رسایی از اعضای جبهه پایداری در توئیتی نوشت دلیل استیضاح وزیر کشور باج‌خواهی نمایندگان در برابر بخشنامه وزارت کشور بود و جلسه امروز قالیباف فرمالیته بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
وحید رضایی بعد از جلسه با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مس شهربابک در این تیم ماندگار شد.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلاب تصریح کرد: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یکدیگر در نهادهای مختلف درگیر شوند و اختلافات خود را بروز دهند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: برای صدور کارت، مدارس روزانه تا ساعت ۱۶ و مدارس شبانه روزی تا ساعت ۲۲ امروز آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت و ... برپا شد.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
محسن رضایی معاون اقتصادی رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سؤال خبرنگاران پیرامون شایعه رفتنش از دولت گفت: همان اطلاعیه‌ای که دفترمان داد، درست است.
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تغییر قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مخالفت کردند.
جلسه رسیدگی به وضعیت کاوه رضایی در شرایطی برگزار می‌شود که این بازیکن تفاهم‌نامه های پیچیده‌ای را با دو باشگاه تراکتور و استقلال امضا کرده است.
جلسه کمیته انضباطی درباره رسیدگی به وضعیت کاوه رضایی امروز برگزار خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید تکلیف کاوه رضایی برای ماندن در تراکتور یا جدایی از این تیم بعد از جلسه کمیته انضباطی مشخص می‌شود.
هوشنگ نصیرزاده از برگزاری جلسه کمیته تعیین وضعیت برای فسخ قرارداد کاوه رضایی خبر داد.
رئیس کمیته انضباطی استقلال در خصوص جلسه به غلامپور، محبی و قایدی توضیحاتی ارائه کرد.
تصاویر دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که وزیر کار قطر یکی از سه مرد اولی بود که از خودرو خارج شد. پنج نفر دیگر با چمدان او را همراهی کردند و به سوئیت ۴۱۲ رفتند. هشت دقیقه بعد مردی که گویا جورجی او را می‌شناخت به آنان ملحق شد و مرد دیگری در حالی که منتظر آسانسور بودند به دنبال او آمد. بازرسان خاطرنشان کردند کیف پانزری برآمده‌تر از پیش از جلسه به نظر می‌رسید.
کمیته انضباطی امروز در اعلام رای دیدار مرتبط با دیدار استقلال – مس دو بازیکن تیم کرمانی را به مدت دو جلسه محروم کرد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.
اداره اطلاع رسانی پارلمان عراق دستور جلسه امروز پارلمان این کشور را اعلام کرد.
اعضای هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
کاوه رضایی در ترکیب اصلی تراکتور با دو جلسه تمرین
بعد از بن بست در حضور کاوه رضایی در استقلال، مدیران پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن مذاکراتی کوتاه داشتند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جلسه امروز هیات دولت گفت: تبیین مواضع دولت امر مهمی است و باید در این خصوص اطلاع رسانی انجام شود.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ