پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه، ضرورت دارد در ۲ مهر ۱۴۰۱ به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه آمریکا با اذعان به اینکه کی‌یف شرایط سختی در مصاف با روسیه در پیش دارد، مدعی شد که اوکراین نیمی از اراضی را که روسیه در ابتدای جنگ به تصرف خود درآورده بود، بازپس گرفته است.
یک حقوقدان گفت: شورای نگهبان به عنوان پاسدار شریعت و قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، در بسیاری از نظرات خود به صیانت از اصول استقلال کشور و نفی سلطه بیگانگان پرداخته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کارنامه سیاه صهیونیست‌ها باید باعث ‎شرم و خجالت حامیان غربی این ‎رژیم آپارتاید باشد.
امروز منافقین، یک گروه نوکر آمریکا هستند، با داعش که گروه دیگر دست پرورده آمریکا است.
در شرایطی که خوان رامون لوپز کارو یکی از گزینه های هدایت استقلال است که نام وی در میان بدترین مربیان تاریخ رئال مادرید دیده می شود.
فرانک لمپارد در ادامه روزهای تیره مربیگری خود طی 5 بازی 5 باخت با چلسی داشته است.
با مصدومیت دوباره نیمار نشریه فرانسوی اکیپ در یک یادداشت به بررسی همه مصدومیت‌های او از زمان پیوستن به این باشگاه فرانسوی پرداخته است.
پس از جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس، مدیران این باشگاه به فکر جذب مهاجم جدید خارجی افتادند و در نهایت یک برزیلی را جایگزینش کردند.
تمام تلاش‌های بایدن موفقیت‌آمیز نبوده است. خروج آمریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱ یک فاجعه بود، حتی اگر باعث شد جنگ ۲۰ ساله‌اش پایان یابد. واقعیت‌های جبر جغرافیایی، با وجود تاکید‌های اولیه تیم بایدن بر دموکراسی و حقوق بشر، آن‌ها را به مسیر تعاملات ناخوشایندی هدایت کرده است.
شروع فصل بدون مهاجم درجه یک و از دست دادن بهترین بازیکن در سه بازی پایانی نیم فصل و در نهایت صدرنشینی: این کارنامه شایسته تمجید است.
کاشمر ـ راوی و جانباز دفاع مقدس گفت: متأسفانه در حوزه فرهنگ کارنامه قابل قبولی نداریم بجای اینکه جنگ و دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم تنها خاطرات جنگ را زخمی کرده ایم.
بررسی‌ها از آخرین وضعیت اشتغال در بخش صنعت کشور حکایت از آن دارد که در تابستان امسال ۸ میلیون و ۲۹ هزار و ۳۱۳ شاغل صنعتی داشته ایم که یعنی بیانگر سهم ۳۳.۸ درصدی صنعت از کل اشتغال کشور است.
دیدیه دشان در دوره 10 ساله حضور در نیمکت فرانسه تیمش را به سه فینال تورنمنتهای بزرگ رسانده است.
پاکو خمز تاکنون روی نیمکت آلکالا، کوردوبا، کارتاخنا، لاس پالماس، رایو وایه‌کانو، گرانادا، کروز آزول و ایبیزا نشسته است
بایرون مورنو شاید بدترین داور تاریخ جام های جهانی باشد، اما در ایتالیا او را یک احمق می دانند که خودش را به ورطه سقوط کشاند.
دولت بایدن در چند قدمی انتخابات کنگره، پرونده ای از بحران‌ های داخلی و خارجی همچون رتبه نخست قربانیان کرونا، کشتار جمعی، نابسامانی اقتصادی، خروج از افغانستان، تنش با چین و جنگ اوکراین را در
دکتر فرزین در آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
حوادث مختلف در کشور به دستاویزی برای غرب تبدیل شد تا پابرهنه وسط ماجرایی بیایند که نه‌تنها دخلی به آنها ندارد، بلکه به جهت سیاست‌هایشان علیه ایران، خود از باعثین آن محسوب می‌شوند.
آمار نشان می دهد کارنامه هری مگوایر و ویرژیل فن دایک در سال های اخیر تفاوت چندانی نداشته است.
آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در ۴ روز از چهارشنبه (هشتم تیر) در گروه آزمایشی هنر با شرکت ۱۶۱ هزار و ۳۴۳ داوطلب آغاز شد. داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی نیز صبح پنجشنبه (۹ تیر) به رقابت با یکدیگر پرداختند.
بررسی روند قیمت کالاهای اساسی طی یک سال منتهی به مرداد ماه نشان می دهد که بیشترین افزایش قیمت مربوط به برنج طارم با ۲۰۳.۶ درصد و کمترین افزایش قیمت مربوط به برنج تایلندی با ۱۵.۹ درصد است.
عملکرد استخراج شرکت ملی مس تا 26 شهریورماه 11 درصد از برنامه بیشتر بوده است و نسبت به مدت مشابه سال 1400 نیز عملکرد بهتری داشته است.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد در رتبه دوم تیمی ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ