گفت: حدود ۴ ماه طول می کشد تا تصاویر ماهواره را در اختیار مردم قرار دهیم.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: ای کاش اسراییل جرئت کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.
حسن عباسی ضمن توهین به فوتبالیست‌ها گفت: اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌شدند. حسن عباسی در حالی فوتبالیست‌ها را به بی‌دینی متهم می‌کند که شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال جوانان ایران در زمان شهادت، زیر لباس نظامی، گرمکن و ساق ورزشی پوشیده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ