پاکو خمز تاکنون روی نیمکت آلکالا، کوردوبا، کارتاخنا، لاس پالماس، رایو وایه‌کانو، گرانادا، کروز آزول و ایبیزا نشسته است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطعی شدن انتقال واتارو اندوی ژاپنی به لیورپول هواداران این تیم را خوشحال کرده، چرا که سرمربی این تیم یورگن کلوپ با حضور بازیکنان ژاپنی کارنامه موفقی دارد.
سرمربی جدید الاهلی سابقه هم تیمی بودن با روبرتو فیرمینو را در کارنامه دارد.
آقای گل اسبق فوتبال ایران که سابقه صعود با سرخ‌های گیلانی را در کارنامه دارد، بار دیگر به عنوان سرمربی سپیدرود کار را استارت خواهد زد.
وزیر امور خارجه آمریکا با اذعان به اینکه کی‌یف شرایط سختی در مصاف با روسیه در پیش دارد، مدعی شد که اوکراین نیمی از اراضی را که روسیه در ابتدای جنگ به تصرف خود درآورده بود، بازپس گرفته است.
یک حقوقدان گفت: شورای نگهبان به عنوان پاسدار شریعت و قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، در بسیاری از نظرات خود به صیانت از اصول استقلال کشور و نفی سلطه بیگانگان پرداخته است.
اسطوره فوتبال ایران در شرایطی بار دیگر موفق شد یک صعود به دسته بالاتر را در کارنامه خود ثبت کند که اکنون درگیر اتفاقاتی عجیب شده است.
آنچه هواداران استقلال می خواستند محقق شد- نکونام هم اینجاست که می تواند تبدیل به یک سرمربی بزرگ شود.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
دینکو یلیچیچ که امروز به عنوان سرمربی موقت النصر معرفی شد، سابقه هدایت فولاد یزد را در کارنامه دارد!
دینکو یلیچیچ که امروز به عنوان سرمربی موقت النصر معرفی شد، سابقه هدایت فولاد یزد را در کارنامه دارد!
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولام به قرعه تیمش در لیگ اروپا اشاره کرد و گفت قدرت سویا برای هر تیمی نگران‌کننده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در نشست پیش از دیدار مقابل اورتون سعی کرد از سوالات درباره قرعه تیمش در لیگ قهرمانان طفره برود و تنها به ستایش از کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بسنده کرد.
محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با کارنامه‌ای روشن از مصاف برابر مربیان خارجی تا ساعاتی دیگر باید تیمش را به مصاف تراکتور خمس بفرستد.
از میان سرمربیان تیم‌های باقی مانده در جام حذفی 5 نفر سابقه قهرمانی در این تورنمنت را در کارنامه دارند و به دنبال تکرار آن هستند.
رشید مظاهری بعداز فسخ توافقی قرارداد با سپاهان به پیکان تهران پیوست . این دروازه‌بان باتجربه در ذوب‌آهن سابقه کار کردن با سیدمجتبی حسینی را در کارنامه دارد و حالا بار دیگر زیر نظر این سرمربی فعالیت خواهد کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار تیمش با آرسنال به کارنامه انضباطی توپچی‌ها اشاره کرده و به آنها طعنه زد.
شروع فصل بدون مهاجم درجه یک و از دست دادن بهترین بازیکن در سه بازی پایانی نیم فصل و در نهایت صدرنشینی: این کارنامه شایسته تمجید است.
سرمربی نساجی که سابقه حضور در کادر پرسپولیس را در کارنامه دارد، تمجید جالبی از کاپیتان تیمش داشت و او را با سیدجلال حسینی مقایسه کرد.
سرمربی صربستانی که سابقه حضور در سه تیم باشگاهی ایران را در کارنامه داشت، امروز در حادثه تصادف رانندگی درگذشت.
یکی از پرافتخارترین مربیان کشتی روسیه در واکنش به خبر برکناری اش گفت: با توجه به کارنامه ۲۰ ساله‌ام در این مسئولیت هیچ دلیلی موجهی برای کنار گذشتن من وجود نداشت.
بررسی نتایج یک دهه اخیر کشتی فرنگی نشان می دهد تیم ملی بدون محمد بنا هم به جز یک دوره نتایج چندان ضعیفی کسب نکرده است.
سرمربی جدید تیم ملی در دوران دوری‌اش از فوتبال ایران، ۲ تجربه نسبتا ناموفق را در قاره آمریکا و آفریقا داشت.
پرکاس سال‌ها است که در آلمان زندگی می‌کند و پرورش‌یافته فوتبال این کشور است که سابقه فعالیت در باشگاه نفت آبادن را نیز در کارنامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ