نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد: ایرانی‌ها از این اقدام عصبانی شده اند آن‌ها به این قطعنامه اعتراض کردند. من نمی‌دانم چرا می‌خواهند در این کمیسیون حضور داشته باشند، اما اکنون می‌دانند اگر می‌خواهند در این کمیسیون باشند باید رفتار خود را تغییر دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره به گزارش‌های جسته‌وگریخته درباره تعلیق و لغو دسترسی امنیتی نماینده سابق آمریکا در امور ایران، تحلیل قابل توجهی درباره «تهران‌تایمز» نوشت.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره گزارش‌های جسته‌وگریخته درباره تعلیق و لغو دسترسی امنیتی نماینده سابق آمریکا در امور ایران، تحلیل قابل توجهی درباره «تهران‌تایمز» نوشت.
رئیس کمیته چین مجلس آمریکا معتقد است وزارت بازرگانی کشور باید برای شرکت تراشه سازی چینی محدودیت هایی وضع کند.
یکی از نمایندگان پارلمان فرانسه با اشاره به افول جایگاه آمریکا در جهان، خواستار شکستن ائتلاف فرانسه با این کشور شد.
نماینده کنگره آمریکا اعلام کرد که این کشور باید برای برقراری صلح در اوکراین تلاش کند.
یک نماینده پارلمان عراق با بیان اینکه دوران نظام تک قطبی به سر رسیده است، افزود: آمریکا در قبال توافق ایران و عربستان واقع بین باشد.
قهرمان جهان در سال 1978 دوباره درباره احتمال حضور تیمش در مسابقات فرمول یک صحبت کرد.
مجتبی ذوالنوری گفت: آمریکا از فتنه شهریور به بعد مذاکرات برجامی وین را تعطیل کرد، چون امید داشت با رهبران و لیدر‌های اغتشاشگران پای میز مذاکره بنشینند، ولی امروز وزیر خارجه قطر درخواست آمریکا برای مذاکره را به ایران اعلام می‌کند؛ آن‌ها می‌دانند شکست خورده‌اند.
نماینده روسیه در دفتر ژنو در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از گفتگو با روسیه بر سر مسائل ثبات استراتژیک طفره می رود.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق از ائتلاف الفتح، تاکید کرد: بحران افزایش قیمت دلار در عراق و دیگر بحران های گذشته در این کشور ، همه از سوی آمریکایی ها ایجاد شده است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به حقیقت آزادی در غرب گفت: نماینده زن کنگره آمریکا به دلیل انتقاد علیه اسرائیل اخراج شد.
نماینده مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از ارسال مداوم تسلیحات نظامی این کشور به اوکراین تأکید کرد برخی از نمایندگان آمریکا به مسائل اوکراین بیشتر از مشکلات مردم این کشور اهمیت می‌دهند.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل هم پس از وزیر خزانه داری این کشور، قرار است به چند کشور آفریقایی سفر کند.
یک نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا برای حفظ اردوگاه الهول سوریه که بزرگترین تهدید برای اوضاع امنیتی عراق به حساب می آید، اعمال فشار می کند.
نماینده آمریکا در امور ایران امروز با ندیده گرفتن نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی کشورش در سال ۲۰۱۸ و سپس انفعال اروپا، از وضعیت کنونی برجام انتقاد کرد.
بیش از 85 درصد آرای ایالت پنسیلوانیا به فردی تعلق گرفت که یک ماه پیش از برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره فوت کرده است.
نماینده آمریکا در سازمان ملل در دیدار با رئیس جمهور اوکراین بر تداوم حمایت های کشورش از کی یف صرف نظر از نتیجه انتخابات میان دوره ای کنگره تأکید کرد.
نماینده آمریکا در سازمان ملل در دیدار با رئیس جمهور اوکراین بر تداوم حمایت های کشورش از کی یف صرف نظر از نتیجه انتخابات میان دوره ای کنگره تأکید کرد.
نماینده آمریکا در امور ایران بامداد شنبه با انتشار پستی در حساب توئیتری خود به طرح ادعاهای مداخله گرایانه علیه تحولات داخلی ایران پرداخت.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل تأکید کرد که واشنگتن هرگز همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به روسیه را به رسمیت نمی شناسد.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: طرف آمریکایی آمادگی پذیرش بازگشت به برجام را قبل از انتخابات کنگره ندارد اما با استفاده از ابزارهای وسیع تبلیغاتی و رسانه ای می کوشد این طور جا بیاندازند که ایران مشغول به تعویق انداختن توافق است.
عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه واشنگتن نباید حتی یک دلار هم به کی یف کمک کند، گفت: تمرکز باید بر روی مشکلات داخلی آمریکا باشد.
«رشیده طلیب» با راه اندازی طوماری خواستار مشروط شدن کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی به توقف اشغالگری و نژادپرستی این رژیم علیه ملت فلسطین شد.
رسانه های آمریکایی از مرگ یک نماینده کنگره این کشور به همراه دو دستیار خود طی حادثه تصادف در ایالت ایندیانا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ