نماینده روسیه در دفتر ژنو در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از گفتگو با روسیه بر سر مسائل ثبات استراتژیک طفره می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
نماینده آمریکا در سازمان ملل معتقد است که گروه «واگنر» مستقل از دولت روسیه عمل نمی‌کند.
نماینده آمریکا در سازمان امنیت و همکاری اروپا امروز قتل خبرنگار نظامی روسیه توسط اوکراین را محکوم کرد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل ضمن تأکید بر اهمیت نقش مردم سوریه در تعیین سرنوشت خود بدون مداخله بیگانگان، حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه را عامل اصلی بحران در این کشور دانست.
معاون نماینده روسیه در سازمان‌ملل در واکنش به کشته شدن روزنامه‌نگار خبرگزاری ریانووستی بر اثر انفجار مهمات خوشه‌ای اعلام کرد: آمریکا از تمام مرزهای اخلاقی عبور کرده است.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز هشدار داد: هر روز که از سرگیری مذاکرات می‌ گذرد، ما به نقطه بی‌ بازگشت نزدیک می‌ شویم.
نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل متحد می‌گوید که در هنگام ورود هیئت روسیه به این سازمان، آمریکا نتوانست ترتیبی بدهد که مقامات سایر کشورها به هیئت مسکو واکنش سردی نشان بدهند.
نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره اوکراین گفت که غرب خواهان تضعیف روسیه و از هم گسیختگی چین است تا خودش دست برتر را در جهان داشته باشد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توئیتری نوشت که میزان پایبندی ایالات متحده آمریکا و تروئیکای اروپا به احیای برجام یک علامت سوال بزرگ است.
نماینده روسیه در سازمان ملل از مانع تراشی کشورهای غربی به ویژه آمریکا در مسیر ارسال محموله های کمکی به کشورهای نیازمند انتقاد کرد.
اظهارات نماینده آمریکا در مجارستان درباره رئیس جمهور روسیه با واکنش سفارت مسکو روبرو شد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز با انتشار پیامی تصریح کرد: دخالت آمریکا در امور داخلی ونزوئلا هم شکست خورد؛ آیا واشنگتن درس می گیرد؟
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به مانع تراشی کشورهای غربی در احیای مذاکرات رفع تحریم های ایران واکنش نشان داد.
نماینده دائم آمریکا در ائتلاف نظامی ناتو می‌گوید تبادل‌های راهبردی روسیه و چین برای این ائتلاف نگران‌کننده است و باید با آن مقابله کرد.
سفیر روسیه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت درباره بررسی قطعنامه هسته ای ۲۰۱۵ ایران به طرح برخی اتهامات کشورهای غربی واکنش نشان داد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نوشت: اروپا روسیه را به عنوان صادرکننده اصلی انرژی از دست داد تا بتواند گاز طبیعی مایع آمریکا را به قیمت بسیار بالاتری خریداری کند؟
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در ژنو اعلام کرد که آمریکا درباره فعالیت های بیولوژیکی و نظامی خود نزدیک مرزهای روسیه هیچ توضیحی ارائه نکرده است.
نماینده آمریکا در ناتو مدعی شد که روسیه تمایلی به مذاکره بر سر مناقشه جاری در اوکراین ندارد!
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد خشم واشنگتن از موضع گیری روسیه و چین در قبال اقدامات کره شمالی را ابراز کرد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توئیتری از فروش گاز آمریکا به اروپا به قیمت ۴ برابر بازار داخلی آمریکا خبر داد.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل تأکید کرد که واشنگتن هرگز همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به روسیه را به رسمیت نمی شناسد.
یک مقام آمریکایی از تصمیم نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد برای ارائه قطعنامه ای در محکومیت همه پرسی های روسیه در مناطقی از اوکراین خبر داد.
نماینده دائم مسکو در سازمان ملل امروز اعلام کرد که آمریکا برای ورود وزیر کشور روسیه جهت شرکت در کنفرانس سازمان ملل روادید صادر نکرده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با انتقاد از ادبیات طلبکارانه مقامات آمریکا، از واشنگتن خواست تا پول‌های «دزدیده‌شده» از مردم افغانستان را به آنها بازگرداند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ