یک نماینده پارلمان عراق با بیان اینکه دوران نظام تک قطبی به سر رسیده است، افزود: آمریکا در قبال توافق ایران و عربستان واقع بین باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده ائتلاف الفتح عراق نسبت به تلاش‌های آمریکا برای به دست گرفتن کنترل درآمدها و نیز منابع مهم انرژی در این کشور هشدار داد.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق از تلاش آمریکا برای به دست گرفتن اوضاع این کشور از طریق اقدامات انتقام جویانه علیه بغداد، خبر داد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و اخراج سفیر آن از عراق شد.
یک نماینده پارلمان عراق نسبت به تلاش برخی سیاستمداران این کشور برای اجرای پروژه‌های اشغالگری آمریکا در عراق از طریق موضع گیری علیه نیروهای حشد شعبی هشدار داد.
نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور عراق ضمن درخواست از دولت این کشور برای حل مشکلات مردم، تأکید کرد که این عراقی ها قادر به حل مشکلات و عبور ازچالش ها هستند.
منابع عراقی اعلام کردند که فرزند یکی از نمایندگان پارلمان عراق متهم به مواد مخدر خود را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کرده است.
منابع عراقی اعلام کردند که فرزند یکی از نمایندگان پارلمان عراق متهم به مواد مخدر خود را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کرده است.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در نامه خود به نخست وزیر این کشور بر ضرورت تسریع پایان دادن به فعالیت یک شرکت انگلیسی تاکید کرد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق از ائتلاف الفتح، تاکید کرد: بحران افزایش قیمت دلار در عراق و دیگر بحران های گذشته در این کشور ، همه از سوی آمریکایی ها ایجاد شده است.
نمانیده مجلس سوریه از نقش رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به کاروان کمک های غذایی و بهداشتی در مرز عراق و سوریه سخن گفت و تأکید کرد آمریکا با پوشش تجاوزات تل آویو، عامل اصلی این حمله است.
یک نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا برای حفظ اردوگاه الهول سوریه که بزرگترین تهدید برای اوضاع امنیتی عراق به حساب می آید، اعمال فشار می کند.
در پی انتقاد شدید سیاستمدار عراقی از نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و سفیر ایالات متحده آمریکا در بغداد، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را تعلیق کرد.
رئیس هیئت عراقی حاضر در نشست آستانه با گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه دیدار کرد.
یک نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا مانع از تجهیز ارتش عراق به سلاح های پیشرفته می شود.
رسانه های عراقی اعلام کردند که رئیس کمیساریای عالی انتخابات عراق با ارسال نامه‌ای رسمی به دبیرخانه مجلس اعضای جایگزین ۵ نماینده مجلس را که وارد دولت شده‌اند معرفی کرد.
منابع عراقی دقایقی پیش از آغاز نشست پارلمان عراق با حضور ۱۹۸ نماینده خبر دادند.
نماینده اهواز در مجلس با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر در پی آلودگی هوا افزود: در پیگیری‌ها عنوان شد که این آتش‌سوزی‌ها در بخش عراقی تالاب هورالعظیم بوده و دود آن به سمت خوزستان می‌آید که به دولت تذکر داده‌ام فکری به حال این آتش‌سوزی‌ها و دود ناشی از آن کند تا چنین شرایطی در خوزستان رخ ندهد.
یک نماینده پارلمان عراق به اقدام رئیس جمهور ایران در بالا بردن تصویر شهید سردار قاسم سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
یک منبع سیاسی آگاه عراقی امروز چهارشنبه از نشست سران سه قوا در عراق با حضور نماینده سازمان ملل در عراق خبر دادند.
عضو دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن گفت که آمریکا و متحدانش در کشورهای حاشیه خلیج فارس سعی دارند،بحران کنونی عراق را تشدید نمایند و به نزاع های فرقه ای در این کشور دامن بزنند.
منابع عراقی از شروع جلسه سران احزاب و گروههای سیاسی عراق با حضور پلاسخارت نماینده سازمان ملل در امور عراق در میان تحریم این جلسه از سوی جریان صدر خبر دادند.
نماینده پارلمان سوریه گفت که آمریکا به داعش اجازه می دهد تا فعالیت خود را در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق افزایش دهد.
یک نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت، کمیته ای که به رهبری هادی العامری تشکیل شده است، همچنان به تلاش های خود برای رایزنی با گروه های مختلف سیاسی ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ