در پی رانش زمین در استان سیچوان در جنوب غربی چین در ساعات اولیه روز سه‌شنبه، چهار نفر کشته و سه نفر ناپدید شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حادثه انفجار در شهر مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند.
مشهد ـ معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند.
در حادثه تیراندازی در آتلانتا واقع در آمریکا، یک نفر کشته و ۳ تَن هم زخمی شدند.
طبق گزارش پلیس، در جریان تیراندازی در پارکی در حین برگزاری مراسم یادبود در فورت وین ایالت ایندیانا، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کنیم در حالی که با برنامه ریزی در طول ۳ تا ۴ سال استان مازندران می‌تواند این نیاز را تامین کند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی ناشنوایان در قرقیزستان، فرنگی‌کاران ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز و جایگاه سومی به کار خود در قهرمانی آسیا پایان دادند.
۴ کشته و ۶ مجروح در انفجار مرگبار مواد محترقه
۳ آزادکار جوان ایران راهی دیدار فینال تورنمنت ارمنستان شدند و ۴ نماینده دیگر ایران نیز برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهند رفت.
رقابت‌های بین المللی کشتی لیوا واردانیان در روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه در شهر ایروان کشور ارمنستان برگزار می‌شود.
رقابت‌های بین المللی کشتی لیوا واردانیان در روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه در شهر ایروان کشور ارمنستان برگزار می‌شود.
جشن عروسی در روستای باسفر از توابع شهرستان رشتخوار در استان خراسان رضوی با کشته شدن چهار نفر از اهالی روستا به عزا تبدیل شد.
رسانه‌ های آمریکا اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در ایالت کالیفرنیاکالیفرنیا، ۳ نفر کشته و ۴ تن زخمی شده اند.
هلال احمر اعلام کرد: به دلیل تصادف مرگبار مینی‌بوس با کامیون در کردستان، ۴ مسافر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند
فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا در حال برگزاری است.
راننده که یک مرد ۶۱ ساله بوده به همراه ۳ نفر خانم دیگر از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و یک خانم دیگر نیز به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان، گفت: این حوادث سه کشته بر جای گذاشته است.
منابع خبری از برجاماندن ۲ کشته و ۲ زخمی درپی تیراندازی در واشنگتن خبر دادند.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز بالاتر از آمریکا و هند بر سکوی نخست جهان ایستاد.
تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ بلغارستان دست یافت.
برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در کیلومتر ۶۰ محور نهبندان به زاهدان ۱۵ نفر مصدوم و ۴ نفر جان‌باختند.
کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب های بانکی
ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد.زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ