اورژانس تهران اعلام کرد: تا این لحظه تعداد آمار مصدومان و فوتی‌های چهارشنبه پایان سال در استان تهران، مجموعا ۳۷۳ نفر هستند که از این تعداد ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که تعداد سلاح‌های گرم در آمریکا از جمعیت این کشور هم فراتر رفته است، آمارهای جدیدی از قتل، سرقت و تجاوز جنسی در این کشور در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است.
احمد مازنی نوشت: در عین حال مدعیان حقوق و آزادی زنان که به نام پیگیری این حقوق در پی عقده‌های کهنه خویش با جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام هستند، پاسخ مناسبی از زنان ایرانی گرفتند و مدعیان حجاب و عفاف نیز باید توجه خود را معطوف به این حقیقت کنند که برای خواسته‌های جدید نسل نوی زنان و دختران ایرانی نسخه‌های کهنه نپیچند.
آمارهای جدید نشان می‌دهد که مصدومیت‎‌ها در واقع تفاوت بین آرسنال و منچسترسیتی را برای انتخاب قهرمان فصل اخیر لیگ برتر انگلیس مشخص کرده است.
وینیسیوس جونیور، ویدیوی جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که آزارهای کلامی علیه خودش طی مسابقات فصل جاری لالیگا را نشان می‌دهد.
درخشش در خط دفاعی، آمار قابل قبول پرسپولیس در فاز تدافعی و از آن مهم‌تر، گل‌های این بازیکن، نشان داده که نه سعید صادقی و نه یورگن لوکادیایِ از ایران کوچ‌کرده، بلکه ستاره این فصل پرسپولیس همین گولسیانی است که در سکوت به درخشش در باشگاه ادامه می‌دهد
رئیس جمهور در این جلسه موضوع جمعیت را از جمله موضوعات کلیدی و محوری کشور عنوان کرد و با اشاره به فرصت بسیار کوتاه برای عبور از بروز مشکل جمعیتی، بر ضرورت توجه و اقدام جدی دستگاه‌های مسئول نسبت به وظایف خود در این باره تأکید کرد.
دفتر دادستان کل مریلند گفت: ۱۵۶ متجاوز را شناسایی کرده است، از جمله کشیش، معلمان و اعضای کلیسا که درگیر آزار‌های وحشتناک و مکرر بودند. او افزود که تعداد قربانیان احتمالاً بسیار بیشتر از رقم گزارش شده بیش از ۶۰۰ کودک است.
مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بمب‌ها و ترقه‌های دست ساز همه ساله بیشترین آسیب را به چشم و دست‌ها وارد می‌کند، گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که نوجوانان و کودکان بیشترین آسیب را از حوادث چهارشنبه‌سوری دیده‌اند، این موضوع نشان می‌دهد که خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در کاهش این حوادث و آسیب‌ها برعهده دارند و لازم است در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست درباره جنسیت توله یوز‌ها گفت: جنسیت توله‌ها مشخص نیست چراکه از فاصله دور رصد شده‌اند. نسبت به سال‌های گذشته آمار‌های بهتر و خوبی درباره مشاهده یوز‌های جدید داشته‌ایم.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: جلسه امروز این کمیسیون، درباره ارسال ریزداده‌ها به مرکز آمار ایران در راستای توسعه آمارهای ثبتی مبنا و اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن برگزار شد.
آمارهای منتشر شده از سوی یک مرکز اروپایی بیانگر آن است که در نخستین ماه سال جدید میلادی، پنج فلسطینی از اهالی قدس به شهادت رسیدند.
مار‌های بوآ مار‌های دنیای جدید، بومی زیستگاه‌هایی از شمال مکزیک تا آمریکای مرکزی و جنوبی هستند؛ و چندین زیرگونه متمایز دارند، از جمله مار بوآ دم قرمز (از شمال حوضه آمازون)، بوآ آمارالی از پاراگوئه و آرژانتین و...
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۲۹۲ به ۳۲۰ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب به نظر می‌رسد، اوضاع قابل قبول کرونایی در کشورمان حاکم است؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم بیابد و با افزایش آمار‌های کرونایی و شکل گیری موج هشتم کرونایی، تغییر نکند.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد، در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است؛ افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنانمان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است. افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنان مان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
در دیدار ایران و انگلیس، آمارها و رکوردهای بسیاری جابجا و شکسته شد که اغلب آن برای تیم کی‌روش، جنبه منفی دارد!
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
انتشار آمارهای مرکز آمار، مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، معرفی سرپرست جدید بانک مسکن و مکاتبه رئیس سازمان بورس با معاون اول رئیس جمهور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
«واردات روسیه در مقایسه با دوره زمانی مشابه سال گذشته، ۷۰ الی ۸۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. در عین حال، انتظار می‌رود که روسیه در سال ۲۰۲۲، شاهد کاهش ۶ درصدی تولید ناخالص داخلی خود نیز باشد. با این همه، خسارت‌ها در چهارچوب تحریم‌ها علیه روسیه صرفا محدود به این کشور نیستند و واضعان و حامیان این تحریم‌ها نیز آسیب‌های جدی را متحمل می‌شوند.»
اعضاء شورای سیاست‌گذاری، شیوه رئیس‌جمهور در پاسخگویی به مشکلات و انداختن تقصیرها به گردن دولت‌های قبلی را در تناقض با سخنان و مشی پیشین ایشان، مبنی بر بی مسوولیتی روسای جمهور گذشته در مقصر دانستن دیگران و تمایز خود با آنها، دانستند. در واقع با گذشت بیش از یک سال از روی کارآمدن دولت جدید، لازم است اعضاء دولت به‌جای فرافکنی، عملکرد خود را تبیین کرده و اقدامات و دستاوردهای خود را با مردم در میان گذاشته و در قبال پذیرش کاستی‌ها نیز صادقانه و با شهامت برخورد کنند.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از نزدیک اقدامات ایران خودرو را در حوزه های مختلف رصد می کند و آمارهای اعلام شده، نشان از نتایج مثبت این اقدامات در بازار خودرو دارد.
آمار‌های اُمیکرون می‌گوید میزان مرگ‌ومیر در ابتلا به سویه BA۴ و BA۵ نسبت به دلتا بسیار پایین‌تر است؛ خوشبختانه با وجود سرایت‌پذیری بالای این سویه جدید، اما با افزایش بارز مرگ‌ومیر مواجه نبودیم. با این همه، اما به قطعیت نمی‌توان گفت کسانی که واکسینه شده‌اند و بیماری زمینه‌ای خاصی هم ندارند، در خطر مرگ قرار ندارند.
اگر جمله کار در منزل را در اینستاگرام یا تلگرام جستجو کنید با چند کانال روبرو می‌شوید که وعده در آمد‌های روزی ۵ میلیون تومان یا ۲۰ تا ۵۰ میلیونی در ماه می‌دهند. کانال‌هایی که توسط یک ادمین با اسم مستعار اداره می‌شوند و به کسانی که جویای کار هستند اطمینان می‌دهند یک کار قانونی و با مجوز بانک مرکزی است و فقط به دلیل اینکه خرید از صرافی‌ها محدودیت دارد مجبور هستند از کارت‌های ملی و بانکی افراد دیگر استفاده کنند.
١۴ مصدوم در تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین-تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ