رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:با توجه به شرایط جوی، بارش‌های گسترده و آب گرفتگی معابر شهری، مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی برای نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان) تعطیل اعلام شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت هزینه ثبت‌نام دانش‌آموزان ممتاز دهک‌های یک تا چهار پذیرفته شده در مدارس سمپاد را پرداخت می کند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و ششم خرداد بر اساس داده‌های چهار ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان با هماهنگی فدراسیون فوتبال مدارک خود را به ای‌اف‌سی ارسال کردند.
پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد تا چهار روز دیگر یعنی جمعه ۲۶ خرداد ماه تمدید شد.
باشگاه استقلال اعلام کرد که به حکم محرومیت چهار ماه ریکاردو ساپینتو معترض است و آن را ناعادلانه می داند.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: در تلقی عمومی جامعه نسبت به سقط جنین این است که تا زمانی که روح در جنین دمیده نشده باشد، سقط اشکالی ندارد در حالی که براساس فتوای مراجع جنین چه یک هفته باشد و چه سه یا چهار ماه انسان محسوب می‌شود و سقط آن حکم قتل نفس را دارد و حرام شرعی و گناه کبیره است.
نام چهار فضانورد ماموریت آرتمیس ۲ امروز دوشنبه، سوم آوریل در ساعت ۱۱ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(۱۸:۳۰ به وقت ایران) اعلام شد.
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که تأثیر تحریم ها بر اقتصاد روسیه کوتاه مدت است و تورم در این کشور تا پایان ماه مارس جاری به زیر چهار درصد خواهد رسید.
باشگاه استقلال با انتشار چهار فریم مدعی شد که پنالتی گرفته‎شده روی رضا میرزایی درست بوده است.
رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به روسای چهار کمیسیون تخصصی مجلس دستور تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان داد.
اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها در اصفهان از فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه به روال عادی باز می‌گردد.‌
اهواز- با توجه به روند افزایشی آلودگی هوا، فردا فعالیت مدارس در چهار شهرستان خوزستان به صورت غیرحضوری خواهد بود.
چهار داور s۱ به همراه یک مدرس از ایران از سوی اتحادیه جهانی کشتی به سمینار داوران المپیکی جهان دعوت شدند.
اهواز - مدارس چهار شهرستان استان خوزستان به دلیل روند افزایشی آلودگی هوا فردا یکشنبه غیرحضوری شد.
سرمربی با تجربه و مدرس فوتبال ایران معتقد است فدراسیون از حالا باید به دنبال طراحی یک برنامه چهار ساله باشد.
اهواز - مدارس و دانشگاه‌های چهار شهرستان استان خوزستان در نوبت عصر امروز به دلیل شدت یافتن غلظت گرد و خاک تعطیل شد.
طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، به علت افزایش شیوع بیماری آنفلوآنزا، مدارس و دانشگاه‌های استان، فردا چهارشنبه چهارم آبان‌ماه تعطیل است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تمام مدارس مقاطع تحصیلی این استان فردا دوشنبه چهارم مهرماه به دلیل آلودگی هوا تعطیل و ادارات با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خواهند داشت.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
چهار نفر از پنج مظنون به سرقت از خانه مارکینیوش، مدافع پاری‌سن ژرمن، در مارس 2021، به‌زودی دادگاهی خواهند شد.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ