مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.
منصور قنبرزاده می‎گوید فدراسیون و سازمان لیگ دخل و تصرفی درباره عدم حضور تماشاگران در بازی افتتاحیه پرسپولیس ندارند.
قنبرزاده می‌گوید تغییرات روز گذشته قوانین مربوط به بخشهای استثنایی مقررات بوده است.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور رئیس مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت. حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: فصل آینده لیگ برتر فوتبال منظم‌تر از فصل‌های قبل برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد.
مطر الزعابی نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء به بحث تمدید قرارداد فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء گفت ما به حمایت خود از بازیکنان و کادرفنی ادامه خواهیم داد.
نایب رئیس فدراسیون شطرنج گفت: امیدوارم که قبل از رفتن نخبه‌ها به فکرشان بیفتیم، چون بعد از آن دیگر فایده‌ای ندارد.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران هیچ کودکی را استخدام نمی‌کند؛ اکیدا به پیمانکاران تذکر داده شده تا از هیچ کودکی استفاده نکنند اگر هم توسط پیمانکاران بکارگیری شده اند کار اشتباهی بوده است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قوانین و مقررات داخلی خود عمل می کند؛ حتما اقدامات ما برای آن ها پشیمان کننده خواهد بود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تحقق ۱۰۰ درصدی منابع بودجه سال جاری واکنش نشان داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون در حال گفتگو و بررسی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی است، به احتمال حضور یک نایب رئیس تحمیلی برای کمیته بانوان واکنش نشان داد.
الیور کان دو ماه پیش و به دلیل همگروه شدن بایرن با بارسا لبخند زده بود اما او امروز پس از برخورد بایرن به پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، هیچ واکنش خاصی نشان نداد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض سرمربی استقلال برای انتخاب شهر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام، گفت: طرف ما مدیرعامل باشگاه است نه کادر فنی.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
نایب رئیس فدراسیون کشتی شفاهی استعفا داده و مکاتبه ای با فدراسیون در این باره نداشته است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت، هتل و زمین تمرینی انتخاب شده برای تیم ملی در قطر مناسب نبوده است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اعلام کرد، تصمیم‌گیری در مورد سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان فعلاً در دستور کار هیئت رئیسه این فدراسیون است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه صحبت هایی مبنی بر بازگشت کارلوس کی روش بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح می شود با گفتن «نه» وارد جلسه شد تا به نوعی این موضوع را رد کند.
سازمان لیگ زیرمجموعه نایب رئیس دوم است. رئیس سازمان لیگ بودن برای نایب رئیس دوم الزام نیست، ولی تحت نظارت او خواهد بود.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ ‌های بهره در بازار پول به نرخ ‌های سود یا بهره در سایر بازارها جهت می ‌دهد. نرخ بهره بین بانکی در سال جاری به بیشترین میزان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به ادعای میرکاظمی مبنی براینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از مصوبه مجلس در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است، گفت: دولت در لایحه‌ بودجه ۱۴۰۱ نامی از ارز ۴۲۰۰ تومانی در تبصره یک قید نکرده و تمام منابع ارزی حاصل از فروش نفت و میعانات گازی را به قیمت ETS که تقریباً همان نرخ ارز آزاد محسوب می‌شود، محاسبه کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ