در سراسر کشورمان، تنها در ۱۰۴ منطقه پایش کیفی هوا صورت می‌گیرد و تنها ۱۸۶ ایستگاه به سنجش آلودگی هوا مشغول هستند! درباره ایستگاه‌هایی سخن می‌گوییم که برخی از آن‌ها را مجموعه‌های دیگر (مانند شهرداری‌ها) دایر کرده‌اند و سازمان حفاظت محیط زیست در ساختشان نقشی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران و بغداد توافق کردند که در چهار استان عراق و دو استان ایران، طرح‌های آزمایشی مشترک برای مقابله با گرد و غبار را تعیین و اجرایی کنند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند چهار نفره سارقان احشام و دستگیری مالخر در یکی از روستاهای آذربایجان غربی با همکاری پلیس سمنان خبر داد.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
اراک- وقوع چهار حادثه طی روز جمعه ۱۶ تیرماه در استان مرکزی جان چهار نفر را گرفت و ۱۲ نفر را مصدوم کرد.
در پی رانش زمین در استان سیچوان در جنوب غربی چین در ساعات اولیه روز سه‌شنبه، چهار نفر کشته و سه نفر ناپدید شدند.
کشته شدن چهار کودک و یک مرد توسط پلیس استان کبک کانادا روز شنبه پس از سفر ماهیگیری در خط ساحلی رودخانه سنت لورنس در ساحل شمالی کبک، تایید شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان چهار محال و بختیاری، از کشف انواع لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال خبر داد.
بارش‌ها امروز (دوشنبه) در خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهار محال و بختیاری، شمال بوشهر و جنوب لرستان تشدید می‌شود.
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت متناوب سامانه بارشی بویژه در غرب و جنوب استان طی چهار روز پیش‌رو خبر داد.
جشن عروسی در روستای باسفر از توابع شهرستان رشتخوار در استان خراسان رضوی با کشته شدن چهار نفر از اهالی روستا به عزا تبدیل شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، از بارش برف و باران در برخی از محورهای چهار استان کشور خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره ورود سامانه بارشی به کشور و احتمال وقوع سیل در چهار استان از کاهش آلودگی هوای پایتخت طی روز‌های پایانی هفته خبر داد.
اندیکا- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: مسیر اندیکا به سمت استان چهارمحال بختیاری به دلیل بارش سنگین برف مسدود است.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار بسیاری از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیئتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای بررسی اوضاع به این استان اعزام شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در چهار استان کشور خبر داد.
دبیر علمی هجدهمین همایش اورژانس‌ها گفت: در حال حاضر کمبود آهن و ویتامین «آ» در کودکان و زنان باردار بسیار شایع است و سوء تغذیه شاخص‌های سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:با توجه به شرایط جوی، بارش‌های گسترده و آب گرفتگی معابر شهری، مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی برای نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان) تعطیل اعلام شدند.
اهواز - مدارس و دانشگاه‌های چهار شهرستان استان خوزستان در نوبت عصر امروز به دلیل شدت یافتن غلظت گرد و خاک تعطیل شد.
اراک- رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در محورهای ساوه-همدان، اراک-سلفچکان، اراک-توره و ساوه-تهران به علت موج بازگشت زائران اربعین حسینی شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
۴مرکز ثابت و چهار مرکز سیار اهدای خون در روز شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با اربعین حسینی فعال هستند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از تخلیه و بارگیری حدود ۱۵ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی در بندر امام در چهار ماهه نخست سال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ