متخصصان علوم پزشکی در اغلب کشور‌های جهان بر این مهم تأکید دارند که بلوغ زودرس در دختران می‌تواند بر سلامت روان آنان تأثیر منفی داشته باشد. دخترانی که پیش از موعد و در حدود سن هفت سالگی با پدیده بلوغ زودرس مواجه می‌شوند، بیشتر احتمال دارد دچار افسردگی و رفتار‌های غیراجتماعی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابتدا میوه‌ها با دست چیده و شسته می‌شوند. سپس آن‌ها را در ظروف مخصوصی که از خاک رس یا سرامیک ساخته شده‌اند، به نام گلدان‌های کانگینه قرار می‌دهند. گلدان‌ها با مخلوطی از گل و کاه مهر و موم می‌شوند که یک عتیق طبیعی هوا را ایجاد می‌کند.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تاسه درجه‌ای دمای هوا در این استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
تیم تازه لیگ برتری شده که با سه امتیاز منفی کارش را شروع کرده بود حالا با یک شوک جدید همراه با کسرامتیاز مواجه شده است.
به‌جز نرخ و شکاف فقر، متغیر‌های رفاهی هم کاهش رفاه خانوار در سال‌های دهه ۹۰ را نشان می‌دهد. مجموع هزینه‌های خانوار به‌عنوان یکی از معیار‌های رفاهی شناخته می‌شود. هزینه خانوار در بیشتر سال‌های دهه ۹۰ به جز سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ روند کاهشی داشته و مقدار کاهش در سه سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ بسیار شدید و قابل توجه است. یکی از مهمترین متغیر‌هایی که برای بررسی وضعیت رفاهی خانوار مورد استفاده قرار می‌گیرد، نسبت هزینه خوراک به کل هزینه خانوار است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
نتیجه تحقیقات تازه نشان می‌دهد که ورزش با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است. محققان دریافتند که یک ساعت ورزش با شدت متوسط تا شدید در روز بیش‌ترین فواید را خواهد داشت.
ترکیب لیمو و زنجبیل، تجویز فوق‌العاده‌ای برای کاهش وزن است و ترکیب ویتامین C و آنتی اکسیدان‌های موجود در هر دوی این مواد خوراکی، تاثیر عالی در سم زدایی و بهبود متابولیسم بدن دارد. کافیست یک برش کوچک از زنجبیل و آب نصف لیموترش را در یک فنجان آب جوش بریزید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بنوشید. برای نتیجه بهتر مصرف سه نوبت در هفته از این نوشیدنی توصیه می‌شود.
رژیم صهیونیستی برای انحراف افکار عمومی از جنایت های خود، یک روز از ترور شیرین ابوعاقله ابراز تاسف می‌کنند و روز دیگر از کاهش محاصره نوار غزه سخن می‌گوید.
یک وعده ۱۵۰ گرمی ماست یونانی ۲ درصد حاوی ۱۵ گرم پروتئین است. روی آن ۲۵ گرم آجیل و مقداری توت تازه اضافه کنید تا آن را به ۲۰ گرم برسانید. مطالعات نشان داده‌اند صبحانه‌ای که حاوی حدود ۲۰ گرم پروتئین باشد، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.
این دمنوش برای داشتن شکم صاف موثر است و به‌خصوص پس از صرف شام توصیه می‌شود. کمی زنجبیل تازه را در یک لیوان آب جوش بریزید. پس از چند دقیقه، کمی آب لیموترش و عسل به آن اضافه کرده و میل کنید.
نرخ گوشت قرمز با گرم شدن هوا رو به کاهش بوده و در ۱۰ روز اخیر به زیر ۴۰۰ هزار تومان رسیده است اما قیمت گوشت مرغ تازه نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته و به هر کیلو ۷۹.۸۰۰ تومان رسیده است.
نرخ گوشت قرمز با گرم شدن هوا رو به کاهش بوده و در ۱۰ روز اخیر به زیر ۴۰۰ هزار تومان رسیده است اما قیمت گوشت مرغ تازه نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته و به هر کیلو ۷۹.۸۰۰ تومان رسیده است.
استفاده روزانه از عسل و آویشن در کودکان بالای یک سال در درمان سرفه‌های طولانی بسیار موثر است. همچنین نباید از تاثیر مصرف میوه‌های دارای ویتامین C و نیز سبزیجات تازه در بهبود سرفه کودکان غافل شد.
نتایج یک مطالعه نشان داد که بین خوردن یک تا سه تخم مرغ در هفته و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی به طور قابل توجهی ارتباط وجود دارد.
این مدل هوش مصنوعی همچنین نشان داده است که اگر انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به سرعت کاهش پیدا کند بطوری که تا سال ۲۰۷۶ به صفر برسد، شانس رسیدن به گرمای ۲ درجه سانتیگراد تا سال ۲۰۵۴ به میزان یک به دو است و احتمال رسیدن به این گرما بین سال‌های ۲۰۴۴ تا ۲۰۶۵ نیز دو به سه است.
بر اساس نتیجه مطالعه‌ای تازه انجام شده که در قالب مقاله‌ای در نشریه Nutrition Reviews منتشر شده مصرف عسل خام از یک منبع گل ممکن است کنترل قند خون را بهبود بخشد و سطح کلسترول را در چارچوب یک رژیم غذایی سالم کاهش دهد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
نتایج دو مطالعه تازه صورت گرفته می‌تواند توصیه‌های مربوط به فعالیت بدنی به عنوان داروی پیشگیرانه را تغییر دهد. نتیجه مطالعه تازه صورت گرفته توسط دکتر «متیو احمدی» نشان می‌دهد که دست کم ۲۰ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید «واقعی» باعث کاهش سطوح مرگ و میر می‌شود
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
این نویسنده انگلیسی در مقاله‌ای نوشته: شنیده بودم که ملکه به نوعی بیماری سرطان مغز استخوان مبتلاست که خستگی، کاهش وزن و مشکلات حرکتی ملکه تأییدکننده آن بود که غالبا در طول یک سال آخر زندگی ملکه به ما گفته می‌شد.
یک کارشناس اقتصادی برای کاهش نرخ دلار و مدیریت بازار ارز سه پیشنهاد مطرح کرد و گفت: بانک مرکزی در شرایط این روزهای بازار ارز باید نرخ ارز در بازار متشکل ارزی را کاهش و سهمیه ارزی را افزایش دهد؛ تا زمانی که نرخ ارز در بازار متشکل ارزی بالا است، نمی‌توان انتظار کاهش نرخ دلار در بازار آزاد را داشت.
مصرف روزانه چهار گرم سیر خام معادل یک تا دو حبه سیر و یا دریافت یک عدد قرص سیر که حاوی ۳۰۰ میلی گرم پودر خشک شده سیر است به میزان دو تا سه بار در روز می‌تواند از بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری کرده و حتی در درمان آن موثر باشد.
نتیجه پژوهشی تازه بر روی موش‌ها نشان می‌دهد که امکان مسدود کردن یک مسیر سیگنالی می‌تواند برای کمک به کاهش میل به خوردن غذا‌های چرب موثر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ