در بخشی از گزارش تازه‌ای که توسط دیپلمات‌های افغان و کارکنان خمات مدنی گردآوری شده به اظهارات اعضای طالبان اشاره شده که می‌گویند: «به سر آنان شلیک کنید: مرد یا زن هر کسی که مخالف طالبان و امارت اسلامی است. آنان توسط آمریکایی‌ها شستشوی مغزی می‌شوند و تنها راه حل شلیک گلوله به سر آنان است. من حاضرم بیایم و آنان را مانند سگ و الاغ به قتل برسانم».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
با کناره‌گیری مدیرعامل و معاون استقلال، در حال حاضر این باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران هیچ متولی خاصی ندارد.
فعال جهادی حاضر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان گفت: هدف از برنامه یکصدا برای سیستان، این است که ما مشکل مردم سیستان و بلوچستان را مشکل خودمان بدانیم.
با توجه به قهرمانی شب گذشته الاتحاد و حضور النصر در پلی آف، حالا تمامی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده و فقط نمایندگان ایران مشخص نشده اند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید این باشگاه بازیکنان حاضر در تمامی پست‌ها را در تابستان پیش‌رو زیر نظر خواهد داشت.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
رقبای جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی، در حال حاضر ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور هستند. در حزب جمهوری‌خواه تاکنون دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل متحد، ویوک راماسماوی، نویسنده و کارآفرین و آسا هاچینسون، فرماندار پیشین آرکانزاس اعلام نامزدی کرده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس، معاون پیشین رییس‌جمهور امریکا و تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کنند.
بر اساس اسامی که به عنوان کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۴ مطرح هستند، ۱۲ درصد کاندیداها بین ۴۰ تا ۵۰ سال سن دارند، ۵۹ درصد بین ۶۰ تا ۷۰ سال سن دارند و ۱۷ درصد هم بین ۷۰ تا ۸۰ درصد سن دارند.
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.
در پایان دیدار استقلال و تراکتور، ریکاردو ساپینتو خوشحال ترین فرد حاضر در استادیوم آزادی بود.
معاون رسمی دبیر حزب روسیه متحد از جمهوری خلق دونتسک، می‌گوید که کی‌یف حاضر است به قیمت قربانی کردن شهروندانش، به غرب اجازه دهد تا روسیه را تنبیه کند.
در مرحله اجرا بسیاری از این حقوق نقض می‌شوند. اتفاقا خیلی از افراد مکررا اعلام نقض می‌کنند، ولی هیچ مرجعی حتی حاضر نیست آن‌ها را به صورت موردی تکذیب یا راهی برای رسیدگی آن‌ها پیشنهاد کند. جالب اینکه همه یا اغلب افرادی که مدعی این نقض‌های حقوقی هستند در زندان و دراختیار دستگاه قضایی هستند، به راحتی می‌توان یک شعبه با چند قاضی معتبر و مورداعتماد مردم برای رسیدگی به شکایات و ادعا‌های آنان در زندان ایجاد کرد. تنها در این صورت است که سند امنیت قضایی کشور معنادار و معتبر می‌شود. مردم چیزی جز اجرای درست اسناد را از حکومت نمی‌خواهند
سیامک نعمتی یکی از بازیکنان چند پسته پرسپولیس است که در بازی قبلی در ترکیب ثابت قرار داشت.
اگر دولتی با رویکردی مخالف نظر عزیزان در انتخابات حائز اکثریت آرا شده بود و درحال حاضر در قوه مجریه فعالیت و مسئولیت داشت رفتار عزیزان دولت فعلی چه بود؟
باشگاه رئال مادرید حاضر به پرداخت 130 میلیون پوند برای جذب جود بلینگام، ستاره دورتموند، نیست.
رئیس مجلس خطاب به وزیر نفت گفت: همه دلسوزان انقلاب و نظام می‌دانند که ما سالانه بین ۶۰ تا ۸۰ میلیارد دلار انرژی‌های مان را هدر می‌دهیم؛ آیا نمی‌خواهیم در این زمینه در کشور تصمیم بگیریم؛ چطور حاضریم دست گدایی به همه جا دراز کنیم و پول بگیریم، ولی حاضر نیستیم اصلاح کنیم؟
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حاضر نیست روی سلامتی بازیکنانش ریسک کند.
مسئول قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت: مرحله اول توزیع نوشت افزار تا پایان مهر اجرایی خواهد شد و در طول سال نیز این توزیع به صورت برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت.
تنها لژیونر ایرانی حاضر در فوتبال آلمان آخرین جلسه تمرین تاکتیکی لورکوزن را پشت سر گذاشت.
امشب قرعه کشی لیگ قهرمانان در استانبول برگزار می شود و تیم‌های حاضر در مرحله گروهی حریفان‌شان را خواهند شناخت.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی سیاسی عراق با اشاره به نشست روز گذشته گفت: همه گروه های حاضر در نشست در مورد ادامه گفتگوها اتفاق نظر داشتند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی سیاسی عراق با اشاره به نشست روز گذشته گفت: همه گروه های حاضر در نشست در مورد ادامه گفتگوها اتفاق نظر داشتند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی سیاسی عراق با اشاره به نشست روز گذشته گفت: همه گروه های حاضر در نشست در مورد ادامه گفتگوها اتفاق نظر داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ