اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دی ماه ۱۴۰۰ سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب ماده واحده «افزایش ظرفیت پزشکی در مقطع عمومی» که در این شورا به تصویب رسیده بود را برای اجرا ابلاغ کرد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۵ دی ماه را بخوانید.
همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی با محوریت تبیین برنامه‌های عملیاتی سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی، رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختتامیه این همایش ۲۸ ادریبهشت ماه گفت: رویکرد توسعه محوری اخیر بیمه دی موجب رشد همه جانبه‌ این شرکت خواهد شد.
رییس سازمان هواپیمایی گفت: برای ۱۴۰۲ نسبت به دی ماه ۱۴۰۰ افزایش‌ قیمت بلیت هواپیما در نظر گرفته شده اما تاکنون تصمیمی گرفته نشده است. پیشنهاد انجمن هواپیمایی افزایش ۱۰۰ درصدی است.
ارزش سهام عدالت نسبت به دی ماه بیش از ۲ میلیون تومان افزایش یافته است.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام آزمون سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، دی ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) صبح روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه جاری برگزار و طی آن مقرر شد آزمون پذیرش کارآموزی وکالت در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شود.
جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) صبح روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه جاری برگزار و طی آن مقرر شد آزمون پذیرش کارآموزی وکالت در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شود.
رئیس جمهور ۲۱ دی ماه لایحه بودجه ۱۴۰۲ کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد؛ کلیات این لایحه هفته گذشته در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید و فردا در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می‌شود.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳۰ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۸ دی را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۷ دی را بخوانید.
کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، یکشنبه ۲۵ دی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود و تا پایان روز چهارشنبه ۲۸ این ماه در دسترس است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور در نشست علنی فردا (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌کند.
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام مشمولان حج ۱۴۰۲ از ۳۰ دی‌ماه آغاز می‌شود.
سازمان وظیفه عمومی فراجا فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
هفتمین فن بازار ملی سلامت ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.
کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت کنکور، روز‌های پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزاز خواهد شد.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
پورعباس گفت: نوبت اول آزمون سراسری به شیوه جدید در اواخر دی ماه ۱۴۰۱ و نوبت دیگر آزمون تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و اعلام نتایج در شهریورماه خواهد بود.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در مورد تاثیر سابقه تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ گفت: سوابق تحصیلی؛ یعنی دروسی که آزمون آن‌ها به صورت کتبی و نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در آزمون سال ۱۴۰۲ تاثیر ۴٠ درصدی قطعی خواهد داشت. امکان ترمیم نمره هم برای داوطلبانی که قبلا دوره متوسطه خود را به پایان رسانده‌اند، وجود دارد که این موضوع باید از آموزش و پرورش پیگیری شود.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ به این صورت است که صبح روز ۲۹ دی ماه آزمون گروه علوم تجربی، در بعد از ظهر نیز آزمون گروه زبان‌های خارجی برگزار می‌شود، صبح روز ۳۰ دی ماه نیز آزمون گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی و در بعد از ظهر آن روز آزمون گروه هنر برگزار می‌شود.
نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ در روز‌های ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. ثبت نام برای این نوبت از آزمون در روز‌های ۸ تا ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ انجام می‌گیرد و نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ثبت نام برای این نوبت از آزمون در روز‌های ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ