رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی گفت: از درگان اسکوچیچ تشکر می‌کنم که پیشنهاد ما را قبول کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهارات اخیر علیرضا دبیر، ضمن شفاف سازی کمک های مالی این کمیته طی سال های اخیر، تاکید کرد که رئیس فدراسیون خود باید پاسخگوی نتایج باشد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال پاسخ داد.
رئیس فدراسیون کشتی از احتمال ثبت‌نام خود برای انتخابات ریاست این فدراسیون در تابستان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال، توضیحاتی اجمالی درباره روند ورود سیستم کمک داور ویدئویی ارائه کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید برویم به فدراسیون کشتی یا سوارکاری بگوییم مشکل تیم فوتبال ما را حل کنید!
نوئل لوگرائه، رییس سابق فدراسیون فوتبال فرانسه، از اظهارات خود علیه زیدان، ابراز پشیمانی کرد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، در نهایت پذیرفت که از سمت خود استعفا دهد. اظهارات او علیه زیدان بسیار جنجال‌ساز شده بود.
با اظهارات امروز رئیس فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی وارد فاز نهایی شده است.
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج و در پی اظهارات اخیر نایب رئیس این فدراسیون، بررسی و بازرسی های لازم بر اساس اسناد و مدارک موجود آغاز شده است.
عضو سابق کمیته فنی فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون گفت: در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون کاره‌ای نیست، مهدی تاج با سرمربی بعدی تیم ملی به توافق رسیده است.
دیدیه دشان بعد از جنجال اظهارات رئیس سابق فدراسیون فرانسه علیه زیدان مجبور به موضع‌گیری شد و گفت با وجود رقابت ورزشی بین او و زیدان برای اسطوره فوتبال فرانسه احترام قائل است.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، بعد از جنجال روزهای اخیر به خاطرات اظهاراتش درباره زین‌الدین زیدان، امروز بعد از ظهر از سمت خود تعلیق شد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فر انسه، بعد از جنجال روزهای اخیر به خاطرات اظهاراتش درباره زین‌الدین زیدان، امروز بعد از ظهر از سمت خود تعلیق شد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از اظهارات نامناسب درباره زیدان از این اسطوره عذرخواهی کرد.
بعد از اظهارات نه چندان دوستانه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد زیزو، امباپه به حمایت از اسطوره خروس ها پرداخت.
درباره حسن یزدانی حرف و حدیث زیاد است. بسیاری می‌گویند اظهارات پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر باعث شده تا رئیس فدراسیون قید حضور این کشتی‌گیر را در این رقابت‌ها بزند. البته منطق چندانی پشت این ادعا وجود ندارد و به نظر می‌رسد برای خراب‌نشدن بیشتر روحیه حسن یزدانی، او به این مسابقات فرستاده نشده است
اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درحالی مطرح می شود که این فدراسیون با وجود تحریم‌های صورت‌گرفته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نمی‌تواند یوفا را به‌مقصد کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ترک کند، چرا که برای چنین اقدامی مجوز فیفا ضروری است.
با اظهار نظر دو مقام مسئول در فدراسیون فوتبال هنوز مشخص نیست که عضو جنجالی هیات رئیسه به محل کارش بازخواهد گشت یا خیر.
مدیرعامل تراکتور تاکید کرد که با وجود اظهارات اخیر اصولی، این تیم جز تبریز، جای دیگری بازی نخواهد کرد.
مدیرعامل تراکتور تاکید کرد که با وجود اظهارات اخیر اصولی، این تیم جز تبریز، جای دیگری بازی نخواهد کرد.
با اظهارات نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد محل برگزاری سوپر جام تغییر نکند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا به انتقادهای سرمربی لاتزیو واکنش نشان داد و گفت ادعاهای مائوریتزیو ساری غیر واقعی و غیر قابل قبول است.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد و خواستار روشنگری و شفاف سازی فدراسیون شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ