فاضلی هریکندی در رابطه با این ادعا اظهار کرد: این که حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اغتشاشات روز ۱۲ آبان ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه چین به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی وی، واکنش نشان داد.
رئیس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
محمد رییس‌زاده گفته که «با بررسی اسناد موجود از جمله فیلم‌های ضبط‌شده در مطب، اظهارات شاهدان و بعدا صحبت‌های خانواده خود بیمار، مشخص شد که اصل موضوع کاملا کذب است و فیلم‌های همان زمان مطب نیز حاکی از آن است که بیماران محجبه متعددی در صف انتظار ویزیت نشسته‌اند و عدم پذیرش بیمار به علت محجبه بودن، کاملا دروغ است».
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس تصریح کرد: در شرایطی که نهاد‌های نظارتی مجلس شامل حراست، کمیسیون اصل ۹۰، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله را بررسی کردند و اعلام کردند صحبتی که همکار ما مطرح کرد، دقیق نبوده و آن را رد کردند، بازرس ویژه رئیس جمهور صرفاً روی مجلس تأکید کرد، که این شکل اظهار نظر درست نیست در حالیکه اگر ذره بین گذاشته شود نهاد‌هایی وجود دارند که باید اسامی‌شان اعلام شود.
رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی گفت: از درگان اسکوچیچ تشکر می‌کنم که پیشنهاد ما را قبول کرد.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
فرمانده کل ارتش گفت: رژیم صهیونیستی که خود در حال غرق شدن بوده و آثار فروپاشی این رژیم بیش از پیش نمایان شده است، حقیرتر از آن است که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب شود و اقدامات دور از عقل و تدبیر سردمداران این رژیم فقط روند فروپاشی آن‌ها را تسریع می‌بخشد.
فرمانده کل ارتش در واکنش به اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در اندازه و مقیاس به روز شده یکی از عملیات‌های دوران ۸ سال دفاع مقدس است.
فرمانده کل ارتش در واکنش به اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در اندازه و مقیاس به روز شده یکی از عملیات‌های دوران ۸ سال دفاع مقدس است.
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا اظهارات را درباره درگیری ها در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام داد.
قیس سعید، رئیس جمهور تونس اتهام اظهارات نژادپرستانه علیه مهاجران را رد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه بااشاره به اظهارات غیرحرفه ای رییس جمهور کره گفت:تاکنون توضیحات طرف کره‌ای قانع کننده نبوده است و چنانچه توضیحات مناسبی دریافت نکنیم میتواند در مناسبات دو طرف تاثیر بگذرد.
سخنگوی وزارت خارجه بااشاره به اظهارات غیرحرفه ای رییس جمهور کره گفت:تاکنون توضیحات طرف کره‌ای قانع کننده نبوده است وچنانچه توضیحات مناسبی دریافت نکنیم میتواند در مناسبات دو طرف تاثیر بگذارد.
سخنگوی وزارت خارجه بااشاره به اظهارات غیرحرفه ای رییس جمهور کره گفت:تاکنون توضیحات طرف کره‌ای قانع کننده نبوده است و چنانچه توضیحات مناسبی دریافت نکنیم میتواند در مناسبات دو طرف تاثیر بگذرد.
علیرضابیگی گفت: رهبر انقلاب، گزارش‌های مراجع را قبول نکرد و خودشان شخصاً به موضوع ورود کردند، حتی تغییر رییس نیروی انتظامی هم، ریشه در این موضوع دارد و وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد.
در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه مقامات خارجی از قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی به دلیل آنچه که «پایمال شدن حقوق بشر» در داخل کشور خوانده شد، حمایت کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: با جدیت اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی در مورد روابط ایران و امارات را که فاقد کمترین وجاهت دیپلماتیک است، در دست پیگیری داریم.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: ایشان طبق اظهارات خودش مستندساز بوده و با حضور در اغتشاشات میخواسته از بعضی صحنه ها فیلمبرداری کند.
باید واقعیات را بپذیریم؛ ما نمی‌توانیم در کشور مردم را رها کنیم و آن‌ها تورم نقطه به نقطه بالای ۵۰ درصد را تحمل کنند و در عین حال بگوییم که مردم ما برای شما کار می‌کنیم.
بانک مرکزی به انتقادات رئیس‌کل قبلی این مجموعه درباره پایه پولی، نقدینگی، ارز و تورم پاسخ داد و اظهارات او «نادرست» و «مغالطه آمیز» دانست.
صحبت‌های آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در دیدار فرستاده نخست وزیر چین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
رئیس کل سابق بانک مرکزی و کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با انتشار ویدئوی اظهارات دیروز رئیس جمهور به طعنه رئیسی واکنش نشان داد.
مربی دروازه‌بان‌های پیکان هم به خاطر مطالباتش باشگاه ذوب‌آهن را در تعیین وضعیت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ