نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل هم پس از وزیر خزانه داری این کشور، قرار است به چند کشور آفریقایی سفر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس که رئیس جمهور را در سفر به آمریکای لاتین همراهی کرده بود، توضیحاتی درباره دستاوردهای آن سفر داد.
خبرگزاری فرانسه از سفر نماینده ویژه «ماکرون» به لبنان در روز چهارشنبه خبر داد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اقدامات انجام شده در استان خوزستان پس از هفت سفر رئیس‌جمهور به این استان را تشریح کرد.
اهواز- هم‌زمان با سفر استانی هیئت دولت، میز خدمت وزارت آموزش و پرورش با حضور نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه در استان را راستای پاسخگویی به مشکلات این قشر برگزار می‌شود.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: پس از پیگیری و هماهنگی با معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار خوزستان، شهرستان شوش یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به استان شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس، انتظارات و خواسته های مردم و فعالان اقتصادی و صنعتی آبادان از سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان را تشریح کرد.
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، صبح امروز یکشنبه ۲۸ اسفندماه و در ادامه پیگیری راهبرد دیپلماسی همسایگی، عازم بغداد پایتخت عراق شد.
دوجاریک تصریح کرد: نماینده سازمان ملل سفر خوب و مثبتی به ایران داشت. امیداریم این امر، فضای مناسبی را برای اطمینان از یک مسیر سیاسی به سوی صلح یمن ایجاد کند.
وزارت خارجه آمریکا از سفر نماینده ویژه «بایدن» به قطر برای رایزنی درباره زندانیان آمریکایی خبر داد.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد باید یک جلسه نظارتی درباره سفر گروسی و تعهداتی که برای کشور و همچنین آژانس رقم خورده است، برگزار شود.
رئیس دفتر رییس جمهور به نمایندگی از سید ابراهیم رئیسی به منظور بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به شهرستان خوی سفر کرد.
رئیس دفتر رییس جمهور به نمایندگی از سید ابراهیم رئیسی به منظور بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به شهرستان خوی سفر کرد.
ند پرایس تاکید کرد که رابرت مالی با مقامات عمانی مشورت می‌کند، اما علت مطرح شده توسط نماینده مجلس ایران برای سفر سلطان عمان را رد کرد.
شنیده می شود که تیم قعر جدولی لیگ برتر فوتسال قصد سفر به اصفهان برای بازی این هفته را ندارد.
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فردا (پنجشنبه) به روسیه سفر می‌کند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین از احتمال سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به مسکو در نیمه دوم دسامبر خبر داد.
زاهدان- حجت الاسلام علی اکبری به عنوان نماینده رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
نماینده کشورمان نزد سازمان ملل گفت: هیئت فنی ایران برای پاسخ به سوالات آژانس به وین سفر کرده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز و درپی هشدار مسکو درباره استفاده احتمالی اوکراین از «بمب کثیف»، به کی‌یف سفر می‌کنند.
هیاتی متشکل از ۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در یکصد و چهل و پنجمین مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی IPU که در شهر کیگالی کشور «روآندا» در حال برگزاری است، حضور یافتند.
سفر دو نماینده پارادوچرخه سوار ایران به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان لغو شد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب سفر رسمی خود به نیویورک جهت حضور در هفتاد هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک مرکزی نیویورک مدتی پیاده‌روی کرد. حسن مراد مرجان، سفیر ترکیه در واشنگتن و فریدون سینیرلی‌اوغلو، نماینده دائمی ترکیه در سازمان ملل متحد در این پیاده‌روی اردوغان را همراهی کردند. رئیس‌جمهور ترکیه هنگام پیاده‌روی مورد استقبال افراد حاضر در پارک قرار گرفته و با آن‌ها صحبت کرده و عکس گرفت.
نماینده آمریکا در امور یمن، به منظور رایزنی درباره آتش این کشور به کشورهای عمان، عربستان و امارات سفر می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ