رسانه های آمریکایی از مرگ یک نماینده کنگره این کشور به همراه دو دستیار خود طی حادثه تصادف در ایالت ایندیانا خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: باید با مسببان مرگ کودکان اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب در هر سمتی که باشند قاطعانه برخورد کرد.
اهواز - نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس، وضع آب شرب مردم کوت عبدالله را نامناسب عنوان کرد و از ارائه تذکر به وزرای کشور و نیرو در خصوص مرگ کودک اهوازی خبر داد.
اهواز - نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس، وضع آب شرب مردم کوت عبدالله را اسفناک عنوان کرد و از ارائه تذکر به وزرای کشور و نیرو در خصوص مرگ کودک اهوازی خبر داد.
سارا فلاحی گفت: نهاد‌های ذی‌ربط هم گفتند که ما حتما این را با جدیت پیگیری می‌کنیم و، چون اطلاعات باید دقیق به افکار عمومی برسد، نمی‌توانیم در این زمینه به شکل هیجانی برخورد کنیم.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه با هشدار نسبت به وضعیت معیشت مردم به رییس جمهور یادآور شد: انقلاب آمد که حق مظلوم را از ظالم و حق ملت را از مدیران ناکارآمد بستاند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت/ ماجرای ۲ جنایت هولناک/ پایان مرگبار بازی کودکانه ۲ برادر/ کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان‌ها/ پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد/ مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
نماینده مردم تبریز اظهار داشت: نکته دوم این است که باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد. بازهم در قرآن دستور است که «وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» یعنی به آن‌هایی که غیر خدا را صدا می‌کنند، فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه مرگ برجام چه زمانی فرا خواهد رسید گفته پاسخ به این سوال بیشتر فنی است تا سیاسی.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به آیات ۱۶ و ۱۷ سوره مبارکه اعلی خاطرنشان کرد: در این شرایط، مستکبران عالم باور داشتند که اگرچه حکومت اسلامی بر سر کار است، اما زمان زیادی لازم است تا اندیشه‌های استکباری از دل و ذهن مردم رخت ببندد و گفتمان حقیقی اسلام ناب حاکم شود و بر همین اساس، توطئه‌های بسیاری را به کار بستند تا دولت موقت و نظام را سرنگون کنند و سپس جنگ همه‌جانبه‌ای بر این ملت تحمیل کردند تا کار را یکسره کنند.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: قرعه کشی خودروهایی که بیشتر ارابه مرگ هستند توهین به شعور مردم و روشی غلط و ناعادلانه است.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از صنعت خودروسازی راضی نیستند و چرا آنان باید مجبور باشند از ارابه‌های مرگ استفاده کنند.
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های قابل توجهی را برای به منصه ظهور رساندن پشتوانه مردمی منظور کرده است. اگر دولت باور دارد بدون پشتوانه مردمی می‌تواند کاری را به نتیجه برساند این محال است. همه ما برای پایداری ایران نیازمند پشتوانه مردمی هستیم و پشتوانه مردمی هم در ارائه افکار، نظرات و نتایج انتخابات خود را نشان می‌دهد.
حامد لک که مثل تعدادی از بازیکنان فوتبال، در پی مرگ مهسا امینی با مچ‌بند مشکی در زمین مسابقه حاضر می‌شد، حالا باید به جرم بستن نوار مشکی روی دستش توضیح بدهد؛ البته اگر شانس بیاورد و از سوی باشگاه مس رفسنجان، با توجه به صحبت‌هایی که نماینده مجلس این شهر مطرح کرده، با محرومیت یا جریمه روبه‌رو نشود.
واقعا مسئله اینجاست که آیا نماینده اردبیل، نماینده مردم این شهر در مجلس است یا اینکه سخنگوی دولت؟ او چطور خودش را نماینده مردم این شهر توصیف کرده و بعد به‌راحتی درباره مرگ یک جوان چنین اظهارات عجیبی را بیان می‌کند.
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل نوشت: از موضع‌گیری شما و نهادهای سازمان ملل درباره مرگ خانم مهسا امینی مطلع شدم و از اینکه قضاوت زودهنگام و غیرعادلانه‌ای درباره کشورم شده است، متاسفم.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مرگ بر آمریکا و عناصر خود فروخته‌ای که پیاده نظام دشمن هستند و به مردم خدمت نمی‌کنند.
دو سیاستمدار، یک کارمند و خلبان یک هلیکوپتر پس از برخورد با یک سیم برق به شکل معجزه آسایی از مرگ نجات یافتند.
رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پیگیری قضایی جامع و کامل درباره مرگ مهسا امینی و بررسی این موضوع در مجلس گفت: لازم است در شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر تجدیدنظر شود و بازسازی صورت گیرد.
نماینده مردم بندرعباس گفت: اگر مردم به اجبار بایستی از خودرو‌های بی کیفیت که منجر به مرگ و قطع عضو آنان می‌شود استفاده می‌کنند چه کسی مقصر است؟ وزیر صمت چه پاسخی دارد؟ این‌ها همه زمینه‌های فساد اقتصادی در کشور شده است که منجر به این نابسامانی‌ها می‌شود.
اهواز - به دنبال مرگ هزاران قطعه ماهی در ماهشهر، علت این امر با توجه به خبر رسانی محیط زیست و نماینده مجلس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
یک تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: آنچه که گروسی تکرار می‌کند با مکمل سخنان جوزپ بوررل و تحولات تل‌آویو و تغییر دکترین بایدن در قبال خاورمیانه همگی بصورت همگن پیش می‌روند و نماینده این ادعا هستند که اکنون افکار عمومی آماده پذیرش بازگشت تحریم‌ها علیه ایران، بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت و حتی قرار گرفتن این پرونده ذیل فصل هفتم منشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ