با رای موافق اکثریت اعضای شورای عالی استان‌ها پرویز سروری به عنوان رئیس دومین سال از ششمین دوره انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسوج- عزم دولت سیزدهم پروژه ساخت سد «سرپری» کهگیلویه و بویراحمد را پس از ۱۲ سال حرکت لاک پشتی روی ریل تکمیل قرار داده است.
پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: بهره‌گیری از ساعات شب مختص ماه مبارک رمضان خواهد بود. در ماه مبارک رمضان باتوجه به اینکه با سال نو و بهار مصادف شده است، طبیعتا نمی‌توانیم مثل سال‌های گذشته از زمان روز به خوبی استفاده کنیم. بر همین اساس در مدیریت شهری تلاش کردیم برنامه‌های مفرح و در عین حال معنوی که سازگاری با سال نو و ایام ماه رمضان داشته باشد ترتیب دهیم؛ یعنی مفرح بودن و معنوی بودن شاخص‌های زیست شبانه است. در حقیقت برای این ایام زیست شبانه متفاوت با تعاریفی است که از این موضوع در گذشته صورت گرفته است.
قانون سزار که کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۰ صادر کرد درباره تحریم‌های اقتصادی و حقوقی بود که شامل ۳۹ شخصیت دولتی سوریه در راس آن‌ها بشار اسد و همسرش اسماء اسد می‌شد.
تبریز- رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال آذربایجان شرقی به ۴۳۹ نفر رسید.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۹۳ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۵۸ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۵۸ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
اورژانس تهران اعلام کرد: تا این لحظه تعداد آمار مصدومان و فوتی‌های چهارشنبه پایان سال در استان تهران، مجموعا ۳۷۳ نفر هستند که از این تعداد ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از روند کاهشی تماس با آتش‌نشانی در خصوص حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری خبر داد.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
سردار رادان گفت: افرادی که به دلیل اخلال در نظم و هنجارشکنی در شب چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای در خصوص شب چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: پلیس در عین حال که با شادی و شادمانی اجتماعی مخالف نیست اما وظیفه ذاتی اش است تا در صورت برهم خوردن نظم و آرامش عمومی وارد میدان شود.
مراسم چهارشنبه سوری همیشه با حوادث تلخ و دردناکی همراه بوده که بعضا خانواده هایی نیز در سال نو، عزادار شده اند.
مراسم چهارشنبه سوری همیشه با حوادث تلخ و دردناکی همراه بوده که بعضا خانواده هایی نیز در سال نو، عزادار شده اند.
تاکنون ۱۳ نفر در حوادث مربوط به شب چهارشنبه آخر سال جان خود را از دست داده‌اند که تصاویری از آسیب دیدگان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر بهداشت، نسبت به عواقب حوادث چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: آسیب های چشمی قابل برگشت نیست.
مراسم چهارشنبه سوری بعضا با حوادثی همراه است و در این بین، بیشترین آسیب ها به سمت چشم ها نشانه می رود و باعث می شود برخی از هموطنان؛ نتوانند آمدن بهار و سال نو را ببینند.
فولادی‌ها در دو بازی اخیر خود موفق به کسب ۴ امتیاز شده‌اند و به استقبال دو دیدار سخت آینده خود می‌روند.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از ثبت حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال قبل از رسیدن به مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
چگونه تحریم‌ها، محاصره مناطق تحت کنترل شورشیان و ۱۲ سال جنگ داخلی بر کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان سوریه اثر می‌گذارد. فاجعه‌دیدگان بی‌نصیب؛ زلزله‌زدگان سوری زنده به گور شدند
با رای موافق اکثریت اعضای شورای عالی استان‌ها پرویز سروری به عنوان رئیس این شورا طی دومین سال از ششمین دوره انتخابات شد.
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در بخشی از خاطرات شهریور سال ۱۳۷۸ از هدیه جالبی صحبت می‌کند که یک شیعه سوری به آستان قدس اهدا کرده است.
عمر خریبین بازیکن سوری الوحده، با عقد قراردادی قرضی و یک ساله راهی تیم شباب الاهلی شد.
باشگاه الوحده عمر خریبین مهاجم سوری را کنار گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ