این دیالوگی از فیلم غریب است درباره زندگی شهید محمد بروجردی، فرمانده شهید کردستان. در این بخش، امر به معروف و نهی از منکر را این فرمانده شهید در دل جبهه روایت می‌کند. شاید بد نباشد آن‌هایی که به اسم امر به معروف سطل ماست بر سر دختر مردم می‌کوبند، این بخش کوتاه را به روایت شهید محمد بروجردی ببینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئوی آموزشی جالب به شما یاد می دهد که چگونه درخت انار را از طریق کاشت دانه ها در خانه پرورش دهید.
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه بیان کردند: اگر کسی که به دادگستری مراجعه میکند با اخم شما مواجه شود، ولو به کارش هم رسیدگی شود، با دل‌شکستگی از آنجا بیرون میرود و اثر سوء دارد.
نظری خانقاه گفت: آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟
ترجمه صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی برای نیکولاس مادورو در سفر او به ونزوئلا واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است. مترجم ابراهیم رئیسی در حال ترجمه صحبت‌های او عبارت «قدم شما روی چشم» را کلمه به کلمه ترجمه می‌کند و حتی با زبان بدن هم به چشمش اشاره می‌کند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بدون رودربایستی از رانت استخدام پسرش می‌گوید که از لج دیگران فرزندش را جای خوبی استخدام می‌کند.
خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»
امام جمعه ملارد از دولت گفت: این که نمیشود همه برنامه‌ریزی کشور، همه پول و ثروت کشور دست شما باشد، ولی هیچ فکری به حال فقر نکنید!
جو بایدن گفت: ما به پول نیاز داریم و از شما می‌خواهم خود را برای یک بیماری همه‌گیر دوم آماده کنید.
مجری صداوسیما به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر علاقه‌مندید که چهار بچه داشته باشید برای شما به صرفه‌تر است که چهارقلو به دنیا بیارید.
رحیم‌پور ازغدی در واکنش به تمسخر پرتاب میمون به فضا از طرف غربی‌ها گفت: شما نبودید، اگر بودید شما را به جای میمون به فضا میفرستادیم! منبع: دانشجو
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
یکی از ترفند‌هایی که به شما برای مرتب کردن کشوی لباس و کمد کمک می‌کند، نحوه صحیح و درست تاکردن لباس‌ها به کوچک‌ترین حالت ممکن است؛ زیرا جای بیشتری برای تمام لباس هایتان باقی می‌ماند. حتی می‌توانید لباس‌ها را بر اساس رنگ یا طرح دسته بندی کنید و در کمدتان قرار دهید.
حتما برای شما هم پیش آمده که برای پاک کردن فضله پرندگان از روی بدنه خودروی خود به مشکل برخورد کرده‌اید. در این ویدیو نحوه پاک کردن بدون دردسر فضله پرنده از روی خودرو را بیاموزید.
این کیسه لوبیای پوشیدنی به شما امکان می‌دهد در هر مکان و هر زمان احساس آرامش کنید.
حتما برای شما هم پیش آمده که به آسمان خیره شوید و به ابرها دقت کنید و گاهی با منظره جالب یا ترسناکی از نحوه قرارگیری ابرها مواجه شوید. حالا ویدیویی را ببینید با عجیب‌ترین حالتی که ابرها در آسمان به خود گرفته‌اند.
احتمال دارد شما در آینده با گوشی هوشمند خود فرزند دلبندتان را در هر لحظه ببینید و به دنیا بیاورید./خبرفوری
خبرنگار: این فقط جهت ثبت شدن است، شما دو دختر دارید، آیا اون‌ها به مدرسه میروند؟ سخنگوی طالبان: (مکث) البته که میرن خبرنگار: البته که میرن، دختران شما در دوحه به مدرسه میروند…
خضریان نماینده تهران خطاب به دانشجویی که بدون حجاب پشت تریبون حاضر شد: اگر حجاب بر سر بگذارید با شما گفتگو خواهم کرد در غیر این صورت به احترام خون شهدا با شما گفتگو نمی کنم
قطعاً شما هم، افراد زیادی را می‌شناسید که عاشق مرغ سوخاری هستند؛ اما می‌دانید در داخل یک کیلو مرغ سوخاری چقدر روغن نهفته است؟
حسین آخانی استاد دانشگاه نوشت: خانم ابتکار شما دو عذر خواهی بزرگ به تاریخ ایران بدهکارید.
یکی از ماده‌های مخدری که در سال‌های اخیر در میان جوانان رواج زیادی داشته، «گل» است. طرفدارانش می‌گویند اعتیادآور نیست. اگر می‌خواهید درباره عوارض مصرف گل اطلاعات بیشتری داشته باشید این ویدئو را تماشا کنید.
در این دیدار مردم با گرفتن عکس های سلفی عنوان کردند که "زمان شما خیای خوشبخت بودیم الان بدبخت شدیم یک فکری برای من بکنید."
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ