به نظر شما مردم به خانمی که ماشینش خراب شده چطور کمک میکنن؟ما با انجام یک آزمایش اجتماعی تاثیر حجاب یک خانم روی نحو کمک کردن مردم بهش رو بررسی کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گجت‌های هوشمند در گوشه و کنار خانه و حتی دستگاه‌هایی که سلامت انسان را رصد می کنند، ابزارهای پیچیده‌ای هستند که بی‌سروصدا کوچک‌ترین حرکات و رفتار کاربران را تحت نظر دارند.
مردی پس از اسکی روی آب به ساحل و نزد دوستانش برگشت. او خواست غذا بخورد که متوجه شد، غذایش نیست. از دوستانش پرسید خبری از غذای او دارند. یکی از دوستانش گفت، تمام روز را داشته موج‌سواری می‌کرده و دیگری هم گفت که تمام مدت کنار آتش نشسته بوده و آبمیوه‌اش را می‌خورده است. مرد لبخندی زد، چراکه می‌دانست یکی از آن‌ها دارد دروغ می‌گوید و به‌سرعت دروغگو را شناخت. به نظر شما دروغگو کیست؟
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: درک درستی هم از بعضی از رفتار‌هایی که ناخودآگاه است و لجبازی پشتش نیست اگر صورت بگیرد، به نظر من هم حجاب و عفاف در جامعه رعایت می‌شود هم آن حداقل شرایط امنیت روحی و روانی که باید برای گردشگران وجود داشته باشد، ان‌شاءالله ایجاد می‌شود.
گروهی نتایج آزمایش خود را فاش کردند که در آن دوربین را به سمت مردی گرفتند که آیفون در دست داشت. به نظر می‌رسد لنز مادون قرمز هر چند ثانیه یک بار فلاش‌هایی را دریافت می‌کند؛ چیزی که این زن ادعا می‌کند به معنی عکس گرفتن گوشی آیفون است.
بررسی آماری نشان می‌دهد، این روزها اینترنت کمترین کیفیت را دارد و اکثر کاربران را ناراضی کرده و داد بسیاری از صاحبان صنایع و کسب‌وکارها، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و دانشجویان، هنرمندان و پژوهشگران را درآورده است. همچنین تقریبا اکثر کاربران ایرانی ناچار شده‌اند از فیلترشکن و وی‌پی‌ان استفاده کنند و در عمل، هزینه ماهانه فیلترشکن نیز به هزینه‌های ارتباطات اینترنتی آن‌ها افزوده شده است.
به نظر شما مردم به خانمی که ماشینش خراب شده چطور کمک میکنن؟ما با انجام یک آزمایش اجتماعی تاثیر حجاب یک خانم روی نحو کمک کردن مردم بهش رو بررسی کردیم.
طبق نظر متخصصان، هندوانه حاوی موادی غنی است که به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند.
ممکن است به نظر برسد که بینی کودک نوپا یا پیش دبستانی شما همیشه آبریزش دارد، آلرژی دلیل آن است یا سرماخوردگی؟ این طبیعی است.
مردم در آغاز دوران استفاده از آسانسور، برای جابجایی بین طبقات، از کندی حرکت آن شکایت داشتند. متخصصان دریافتند که این مشکل از نگاه کردن آن‌ها به دیوار‌های آسانسور ناشی می‌شود که کاری بسیار خسته کننده است. همچنین باعث می‌شود گذر زمان کند به نظر برسد.
این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
برخلاف آنچه اغلب به نظر می‌رسد این معده ما نیست که تعیین می‌کند که چقدر گرسنه‌ایم بلکه مغز با تحلیل اطلاعات دریافتی از حس بینایی نقش تعیین‌کننده‌ای در درک ما از اندازه وعده غذایی و میزان خوردن دارد. دانشمندان حوزه تغذیه با این دید به سراغ پژوهش‌های جدیدی که به جلوگیری از چاقی ناشی از پرخوری می‌انجامد رفتند.
سید حسن خمینی گفت: این گروه در دفاع از موضع خود می‌گویند «همه کسانی که در تاریخ حرف نو زده اند، ابتدا اکثریت نبوده اند.» این سخن کاملا درست است؛ «حقیقت» هیچ نسبتی با اکثریت ندارد، ولی باید توجه داشت که «اطاعت» نسبت مستقیم با اکثریت دارد. پس می‌توان گفت که حقیقت چیزی نیست که همه مردم می‌گویند؛ ولی اگر شما نتوانستید حرف خودتان را به دیگران برسانید باید بپذیرید که به «نظر جمعی» عمل کنید.
تحلیل صحبت رئیس فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی ما را به یک‌ نتیجه می‌رساند، انتخاب گزینه ایرانی محتمل‌تر است.
اختراعات شگفت ‌انگیز علم، مانند هوش مصنوعی و رباتیک ممکن است برای کمک به ظالمان به منظور دستیابی به اهداف شان با نوشتن یک خط کد مورد استفاده قرار گیرند. الگوریتم‌ های نظارتی قوی در صورت استفاده توسط یک حاکم مستبد می ‌توانند بدترین اتفاقی باشند که برای بشریت رخ داده است.
ماکرون گفت: وقتی شما با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار می‌کنید، او مرد بدی به نظر نمی‌رسد. این تناقض و پارادوکسی است که مشاهده می‌کنید.
استفاده یک شخص دیگر از شبکه وای فای شما هرچه قدر هم بی خطر به نظر برسد باز هم کار درستی نیست. اتصال شما با هر دستگاهی که به شبکه اضافه می‌شود کندتر می‌شود.
شمارش معکوس تیم ملی فوتبال ایران برای انتخاب نفرات نهایی اعزامی به قطر آغاز شده است.
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
پرسابقه‌ترین مدیرعامل استقلال بعد از انقلاب، بار دیگر روی صندلی مدیریت این باشگاه خواهد نشست.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر آنچه در قانون به عنوان وظیفه برای ما در نظر گرفته شده موظف به انجام آن هستیم و نمی‌توانیم به وظایف شورای نگهبان چیزی اضافه کنیم چرا که بر خلاف قانون است، اما بنده هم مثل شما معتقدم در حوزه مصوبات و مباحث تخصصی شورا باید بیشتر با مردم گفتگو کنیم.
همه باید این واقعیت را هم در نظر داشته باشند که حاشیه سازی‌ها هر قدر هم که پر سر و صدا باشند، نمی‌توانند فکر مردم را از برجام و تحریم‌ها منصرف سازند، زیرا برجام و تحریم‌ها را شما به مسأله اول زندگی مردم تبدیل کرده‌اید. هر قدر بلاتکلیفی برجام ادامه پیدا کند، زیان‌های بیشتری متوجه مردم و کشور خواهد شد.
کسانی که می‌خواهند جمهوری اسلامی نباشد، بمباران دروغ راه انداخته اند، ولی راه درست این است که صدا و سیما بتواند بخش بزرگتری از جامعه را نمایندگی کند ... اگر مردم باشند شما توفیق دارید. حتی در سیاست خارجی وقتی یک دیپلمات موفق است که دارای پشتوانه قوی ملی باشد.
به نظر می‌رسد امید مردم به قوه قضاییه نسبت به گذشته بیشتر شده است و از این جهت باید از زحمات و خدمات شما همکاران قضایی تقدیر کنم؛ شما کارکنان و مسئولان قضایی علی‌رغم مشکلات و کمبودهای موجود و حجم کار سنگینی که دارید الحمدلله در خدمت رسانی به مردم توفیق داشته اید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ